Skip to main content
Vraag

Studio 100 go pass

  • September 10, 2019
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

Beste,

ik heb sinds een paar maanden een studio 100 go pass en sinds vandaag kan ik niet meer inloggen.
Ik word doorverwezen naar inlogpagina van Belgacom, daar worden de correcte gegevens ingevuld maar als ik dan op inlog druk, gebeurd er niets.
Iemand die kan helpen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 11, 2019
Beste Deleu,

Kan men de profielgegevens aanvullen, dan kunnen we het eens laten nakijken voor u.

Groetjes,Joel

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 12, 2019
Dag Deleu,
Heb je ondertussen al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Newbie
  • September 12, 2019
Beste,
ik heb de app ondertussen al op 3 verschillende toestellen staan en op geen enkel geraak ik ingelogd.
Toch bedankt voor de suggestie.
Ik heb deze app al sinds vorig jaar december, nooit problemen gehad maar dus sinds dit weekend lukt het niet meer.
Inlogpagina verschijnt maar op het moment dat je op inlog drukt, schakelt deze niet terug naar de studio 100 app en doet eigenlijk niets.

  • Auteur
  • Newbie
  • September 12, 2019
Beste Deleu,

Kan men de profielgegevens aanvullen, dan kunnen we het eens laten nakijken voor u.

Groetjes,Joel


Welke bedoel je juist?

  • Auteur
  • Newbie
  • September 12, 2019
Beste Joel,

ik heb mijn profiel verder aangevuld 😊

Groeten
D. Deleu

  • Auteur
  • Newbie
  • September 12, 2019
Per ongeluk, beste antwoord aangeklikt, nu krijg ik dat natuurlijk niet weg.
Vraag is nog niet beantwoord

Martin
  • September 12, 2019
Ter info: Dat is niet erg dat je het aangeduid hebt als beste antwoord want dit wil niet zeggen dat het proximus team je bericht niet meer zal opmerken.

  • Auteur
  • Newbie
  • September 12, 2019
Bedankt Martin,
ik hoop dat het opgelost geraakt