Ik wil al verschillende jaren gebruik maken van een pack, maar dat kan niet omdat ik een Office Pro abonnement heb met vast IP. Ik zou nu kunnen overgaan naar een Intense met optie vast IP wat wel kan in een Bizzpack.
- Blijkbaar kan ik de optie vast IP niet bestellen via de website. De Bizz Expert die ik gesproken heb was ook niet echt een toegevoegde waarde, dus ik wil graag online bestellen.
- Ik wil mijn vast IP adres behouden. Maar blijkbaar kan dit niet. Waarom niet?
- Waarom betaal je 20 euro extra voor een vast IP terwijl er maar particuliere support is tijdens kantooruren. Een vast IP heb je toch als je een service draait die 24/7 is. Een optie voor betere support bestaat blijkbaar niet voor de intense.
- Welke impact heeft de verminderde upload snelheid in de praktijk (Intense vs Office Pro).
- Welke impact heeft TV op de internetverbinding.
- Ik krijg een lange termijnkorting voor mij Office Pro, maar dat kan blijkbaar niet voor de Intense?
- Waarom gelden kortingen alleen voor nieuwe klanten? Zoals bvb de installatiekorting. Moet ik eerst opzeggen en dan terugkomen?
Ik denk dat er veel werk is aan de productcatalogus voor professionele klanten. Ik heb hier al van maart mee bezig en wordt van het kastje naar de muur gestuurd tussen jullie diensten. Tijd voor een andere provider?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.