Skip to main content
Vraag

Agenda op iPhone 8

  • August 25, 2018
  • 3 reacties
  • 421 Bekeken

Ik heb een nieuwe Iphone 8.
Hierop kan ik alleen mijn mail instellen en niet mijn agenda.
Kennelijk zou de Iphone 8 niet geconfigureerd zijn voor de Proximus Agenda, volgens Proximus experts.
Bij Apple zegt men, dat dit een Proximus probleem is, maar dat Apple kan helpen om de agenda in te stellen als men de '
Calendar Server Naam' heeft. Echter bij Proximus weet men van niets.
Ondertussen zit ik al een maand zonder een agenda met synchronisatie van mijn Iphone met mijn PC.
Heeft iemnad een oplossing???
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • August 25, 2018
Louter ter info: ik weet niet of hier iets aan hebt maar wou het je ondertussen toch meegeven >
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?page=device/apple/iphone-8

When I was trying to connect the wifi with Apple 8 then I suddenly encountered with an error. I have checked https://netgears.support/blog/fix-netgear-error-651 for help. This might be fixed.

Ik heb een nieuwe Iphone 8.
Hierop kan ik alleen mijn mail instellen en niet mijn agenda.
Kennelijk zou de Iphone 8 niet geconfigureerd zijn voor de Proximus Agenda, volgens Proximus experts.
Bij Apple zegt men, dat dit een Proximus probleem is, maar dat Apple kan helpen om de agenda in te stellen als men de '
Calendar Server Naam' heeft. Echter bij Proximus weet men van niets.
Ondertussen zit ik al een maand zonder een agenda met synchronisatie van mijn Iphone met mijn PC.
Heeft iemnad een oplossing???


Is hier inmiddels al een oplossing voor????