Skip to main content
Vraag

Opnemen serie Professor T

  • September 19, 2016
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

ik slaag er niet in om de serie opname in te voeren. Bij selectie van 'serie opnemen' gebeurt er niets ...

Andere series werden wel opgenomen en dat blijkt OK.

En ik heb de decoder al terug naar fabrieksinstellingen ge-reset.

Mis ik iets ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Philippe_0113
Lukt het ook niet via de proximus tv app

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 19, 2016
als ik het probeer via de mini iPad, krijg ik:

fout
Series Already Scheduled
OK

Echter dit is niet te zien op de User Interface van de TV (dus niet via de decoder met afstandsbediening) ?
Hoe weet ik dan dat de serie effectief wordt/zal worden opgenomen ?

Philippe_0113
Vind je ze ook niet terug op je proximus tv app in "Mijn Bibliotheek"

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 19, 2016
nee

  • Apprentice
  • September 20, 2016
Bij support 0800 22 800 kunnen ze u ook verder helpen.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 20, 2016
En anders zit er niks anders op om die serie opname per opname te doen dus ieder week die serie programmeren.