Skip to main content
Vraag

Factuur bekijken in MyProximus

  • September 26, 2016
  • 5 reacties
  • 603 Bekeken

In myproximus heb ik een factuur openstaan maar ik heb hierover geen mail ontvangen en ik kan in myproximus deze ook nergens bekijken.
Tevens vind ik ook nergens geen gegevens van een 2e gsmabo dat ik gelijktijdig met mijn pack heb besteld
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 27, 2016
Beste Danbro,

Kun je (via privébericht) je klantgegevens doorgeven voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2016
Hert lukt me niet je een privébericht te sturen

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • September 27, 2016
Hert lukt me niet je een privébericht te sturen
Dit doe je door te klikken op deze link en in het tekstveld je tekst te typen en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groeten,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2016
Wim, deze link verwijst naar een oude vraag van mij.
Als ik HeidiE een bericht wil sturen krijg ik de melding dat ze alleen berichten kan ontvangen van mensen die ze volgt

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • September 27, 2016
Wim, deze link verwijst naar een oude vraag van mij.
Als ik HeidiE een bericht wil sturen krijg ik de melding dat ze alleen berichten kan ontvangen van mensen die ze volgt

Klopt. Priveberichten naar agenten individueel doen we niet. Het is de bedoeling dat er naar het Team verzonden wordt.