Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Geachte, wij ondervinden reeds 3 weken (sinds 28 augustus) hinder van de door Proximus geleverde diensten: de vaste telefoon werkt niet, televisie kijken gaat niet meer en het internet werkt vaker niet dan wel. De eerste technicus die langs kwam kon niks meer doen dan vaststellen dat er een ernstig probleem was. De 2e afspraak is in het honderd gelopen door een fout van jullie kant: we hadden een afspraak op maandag 16 september (sms-berichten als bewijs) maar door een administratieve fout stond de technicus al op woensdag 11 september voor onze deur. Wij waren op dat moment niet thuis en bovendien blijkt nu onze eerder gemaakte afspraak te zijn geannuleerd. Morgen hebben we een nieuwe afspraak; we hopen dat de problemen dan eindelijk opgelost zullen zijn. Wij zij reeds jaren klant bij Proximus en betalen maandelijks 100,98 euro. Zou ons kunnen meedelen hou u ons denkt te vergoeden voor de ondervonden hinder? Beleefde groeten,
Hallo, Ik heb meermaals per week de hulp van een thuisverpleegster nodig. De thuisverpleegkundigen die mij helpen, werken met een groep verpleegsters en enkele van hen hebben mijn wifi wachtwoord gebruikt (en zonder mijn toestemming permanent opgeslagen op hun laptop). (Ze moeten verbinding kunnen maken met het internet omdat ze anders niet betaald worden, en soms lukt het niet om verbinding te maken met het internet, en daarom hebben ze mijn wifi wachtwoord gevraagd). Ik kan moeilijk gaan afdwingen dat ze mijn wachtwoord in hun instellingen wissen, want ik ben heel afhankelijk van hun hulp. Het is ook niet realistisch om meerdere keren per week mijn wifi wachtwoord te veranderen via 192.168.1.1 en vervolgens ook het wachtwoord te veranderen op al mijn toestellen. Kan iemand vanop afstand misbruik maken van mijn wifi wachtwoord? Of kunnen mensen dat wachtwoord alleen maar gebruiken als ze in de nabijheid van je woning zijn? Vriendelijke groeten, Griet
Ik wil de decoder v7 ook graag als test ik kijk al jaren via proximus tv ik wil de beste kwalitijd voor tv beeld en aan bod
Beste, Al mijn inkomende oproepen zijn onbekend. Ben hier al mee in de Proximus winkel geweest en heb toen een nieuwe sim kaart gekregen. Maar de problemen blijven hetzelfde. Ook de instellingen van mijn gsm zijn allemaal correct. En als ik mijn sim kaart in een ander toestel steek blijven de inkomende oproepen onbekend. Zou het eventueel mogelijk zijn om dit te veranderen in de instellingen van mijn abonnement? Mijn nummer is 047***. Mvg, Roel
Ik probeer een nieuw abbo online af te sluiten icm een iPhone en krijg steeds de melding dat ik het maximaal aantal toestellen heb(particulier is 3) Ik heb 1 abbo lopen, had dit indertijd ook toen ik de s10 wou bestellen en ben dan maar naar orange over gestapt want niemand bij proximus kon mij helpen want in hun systeem stond er maar 1. Dacht dat dit nu wel al zou opgelost zijn. iemand die me hier kan mee helpen of het zelfde probleem heeft gehad? mvg
Goedemorgen, Momenteel heb ik met mijn gezin een abbonement voor TV/INTERNET/GSM bij proximus. Ik wil mijn gsm uit het abbonement halen en op mijn zaak zetten. Daarbij wilde ik dus abbonement veranderen en ineens de iphone 11 pro meebestellen. Ik krijg echter een foutmelding dat ik op mijn nummer geen zaken kan veranderen. Ik was ook begonnen als nieuwe klant te bestellen, aangezien mijn zaak nog niet gekend is als klant. Iemand een idee hoe ik dit best aanpak? Alvast bedankt! mvg, Kevin
Beste, Hoe kan ik te weten komen of er een aansluiting van Proximus aanwezig is op volgend adres : Geraniumlaan 43, 8400 Oostende. De vorige eigenaars weten het niet. Er zou een afgesneden kabel op zolder zijn. Ongetwijfeld ligt er wel een kabel in de straat, maar is er ook een aftakking naar het huis? Alvast bedankt Johan
Ik had een afspraak op maandag 16 Sept om de installatie op het nieuwe adres te komen installeren. Jammer genoeg is dat niet kunnen doorgaan en heb ik op vrijdag 13 Sept deze laten verzetten naar een nieuwe afspraak op het einde van de maand September. Nu ontdek ik bij het thuiskomen (op het oude adres) dat er geen internet meer aanwezig is. Met andere woorden, ik kan niet aan de opdrachten werken voor mijn klanten. Absoluut onaanvaardbaar. 4X gebeld naar de klantenservice, dubbel keren het mogen uitleggen aan verschillende agenten en dan verbreekt de lijn. Geen telefoon terug en niemand meer te bereiken na 20u. Resultaat: nog steeds geen internet. Ronduit onwaarschijnlijk, keer op keer loopt er wat mis bij een wijziging van één van mijn zakelijke producten. Graag ASAP dit in orde maken; en graag een weg om officieel een klacht in te dienen. Via de website loopt dat proces ook letterlijk vast. Knap werk dames en heren. Orderreferentie nummer: SHE_R000000110000C9XSF-1
Ik probeer een gsm + abonnement aan te gaan online maar krijg de melding dat ik reeds aan mijn maximum van 3 toestellen zit op deze manier. ik heb er momenteel 1 en geen 3 zoals de fout melding aangeeft. Wat kan ik het best doen?
We hebben vandaag twee nieuwe decoders V5 compact per post ontvangen maar eentje werkt niet. Als we hem aansluiten, lichten de drie lampjes vooraan eventjes op maar hij boot niet. De andere decoder werkt wel en begon onmiddellijk met de software update toen we hem aansloten. Ik veronderstel dat toen we belden om de oude decoders te deactiveren, dit voor de twee oude decoders samen was of niet?
Zopas nieuwe decorder geinstalleerd maar nu werkt mijn bose afstandsbediening niet meer. Alles aan en afzetten gebeurde vroeger met mijn bose afstandbediening. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik kreeg net mijn afrekening voor deze maand. Blijkt dat ik behalve abonnement ook iets van verbruik moet betalen. Gewoonlijk heb ik beltegoed via mijn PremiumClub. Zijn die alweer op?! Tijd om weer wat punten in te wisselen. Maar al heel de dag krijg ik dezelfde boodschap: MyProximus Loyalty even niet beschikbaar. EVEN. Hoe lang is EVEN?
Ik merk dat er enorm veel enthousiasme leeft over het project TeamPia. De ouders van Pia zoeken geld om een onmenselijk duur medicijn te kopen dat hun dochterje kan redden. Ze hebben nu een sms-actie op poten gezet, waarbij van elke sms bijna een halve euro bij de providers blijft kleven. Proximus, als jarenlange klant verwacht ik ook van jullie als grote speler een signaal, stort uw opbrengsten van die actie door aan TeamPia!
Opgepast als je iets besteld bij proximus. De levertijd is onbepaald en heel lang. Heb een nieuw vast toestel besteld bij proximus Kuurne, nu reeds 7 dagen geleden 10/09/2019 bestelbonnummer 2019-000248 en nog steeds geen spoor daarvan. Bij navraag in diezelfde winkel weten ze het niet en willen ze ook geen navraag doen, antwoord: wachten meneer we verwittigen je als het er is. Ondertussen betaal ik wel abonnement maar heb ik geen vaste telefoon gezien mijn andere telefoon reeds 8 dagen defect is. Waarvoor dank Proximus, zal in het vervolg 2 keer nadenken of ik klant blijf of niet.
Ik wil de iphone 11 pro max bestellen op het abonnement dat we al hebben. Wanneer me gevraagd word of ik mijn nummer wil behouden krijg ik een melding dat het niet mogelijk is om op dat nummer het product aan het kopen. Hoe kan dit?
In het adresboek ( iPhone 5 SE) van mijn proximusmailbox zitten adressen die opgeslagen zitten buiten mijn wil. Diezelfde mailbox vertoont dit probleem niet wanneer ik het adresboek via mijn desktop of samsung tablet open. Hoe kan ik deze ongewenste opgeslagen adressen verwijderen ?
beste, ik heb toch al paar maanden problemen om aankopen te doen in de play store telkens als ik iets wil aankopen en ik tik op facturering via proximus dan laad het even en erna krijg ik de melding: uw account komt niet in aanmerking voor mobiel betalen neem contact op met uw mobiele provider (OR-DVASA2-02) hoe kan ik dit oplossen? mvg
Ik heb een nieuwe Iphone 8. Hierop kan ik alleen mijn mail instellen en niet mijn agenda. Kennelijk zou de Iphone 8 niet geconfigureerd zijn voor de Proximus Agenda, volgens Proximus experts. Bij Apple zegt men, dat dit een Proximus probleem is, maar dat Apple kan helpen om de agenda in te stellen als men de ' Calendar Server Naam' heeft. Echter bij Proximus weet men van niets. Ondertussen zit ik al een maand zonder een agenda met synchronisatie van mijn Iphone met mijn PC. Heeft iemnad een oplossing???
Samen op 1 september een samsung galaxi A70 besteld. Die van mijn vrouw netjes aangekomen op de dag dat er beloofd was te leveren. De tweede blijft achterwege met enkel een sms dat ze niet kunnen volgens wegens het grote succes. Persoonlijk heb ik als klant geen boodschap dat het een groot succes is en vind ik dat jullie er op voorzien zouden moeten zijn. Ik hoop nu eens wel snel reactie te krijgen en niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. Wil een antwoord gaan hebben wanneer ik de gsm mag ontvangen.
.
Beste ,, Ik heb online een gsm besteld ,, nu zou de gene die deze moest afleveren niet komen opdagen alle wel beweert word van wel ! Maandag was mijn partner thuis en dinsdag heb ik een dag verlof genomen,, al 3 dagen hebben we naar proximus klantendienst gebeld en telkens konden ze ons niet helpen !! Met het bedrijf waar het toestel door geleverd zou moeten worden kon ook niets doen en nu is de gsm in retour terug naar proximus gestuurd? Hoe kan ik mijn centen terug krijgen of het toestel !! Als er niets gedaan word zie ik niets anders in dan een klacht in te gaan dienen bij de politie !! Met vriendelijk groeten ,, Mertens kelly
Hallo, Ik heb via mijn werkgever een Smart Enterprise Comfort abonnement, en kom meestal toe met de 5GB data. Door de verlofperiode ga ik er nu echter over. (nog 1 week resterend voor reset) Ik zie in myproximus helaas geen optie staan om een bundel aan te kopen van bv 1GB. Kan iemand laten weten of dit mogelijk is? 1GB aan het tarief buiten bundel zou + 50 EUR zijn?!
ik zoek een email adres van proximus om een klacht in te dienen. webtoepassingen doen het niet. ook na tel kontakt was men niet in staat om mij een email adres te bezorgen.
Hi, ik heb twee V5 mini decoders, en nog één V4. Ik zou deze blijkbaar niet kunnen omwisselen naar een V5 of V5 mini. Men zou er maar twee mogen omwisselen. Deze V4 hangt nu aan een OLED tv. Werkt niet slecht, maar is heel zichtbaar doordat ik deze niet op radiofrequentie kan zetten. Ik kan ook niet wisselen daar de andere deze radio frequentie ook echt nodig hebben. Iemand een oplossing ?
Beste sinds het begin van het seizoen neem ik Game of Thrones op via de zender Caz. Maar telkens wil hij maar 4 afleveringen bewaren. Daardoor heb ik de eerste afleveringen gemist. Hoe kan dit?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.