Skip to main content
Antwoord

Sommige tabs op MyProximus website niet beschikbaar wegens technische problemen

  • October 4, 2016
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Twee items werken niet in MyProximus (website), wegens technische fout: "Mijn Account" en "Mijn Facturen". Al de rest werkt wel. Ik heb op voorstel van de helpdesk al eens alle cookies en offline content gewist maar dit helpt niet. Ik krijg overigens dezelfde fout als ik inlog met een browser op Mac, PC, iPad, iPhone.
Kunnen jullie mijn account eens nakijken, ik stuur de gegevens via een privé bericht.
Dank u.

Beste antwoord door Kristof Bogaerts

Kan je nog eens kijken?
Er was een probleem met data quality dat ik opgelost heb voor.
user verwijderd en opnieuw aangemaakt voor jou.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • October 5, 2016
Kan je nog eens kijken?
Er was een probleem met data quality dat ik opgelost heb voor.
user verwijderd en opnieuw aangemaakt voor jou.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 5, 2016
Werkt perfect nu. Knap werk! Hartelijk dank voor de efficiënte en supersnelle service!

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 5, 2016
Fijn om te horen dat alles nu werkt!

Groetjes,

Antonella

  • Apprentice
  • October 13, 2016
Hallo,

Ik heb eenzelfde probleem, ik kreeg het eeuwige laadscherm op de mijn facturen tab. Ik heb nog nooit geweten dat het gewerkt heeft.
Iemand die me kan verder helpen?

Groetjes
Maarten

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • October 13, 2016
Dag Maarten,

Kan je ons via een privébericht aan het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)


je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr., my proximus login) bezorgen, dan zal een collega je hierover contacteren.

Groetjes,

Jos