Ik probeer een nieuw abbo online af te sluiten icm een iPhone en krijg steeds de melding dat ik
het maximaal aantal toestellen heb(particulier is 3)
Ik heb 1 abbo lopen, had dit indertijd ook toen ik de s10 wou bestellen en ben dan maar naar orange over gestapt want niemand bij proximus kon mij helpen want in hun systeem stond er maar 1.
Dacht dat dit nu wel al zou opgelost zijn.
iemand die me hier kan mee helpen of het zelfde probleem heeft gehad?
mvg
Antwoord
nieuw abo
Beste antwoord door AntonellaD
Dag gunt,
Je moet aan verschillende voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen voor 3 mobiele Joint Offer-contracten. 1 van deze voorwaarden is dat je minstens 6 maanden klant moet zijn (minstens 1 actief gsm-nummer hebben sinds 6 maanden ononderbroken). Momenteel voldoe je hier helaas niet aan waardoor je enkel recht hebt op 1 mobiel Joint Offer-contract.
Groetjes,
Antonella
Je moet aan verschillende voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen voor 3 mobiele Joint Offer-contracten. 1 van deze voorwaarden is dat je minstens 6 maanden klant moet zijn (minstens 1 actief gsm-nummer hebben sinds 6 maanden ononderbroken). Momenteel voldoe je hier helaas niet aan waardoor je enkel recht hebt op 1 mobiel Joint Offer-contract.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.