Skip to main content
Vraag

Uitstel betaling gewenst

  • September 28, 2016
  • 6 reacties
  • 2000 Bekeken

graag zou ik 1 maal een uitstel van betaling bekomen, z dat ik volgende maand 2 keer kan betalen
deze maand is het nogal moeilijk
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 28, 2016
Bellen naar 0800 22 800.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 30, 2016
Beste patricia1234,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Apprentice
  • October 3, 2016
Ik had ook om uitstel van betaling gevraagd maar ik kreeg toch de factuur binnen. Er staat wel bij Facturatie overeenkomst 1. Wat wil dit zeggen?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 4, 2016
Dag Krullie975,

Dit wil zeggen dat je bij ons een overeenkomst hebt voor producten of een Pack op hetzelfde adres.

Indien je bijvoorbeeld aansluitingen hebt op meerdere adressen, kun je meerdere overeenkomsten hebben.

Bezorg je mij klantgegevens zodat ik je uitstel in de facturatie kan nakijken?

Groetjes,

HeidiE

  • Apprentice
  • October 12, 2016
Beste Support medewerker,

Ik zit met een gelijkaardig probleem op dit moment als patricia. Door enkele financiele tegenvallers op korte tijd, is het moeilijk om mijn openstaande factuur tijdig te betalen.
Is het mogelijk om bij de volgende afrekening beide facturen te betalen, zodat mijn diensten toch verzekerd blijven? Ik stuur in een privé bericht alvast mijn gegevens.

mvg,

Mike

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 13, 2016
Hallo,

Stuur uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) maar door.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël