Hallo , dit mag openbaar , om de manieren van Proximus mede te delen aan mensen die in de toekomst iets online willen kopen , zoals een smartphone . Ik had een drietal of viertal weken geleden een Huawei online gekocht , hier bij Proximus , en de wet zegt , indien niet tevreden , mag je die terug opsturen , maar in dit geval , via Twitter prive berichten en herroepingsbrief na 1 week , het toestel terug binnen gebracht in de Proximus winkel te Eeklo , en een bewijs ontvangen van teruggave .
Maar , Proximus medewerkers , doen moeilijk , de ene maal is het Kevin , dan Mieke , en , zonder te weten heb je allemaal medewerkers van Proximus gehad , ze hebben de organisatie niet om 1 persoon voor dit soort dossier te behandelen , nu vragen ze mij nog waar het over gaat ! hilarisch ! tot nu toe , nogs steeds mijn geld niet terug gehad ! dan maar een klacht indienen bij de ombudsman voor telecommenucatie gedaan , brief ontvangen waarin staat dat mijn klacht gegrond is ! Lapt Proximus