Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Het basisaanbod breidt vanaf 26 september 2016 uit met een nieuwe franstalige muziekzender. Het gaat om NRJ Hits TV en in HD. op preselectie 185. Het gaat om een Franstalige muziekzender voor de Belgische markt. Hij was al een paar maanden beschikbaar in HD 720p via de site van nrj.be. Het valt wel op dat deze zender in HD is terwijl ment in SD wordt doorgegeven. Het is dus gewoon bullshit dat er bij PX geen ruimte is voor meer HD zenders. Er zitten al zoveel muziekzenders, inclusief die video-radiokanalen in HD op het netwerk, dat je dat niet meer als reden kan opgeven. Wie gelooft dat nu nog.
In myproximus heb ik een factuur openstaan maar ik heb hierover geen mail ontvangen en ik kan in myproximus deze ook nergens bekijken. Tevens vind ik ook nergens geen gegevens van een 2e gsmabo dat ik gelijktijdig met mijn pack heb besteld
Heb alle stappen gevolgd die in de support omschreven staan maar het automatisch inloggen wil maar niet lukken. Moet steeds in mijn wifimenu proximusfon aanklikken
Heb minuten gekocht(met mijn premiumpunten) voor mijn vast telefoontoestel tijdens de werkuren. Zou de tegoeden gaarne terugvinden in "My Proximus" maar slaag er niet in. Hoe moet ik tewerk gaan.
Sinds verscheidene dagen valt de wifi uit op verschillende draadloze apparaten gelijk GSM, laptop, tablet en PC. Wanneer de modem wordt uitgeschakeld en weer in werkt het bij sommigen en sommigen niet. Je hebt blijkbaar wel verbinding met de modem maar geen internet (dat zeggen de laptop en PC). Dit is zeer vervelend omdat ook de omvormer van de zonnenpanelen via die wifi verbinding loopt. Ik heb al links en rechts gehoord van de BBOX resetten of omruilen. Maar blijkbaar lost dit ook niet altijd het probleem op. Wat kan ik het beste ondernemen om dit op te lossen
Sinds een paar weken heb ik Extreme Sports op twee kanalen in Brussel. Beide kanalen zijn enkel in het Engels. Ze tonen exact hetzelfde programma. Zonde van de capaciteit, tenzij dat een softwarematige probleem is, waardoor de zender op twee preselecties verschijnt.
Via PVR naar Opnames van een reeks. Ik zie wel de datum maar ik zie geen volgnummer. Ik bedoel 3de van 10 bijvoorbeeld. Toch nuttig als er van een serie 2 uitzendingen op één avond gegegeven worden zoals actueel met The Bridge. Edit Wim: verplaatst naar subforum Proximus TV
hello, ik stuur regelmatig een mailing lijst naar verschillende emails tegelijk. nu kom ik te weten dat de meeste emails, in hum SPAM account aankomt; heel vervelend. hoe kan ik deze vermijden? heel belangrijk voor mij, mfg., edoardo
aangezien er niet op mijn test-aankoop klacht gereageerd word hoop ik via hier direct toch nog iets te bekomen. Op 12/09 kreeg ik een email omtrend dat al onze diensten opgezegt waren. Zowel ik als mijn vriendin vielen uit de lucht, aangezien zij aan het werk was en ik in de garage. Dus ons abbonement is zomaar stopgezet zonder ons medeweten door een externe partner van Proximus werd mij mede gedeelt aan de telefoon. Na contact gehad te hebben met de klantendienst ging EERGISTEREN alles al terug opgelost zijn. Ik werd 3 dagen van het kastje naar de muur gestuurd en terug. Op dag 3 savond kreeg ik de melding via Fb, dat er de volgende dag een technieker langs komt om alles op te lossen. Hierbij gezegd, technieker geweest en in AMPER 10min was die persoon weer buiten. Toen ik de brievenbus opendeed vond ik een brief van Proximus dat er op 20/09 TERUG een technieker komt voor het probleem. Na 4 dagen geen enkele email of tv te kunnen kijken werden we telefonisch een voorstel van €5
Sinds enkele tijd kan ik mijn verbruikt belkrediet en gebruikte SMS niet meer zien in de app. Ik krijg wel nog mijn verbruik van mobiele data te zien? Iemand enig idee? Alvast bedankt.
Beste, ik ontvang per dag 10 tallen spam en pishingmails daarom dat ik mijn bestaand e-mail adres wil veranderen door er iets meer in te plaatsen maar hoe doe ik dat nu zonder dat ik van mailbox verwissel dus ik zou alles willen behouden maar enkel een cijfer of teken meer willen gebruiken ik geraak er niet uit wijs ik heb al van alles geprobeerd via myproximus maar het lukt niet. Graag jullie hulp. Mvg
Beste, Wij overwegen om over te stappen van Telenet naar Proximus. Momenteel hebben wij echter nog geen telefoonlijn in huis, gebouwd in 2012. Komt Proximus deze aansluiting maken wanneer wij klant worden in een pack? Zijn hier kosten voor of niet?
Zakelijk contract voor klein bedrijf: Wij hebben 4 vaste lijnen: 1 twin en 3 isdn. Hoe kan men deze doorschakelen naar gsm (Orange) om de permanentie te verzekeren indien er niemand op kantoor is om de vaste lijn op te nemen?
Ik wil al verschillende jaren gebruik maken van een pack, maar dat kan niet omdat ik een Office Pro abonnement heb met vast IP. Ik zou nu kunnen overgaan naar een Intense met optie vast IP wat wel kan in een Bizzpack. - Blijkbaar kan ik de optie vast IP niet bestellen via de website. De Bizz Expert die ik gesproken heb was ook niet echt een toegevoegde waarde, dus ik wil graag online bestellen. - Ik wil mijn vast IP adres behouden. Maar blijkbaar kan dit niet. Waarom niet? - Waarom betaal je 20 euro extra voor een vast IP terwijl er maar particuliere support is tijdens kantooruren. Een vast IP heb je toch als je een service draait die 24/7 is. Een optie voor betere support bestaat blijkbaar niet voor de intense. - Welke impact heeft de verminderde upload snelheid in de praktijk (Intense vs Office Pro). - Welke impact heeft TV op de internetverbinding. - Ik krijg een lange termijnkorting voor mij Office Pro, maar dat kan blijkbaar niet voor de Intense? - Waarom gelden kortingen
Beste Proximus, Ondanks mijn Internet Office&Go met Volume Pack Unlimited is mijn internet vertraagd na 300 Gb (+-150 upload/+-150 download). Dat lijkt me niet correct, kunt u me helpen? John
Ik heb een nieuwe computer gekocht en wil daar mijn email accounts activeren Het gaat over imail op een macbook Bij de installatie vraagt hij je "mailadres" en een wachtwoord Ik heb op mijn belgacom account 4 e mail adressen allemaal eindigend op "belgacom.net" maar mijn proximus account geeft als adres fbXXXXX@skynet.be en een aantal van mijn e mail adressen eindigend op skynet.be Ik vermoed dat ik dat adres moet invullen zonder het @skynet.be.... ( of is er voor de belgacom.net accounts iets anders) ( ik heb al eens geprobeerd maar dat lukte niet) Maar wat is het wachtwoord ? Ik heb ooit voor belgacom internet een login code en paswoord gekregen maar ook dit lijkt niet te lukken Of moet ik iets totaal anders doen ? Weet iemand waar ik hulp kan krijgen of waar ik de gegevens kan terugvinden Hartelijk dank Julie
IK heb deze week mijn factuur met e-mail ontvangen .ik wil dit betwisten maar online het niet . ik heb dan gebeld naar het gratis nr ( 22sept 2016)en daar konden ze het ook niet oplossen en er ging iemand anders dit onderzoeken en werd ik opgebeld ( 22sept 2016)door een 02 nr die ik niet heb kunnen beantwoorden ( wegens vergadering) . Tot op vandaag 24sept 2016 heb ik er niets meer over gehoord en de factuur moet betaald worden tegen 30 sept 2016. Kan iemand mij door bij helpen ? alvast bedankt
Ik zit met het probleem dat ik vanwege een domme fout een onjuiste identiteit heb opgegeven.. Mijn bestelling word morgen gebracht tussen 14 uur en 16 uur. Ik heb al meerdere keren een mail gestuurd maar er werd niet gereageerd. Iemand die weet wat ik moet doen? Ik wil niet in de problemen geraken..
Ik kreeg gisteren een bericht dat er op 25/9 een overschrijding van 10 € was op mijn abonnement. Hoe kan dit? Ik schakel over naar Proximus in juli en werd geactiveerd in augustus. Tijdens de laatste 4 weken was ik ziek en werd er quasi geen gebruik gemaakt van de producten. Kunt u me zeggen vanwaar die overschrijding zou komen? Met vriendelijke groet, J. Verhelst
Sedert ik het antivirusprogramma kocht van Proximus werkt mijn camera(webcam)niet meer. Net ontdekt. Men beschijft dit dat het een mogelijke oorzaak is. Ik zou moeten gaan kijken in de antivirusapp die de toegang tot mijn webcam blokkeert..weet niet hoe? Hoe kan ik dit oplossen.
Kan iemand mij de oorzaak van de Proximus-tv-problemen melden? Ik zie enkel geblokte chaos innalle kleuren. Ik heb al 16 minuten aan de lijn gehangen met de helpdesk, maar geraak niet binnen. Ik ondervind dit probleem al van 19.00u.
Euhm , misschien eens een woordje uitleg of en wanneer jullie de rommel eens gaan maken . Telefoonlijn ook niet bereikbaar , service weer serieus van Jan mijn kl*ten.
geen TV vanavond????? geen beeld zal vroeg gaan slapen zekker
Beste, hebben nu Telenet Internet, Digitale TV en vaste telefonie. Wij beschikken over een 5 polige adapter waar de vaste telefoonlijn aanhangt. Onderaan in adapter is er 1 verbinding naar vaste telefoon. Is deze adapter OK om Proximus te kunnen hebben? Bedoeling is om de modem naast deze adapter te hangen (stopcontact is ook aanwezig) .Of hebben we een 6 polige adapter nodig? Bedankt voor de informatie.
Ik heb een 2.4 Ghz Wifi netwerk waar alles goed op gaat, behalve bij mijn zoon zijn smartphone. Bij het verbinden krijgt hij constant de melding 'Toegang tot het netwerk ontzegd'. Ik heb de beveiliging voor even weg gedaan (dus een open Wifi) en nog steeds krijgt hij deze melding. Het eerste waar ik aan denk is een MAC-filter, maar die is leeg. Verder heeft mijn dochter een identieke gsm (een Huawei P8-Lite) en bij haar werkt het zonder probleem. Vroeger kon hij er wel op, maar nu niet meer. Hij heeft geen idee sinds wanneer het probleem begonnen is. Voor zover ik weet staat alles van instellingen gelijk op de twee huawei's. Ik zie in het overzicht van de "ooit geconnecteerde toestellingen" het MAC-adres van zijn smartphone er niet tussen staan. Is er ergens een log waar ik kan zien welk MAC-adres toegang vroeg en om welke reden die toegang niet toegestaan werd? Indien niet, iemand enig idee waarom die ene smartphone geen toegang krijgt? Mvg, Bart
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.