Tot nog toe heeft niemand bij Proximus mij kunnen helpen want telkens (is trouwens al van vorige week !) word ik van de muur naar de kast gestuurd ZONDER ENIG RESULTAAT !
Vandaar mijn laatste poging langs deze weg en indien ik niet geholpen word, zal ik mijn abonnementen (zowel privé als zakelijk) opzeggen...!
Probleemstelling: via mijn e-mail adres zoals deze trouwens ook vermeld staat op de site van My Proximus ! krijg ik GEEN bevestigingsmail v Proximus toe gestuurd in mijn inbox (zit ook niet in spam etc...) zodat ik My Proximus niet kan activeren!
Antwoord van Proximus: Dit kan niet en ligt niet bij ons! Maar als ikzelf een mail verstuur via mijn mobile dan krijg ik hem wel binnen (ook Proximus provider !)...waar zit het probleem dan en HOE HET OP TE LOSSEN...? Graag positieve reactie aub!
Ik ben ook te bereiken op 0478991342 !
MVG
Pieter Cloet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

