Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
blijkbaar is het verbruik van mijn dochter haar full control abonnement helemaal opgebruikt; nochtans blijkt uit haar my proximus dat ze nog internet over heeft en belkrediet , snap niks van die full control
He hallo Proximus, Ik heb vandaag mijn Iphone 7 bij jullie besteld. Het is een 128GB in Jet Black. De verkoper wist me niet echt te vertellen wanneer ik hem mag verwachten. Hebben jullie misschien een idee? Bedankt
Ik zou de opbrengst van mijn zonnepanelen willen opvolgen op mijn pc . Dit kan door een permanente vebinding te maken tussen pc en de omvormer via Sunny portal. Sma Solar adviseert het gebruik van een internettarief met flat rate . Wat bedoelt men hiermee? De omvormer zou tussen 150 en 550 MB per maand overdragen en met live gegevens een extra datavolume van 600kB per uur. Is dit haalbaar ( betaalbaar) of zou ik dit beter niet doen. Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
ik verblijf momenteel in het buitenland en wil graag de afleveringen van bv professor T bekijken . Ik weet nu pas dat seizoen 2 is begonnen. via een.be kan ik niet van het begin kijken, die afleveringen zijn al gewist. nu vraag ik mij af of het misschien mogelijk is die via proximus toch te bekijken via het internet... ooit gmist bestaat waarschijnlijk niet online of in een app? bedankt An
Wanneer is de iPhone 7 weer beschikbaar met abonnement?
Heb mijn factuur ontvangen en dien deze te betalen voor 30 september. mijn vraag is waarom moet ik al betalen voor een abonnement dat pas begint te lopen vanaf 24 september. ik betaal dus deze maand tweemaal een full control abonnemnet zowel voor mijn zoon als dochter... vind dit niet normaal groetjes
Ik heb probleme met het verstuur van SMS. Naar proximus klanten is geen problem maar naar buitenland en andere anbieder gaat niet.
Een klant heeft de volgende vraag betreffende Proximus TV. Hij wenst 10 TVs aan te sluiten in een kantoorgebouw. Deze zullen verdeeld worden over verschillende verdiepingen. Bij wie moeten ik zijn binnen Proximus om in een kantoorgebouw 10 TV aansluitingen te laten plaatsen? Wie kan mij technisch advies verlenen? Welke oplossingen zijn er voor handen?
Smartphone met abonnement
Hey Gisteren naar proximusshop in Kapellen geweest met de vraag of deze promo ook voor bestaande klanten telt . De man wist mij vriendelijk te vertellen dat dit geen enkel probleem is , waarvoor dank al. Op dit ogenblik heb ik recht op een getrouwheidspremie die maandelijks wordt verrekend gedurende 6 maanden. Heb ik daar nog recht op als ik overga naar een andere formule ? ( van Smart+30 naar Smart+45 ) Ook was mij verteld dat er geen toestellen meer op stock zijn van de Huawei P9 maar zouden nog wel binnen komen . Kan ik een toestel reserveren? Mvg Gordon
Als ik in de tv-gids nadat ik inlog, een programma (bvb. nieuws op bbc) opneem, verschijnt er 'De opname is geprogrammeerd'. En nochtans verschijnt die opname nadien niet in mijn bibliotheek. Doe ik iets verkeerd? Of wordt die opname elders opgeslagen?
Ik heb bij mijn internetaansluiting een Tablet PC gekregen voor €1. Helaas is dit toestel stuk, wat moet er gebeuren?
MyProximus-app op smartphone: Support & Contact > Klantenzone > Contacteer ons > Geef uw nummer in (absurd eigenlijk want ik bekijk dit al met m'n PX-nr op m'n smartphone) > 047***** > Storing en technische hulp > Uw gsm > Error Het spijt ons, maar wegens techniesche problemen kunnen we u momenteel niet helpen. Spellingsfouten maken komt weinig professioneel over hoor.. :8
ik heb het tariefplan laten aanpassen en nu moet ik 2 abonnementen betalen. bellen of mailen naar proximus is onbegonnen werk of je moet minimum 10 dagen wachten
Ik heb een abonnement met 2 Proximus nummers op 2 smartphones. Tot voor kort kon ik met beide toestellen op 4G surfen, maar sedert ik met één van mijn toestellen in Frankrijk - tevergeefs - heb geprobeerd op het net te geraken lukt het me niet meer in België ook. De APN instellingen van beide toestellen zijn nochtans identiek aan wat de Proximus website vermeldt. Ik heb ook beide simkaarten geprobeerd in het falende toestel, maar tevergeefs. Dit weigert gewoonweg te surfen zonder wifi. Ik heb het toestel (recente Medion) zelfs al ter herstelling opgestuurd, maar het keerde terug met de melding dat alles goed functioneert. Desondanks lukt het me niet meer te verbinden met 4G Wat me ook opvalt is dat, wanneer ik "beschikbare netwerken" bekijk op het defecte toestel, daar alleen maar 2G netwerken staan, waaronder "Proximus 2G". Enig idee wat er scheelt?
Hallo, 3 gsm-nummers staan op mijn naam gefactureerd. Hoe kan ik alle nummers bundelen zodat ik afzonderlijk het verbruik kan raadplegen. Groeten Henk
ik ben al klant van proximus maar ik vraag mij af of ik een nieuwe smartphone met een ander abonnement zou krijgen
Hallo , dit mag openbaar , om de manieren van Proximus mede te delen aan mensen die in de toekomst iets online willen kopen , zoals een smartphone . Ik had een drietal of viertal weken geleden een Huawei online gekocht , hier bij Proximus , en de wet zegt , indien niet tevreden , mag je die terug opsturen , maar in dit geval , via Twitter prive berichten en herroepingsbrief na 1 week , het toestel terug binnen gebracht in de Proximus winkel te Eeklo , en een bewijs ontvangen van teruggave . Maar , Proximus medewerkers , doen moeilijk , de ene maal is het Kevin , dan Mieke , en , zonder te weten heb je allemaal medewerkers van Proximus gehad , ze hebben de organisatie niet om 1 persoon voor dit soort dossier te behandelen , nu vragen ze mij nog waar het over gaat ! hilarisch ! tot nu toe , nogs steeds mijn geld niet terug gehad ! dan maar een klacht indienen bij de ombudsman voor telecommenucatie gedaan , brief ontvangen waarin staat dat mijn klacht gegrond is ! Lapt Proximus de wet
zou het klantnummer moeten hebben om my proximus te activeren maar kan het niet vinden
Beste, Wij kunnen de zender Plattelands Tv niet meer ontvangen. Nochtans heb ik deze dinsdag laatstleden wel nog kunnen ontvangen, want dan heb ik naar de live uitzending van Waregem Koerse gekeken. Kunt u me zeggen hoe het komt dat deze zender nu niet meer te ontvangen is? Wat kan ik doen om deze zender terug te kunnen ontvangen. Dank u vriendelijk.
ik slaag er niet in om de serie opname in te voeren. Bij selectie van 'serie opnemen' gebeurt er niets ... Andere series werden wel opgenomen en dat blijkt OK. En ik heb de decoder al terug naar fabrieksinstellingen ge-reset. Mis ik iets ?
Hallo Ik had al geruime tijd louter vaste lijn bij proximus en daaraan gekoppeld en MyProximus account. Sinds do 15/09 zou ik comfort pack moeten hebben (TV+Internet+Vast) na installatie door technieker. Als ik echter probeer om ook met de Proximus TV app (of via website) dan komt melding "Gelieve na te kijken of het product Proximus TV Applicatie geactiveerd is op de Proximus website" En dan blijkt dat er wel Internet Comfort is toegevoegd onder de rubriek Mijn producten in MyProximus, maar van Proximus TV is nog geen sprake. Kwestie van verder geduld te oefenen of toch zinvol om na te vragen of dit geen administratieve fout is ? (zie dat bij gelijkaardige er dan reactie komt van Proximus team om dit via prive bericht na te zien en hopelijk aan te passen) mvg
Ik probeer al 2 dagen mijn gespaarde punten om te ruilen.Het lijkt erop dat dit gelukt is maar de punten worden niet in mindering gebracht,ik ontvang geen email met de code en wanneer ik "mijn laatste bestellingen" controleer,blijkt dat er geen bestelling is gebeurd.Hoe komt dit ?
Hallo, door de storing bij BIZZ punten omruilingen van de laatste dagen heb ik deze nacht een hoop annulaties ontvangen van omruilingen. En ook een rechtzetting. echter zie ik de punten van de rechtzetting (25.000 punten) nog niet, is dit normaal?
Sinds vandaag dus MENT TV ipv Anne, is niet echt mijn ding, maar kan me wel voorstellen dat daar zeker behoefte aan is. Mijn buurvrouw is er ontzettend blij mee, die had het vroeger toen ze nog Telenet had en vond Anne maar niks. In ons gebouw is Telenet niet beschikbaar. Dus ik zit ook maar eens even Ment te kijken, uit nieuwsgierigheid en ja hoor, de presentatrice zegt dat ze zo blij zijn dat ze nu ook bij Proximus te zien zijn en ook in Wallonie en bovendien nog scherper en beter beeld vanaf vandaag bij Telenet, want daar worden ze in HD doorgezonden. Het is dus weer van dat, de Proximus klant moet maar tevreden zijn met SD.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.