Hallo
Ik had al geruime tijd louter vaste lijn bij proximus en daaraan gekoppeld en MyProximus account. Sinds do 15/09 zou ik comfort pack moeten hebben (TV+Internet+Vast) na installatie door technieker.
Als ik echter probeer om ook met de Proximus TV app (of via website) dan komt melding "Gelieve na te kijken of het product Proximus TV Applicatie geactiveerd is op de Proximus website"
En dan blijkt dat er wel Internet Comfort is toegevoegd onder de rubriek Mijn producten in MyProximus, maar van Proximus TV is nog geen sprake.
Kwestie van verder geduld te oefenen of toch zinvol om na te vragen of dit geen administratieve fout is ?
(zie dat bij gelijkaardige er dan reactie komt van Proximus team om dit via prive bericht na te zien en hopelijk aan te passen)
mvg
Vraag
"Mijn Producten" niet geactualiseerd in MyProximus na overgang naar Proximus Comfort + TV
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
