Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op de pagina's met tips om het energieverbruik te beperken, merk ik onderstaande info op: "Stel de decoder zo in dat hij na een half uur in standby mode automatisch in diepe slaap komt. Dit is niet mogelijk als u beschikt over het nieuwe TV menu (dat start met mijn bibliotheek, televisie en shop)." Waarom is dit met het nieuwe TV menu niet meer mogelijk? Hoe kan ik mijn energieverbruik beperken? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met deze vraag, misschien moet dit ook toegevoegd worden op deze pagina.
Ik heb op 29/9 mijn modem en 2 decoders teruggebracht naar het PX Center Brugge om PX te beëindigen. Alles lijkt OK en op mijn factuur is ook 30/9 in mindering gebracht, daar ik abo betaald had tot 30/9. Ik begrijp dan ook niet waarop de huidige aanrekening van 6 euro abonnement betrekking heeft. Kan een PX-medewerker dit even nakijken? Klantnummer 619472794 (document:6651661235).
Zijn er nog mensen in regio 059 die continu storing (gekraak, ruis, wegvallen) hebben op hun vaste lijn ? Wij hebben hier al 3 keer techniekers voor in huis gehad. ALlijd op het moment dat ze er zijn is het goed. We bellen alleen na 17:00. Misschien ligt hier de oorzaak ? In ieder geval sluiten ze iedere keer de klacht, terwijl het nog niet opgelost is. We hebben op advies van de 2de technieker die langs kwam zelfs in de Belgacomshop (ja tis al zo lang dat we die storingen hebben) nieuwe ''door Belgacom ontstoorde'' telefoons gekocht.
Weet er iemand hoelang het zou duren vooraleer de iPhone 7 32 gb ( zwart lacké dus niet mat ) terug voorradig zal zijn ?
hallo zijn ze nog in voorraad ?
Geachte, Sta me toe even de situatie beschrijven. We hebben een appartementsgebouw en de huidige multipaar kabel heeft problemen en zouden deze willen vervangen. De kabel loopt door vanaf de central kast van, nu Proximus in 1 keer tot de bovenste verdiep. Per verdiep wordt een eigen paar genomen voor de lijn om telefonie, internet te verkrijgen. Omdat er problemen zijn met internet, tv via Vdsl of adsl door verschillende bewoners vroegen we ons af voor het volgende. In kantoorgebouwen worden wel UTP gebruikt voor telefoonlijnen. Maar nu spreken we over privatief om zo te noemen. De multi paar kabel te vervangen door 4 verschillende kabels. Mag dit UTP, FTP ? Of moet dit echt een telefoonkabel zijn zoals VVT ...? Alvast dank bij voorbaat!
Ongeveer een jaar of 2 terug kon je je vragen of problemen aan Eva stellen,zo kreeg je ook een anoniem antwoord zonder dat anderen het konden zien,
Ik heb geen vraag maar een tip voor mijn Proximuscollega's: wij hebben verschillende decoders gehad telkens met problemen. Ook de laatste gaf problemen, de bekende blokjes op het scherm en star beeld.. Ik heb het probleem zelf opgelost door de decoder wat meer ruimte te geven onderaan met wat houten blokjes. Het bleek dat de decoder vooral blokkeerde na het spelen van een DVD. De warmte van de DVD-speler gecombineerd met de decoder resulteerde in een gloeiend hete decoder. Met andere woorden: het is niet altijd de configuratie of de bedrading die problemen veroorzaakt! 🙂
Net gelezen op Twitter dus: onder voorbehoud: BBC First zou op 17/10 aan het aanbod toegevoegd worden. Meer informatie wordt er nog niet gegeven. Bijlage: Nu het infokanaal in de gaten houden.:D
Twee items werken niet in MyProximus (website), wegens technische fout: "Mijn Account" en "Mijn Facturen". Al de rest werkt wel. Ik heb op voorstel van de helpdesk al eens alle cookies en offline content gewist maar dit helpt niet. Ik krijg overigens dezelfde fout als ik inlog met een browser op Mac, PC, iPad, iPhone. Kunnen jullie mijn account eens nakijken, ik stuur de gegevens via een privé bericht. Dank u.
Hallo, Ik probeer mijn factuur te betalen maar wanneer ik wil betalen zie ik enkel de logo's van de banken ING Belgius CBC en KBC ik ben bij een andere bank hoe betaal ik dan? Ik heb nog een vraag, ik heb geprobeerd om Proximus te bellen want op de site staat dat je kan bellen tot 22u maar om 20u50 was het al gesloten, waarom kunnen we niet bellen? Alvast bedankt voor het antwoordt. Met vriendelijke groeten, Stanley
Beste Support medewerker, Zou het mogelijk zijn om éénmalig een uitstel van betaling te verkrijgen? Door enkele financiele tegenvallers op korte tijd, is het moeilijk om mijn openstaande factuur tijdig te betalen. Is het mogelijk om bij de volgende afrekening beide facturen te betalen, zodat mijn diensten toch verzekerd blijven? Ik wil graag mijn persoonlijke gegevens via een prive bericht doorsturen, maar het is me niet duidelijk hoe dit moet. mvg, Mike
graag zou ik 1 maal een uitstel van betaling bekomen, z dat ik volgende maand 2 keer kan betalen deze maand is het nogal moeilijk
Goededag, Is het mogelijk om een gedetailleerd factuur te krijgen van de maand september 2015? Alvast bedankt
goedendag, als ik een serie opneem staat die standard op 10 afleveringen,ik wijzig die naar alle en bevestig,maar als ik die herbekijk staat de optie weer op 10 afleveringen ipv alle,kan dit opgelost worden,er worden effectief maar 10 opgenomen.Alsook ik maar 1 neem ipv 10 afleveringen
Even update doen betreffende de tv app van Proximus Maandelijks lig ik in het ziekenhuis betreffende de pijnmedicatie. Waar ik lig is de tv en internet via Telenet. Dus dit weekend een zee van tijd gehad om de tv app van PX uit te testen. Zat te klagen dat de app niet werkte op mijn tablet en dat PX de schuld stak op de software maar weet intussen waar de fout lag. Niet bij PX of de tablet maar bij mij gewoon 45 sec grijs scherm en daarom dat ik dacht de app werkte niet en jullie technieker ook hoor. Maar weet dat nu, dus ik klaag er niet meer erover En hier hebben jullie mijn rapport - Opnames plannen werkt 100% - mijn bibliotheek werk niet hier heb je een voorbeeld Supergirl kan ik niet bekijken (zie foto's) en er zijn nog andere opnames met het zelfde probleem. Ben nu terug thuis en via de decoder kan ik het wel bekijken. Hopelijk is jullie software dienst geholpen met mijn rapport Met vriendelijke groet
Wat nu? Ik kreeg steeds men facturen dus ik betaald die. Door aankoop iPhone met abonnement staat hetzelfde bedrag nu ook in men betalingen via domiciliering. Hoe vorder ik dit terug ?
Goedemiddag, Klantenrekening : 25944162 en factuur nr 163001502560 over periode augustus 2016 bedrag 113,07 EUR Ik heb een abonnementje van 15 EUR waar ik sinds juli ofzo 12 EUR voor moet betalen door een actie die Proximus doet. Leuk, maar in augustus kreeg ik ineens een sms dat ik over mn 15 EUR zat en de dag erna een sms dat ik reeds over de 50 EUR verbruik zat. Toen heb ik diezelfde avond de helpdesk gebeld omdat dit niet kon kloppen. Het meisje kon me niet helpen, ik moest maar eens de app installeren. Gedaan, maar daar zie ik hetzelfde als op mn papieren factuur. Ik las op het forum rond deze periode wel berichten over WASE ivm Pokémon-jagers en een gsm-app die je daarvoor kon installeren maar die dan wel wat begon te kosten. Ik heb nooit op Pokémons gejaagd en die app nooit gedownload. Ook zat ik niet in het buitenland. (enkel in maart, zoals mn telefonische historiek zal uitwijzen) In het kort, mn verbruik was normaal en dat stelt niet veel voor, ik kom zelfs nooit aan
Bij mijn laatste opladen van mijn gsm kreeg ik geen bericht met een melding van een code om mee te spelen met play and gold om punten te verdienen. Is dit normaal of bestaat dit niet meer? Ik zie op het forum dat er nog problemen zijn. Ik moet nog wel aan mijn saldo- punten komen voor prijzen te ontvangen.
Ik ben overgestapt van Scarlet naar Proximus omdat ik een professionelere dienstverlening wenste (vaste telefoon + internet). Aanvraag op 5 sept, activatie zou op 12 sept zijn. Helaas niets. Elke dag naar 0800 nummer gebeld tot eindelijk op 20 sept een zeer kundige en behulpzame dame doorhad dat er iets fout was met de nummeroverdracht. Tijdelijk ander nummer gegeven en ik had een uur later internet. Met dank. We zijn nu een maand verder en ik heb mijn oorspronkelijk telefoonnummer nog niet terug. Ik bel nu elke week, maar dat helpt helaas niets. Men zegt steeds dat alle formaliteiten in orde zijn, maar toch komt het niet in orde. Volgens het BIPT moet zo'n overdracht op 24 uur geregeld zijn. Elke dag vertraging geeft recht op schadevergoeding. Dat begint dus aan te tikken... Bovendien vind ik het ook nogal vreemd dat ik voor internet bij Scarlet een snelheid van 60mb/s had en nu met moeite 30... Maar dat komt wellicht nog in orde. Dat allemaal was dus niet de bedoeling van mij o
Hallo, Ik gebruik al geruime tijd de ProximusTV app op Windows 10. (Bijkomende info: decoder is nog steeds v4, "oude" interface, en ook TvOveral via de browser werkt zonder problemen). Sinds 2 dagen geleden start de ProximusTv app op, er verschijnt een ronddraaiend wieltje en daar blijft het bij. Ik kan geen TV meer bekijken, geen overzicht van opnames ed... TvOveral werkt nog steeds, account en paswoorden zijn in orde... Mocht iemand een oplossing kennen ... dan is die altijd welkom.
Ik gebruik Proximus TV nu bijna twee maanden en heb toch wel heel wat problemen ermee. Eerst het belangrijkste: afgelopen woensdag waren er enkele opnames gepland. Terwijl er opnames bezig waren was ik door de TV gids aan het gaan en zag ik een rood opnamebolletje staan bij de betreffende programmas. Enkele uren later wil ik de opnames gaan bekijken, maar ze staan niet bij mijn opnames. Ik ga terug naar de TV gids, en daar is het opname-bolletje ook verdwenen. Als ik dan naar de geplande opnames ga kijken staat de serie wel nog opgenomen. Het betreft ook meerdere programmas, dus ik ga niet per abuis meerdere van deze programma opnames verwijderd/geannuleerd hebben. Andere keren starten de opnames gewoon niet. Je gaat naar mijn opnames, maar op OK klikken in het overzicht van je opnames doet niets. Het menu sluiten en terug opstarten laat het wel toe. Andere keren reageert de TV gids dan weer niet wanneer je een opname wil starten of annuleren. Al bij al dus een hoop problem
Tot nog toe heeft niemand bij Proximus mij kunnen helpen want telkens (is trouwens al van vorige week !) word ik van de muur naar de kast gestuurd ZONDER ENIG RESULTAAT ! Vandaar mijn laatste poging langs deze weg en indien ik niet geholpen word, zal ik mijn abonnementen (zowel privé als zakelijk) opzeggen...! Probleemstelling: via mijn e-mail adres zoals deze trouwens ook vermeld staat op de site van My Proximus ! krijg ik GEEN bevestigingsmail v Proximus toe gestuurd in mijn inbox (zit ook niet in spam etc...) zodat ik My Proximus niet kan activeren! Antwoord van Proximus: Dit kan niet en ligt niet bij ons! Maar als ikzelf een mail verstuur via mijn mobile dan krijg ik hem wel binnen (ook Proximus provider !)...waar zit het probleem dan en HOE HET OP TE LOSSEN...? Graag positieve reactie aub! Ik ben ook te bereiken op 0478991342 ! MVG Pieter Cloet
Kan ik berichten bij ontvangst direct en automatisch naar een zelf aangemaakte submap in mijn Postvak IN laten verplaatsen? Thanks, Jo
Enkele maanden geleden vertelde een proximus technieker me dat op mijn adres rond deze tijd VDSL zou beschikbaar komen. Mijn vraag nu is, wie kan bevestigen wanneer dit het geval zal zijn ? Adres: Warotstraat 19, 3020 Winksele(Herent)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.