Skip to main content
Vraag

Verbruik abonnement blijkbaar al op ....full control abonnement van mijn dochter

  • September 21, 2016
  • 2 reacties
  • 263 Bekeken

Forum|alt.badge.img
blijkbaar is het verbruik van mijn dochter haar full control abonnement helemaal opgebruikt; nochtans blijkt uit haar my proximus dat ze nog internet over heeft en belkrediet , snap niks van die full control
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Op het dataverbruik zit serious wat vertraging in de mobile app. Dit wordt dit jaar nog aangepakt.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage_mypxtrouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html

Best dus nog verbuik op de website raadplegen. Daar is het actueler.

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
De SMS zijn steeds de waarheid.
De indicatie in de app is niet altijd up-2date. Daar zit vertraging op.