Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sedert geruime tijd, vermoedelijk door een verkeerde behandeling, werd op mijn vaste telefoontoestel de functie met de woorden "U spreekt met .............Wij kunnen momenteel niet opnemen. Gelieve een bericht in te spreken na de bieptoon", gedesactiveerd. De vraag is op welke manier ik die functie, met die woorden en de bieptoon, opnieuw activeer.
Ik heb problemen om WiFi in te stellen op mijn tablet. Als ik naar instellingen ga en WiFi aanklik en vervolgens WiFi2.4-D766 verschijnt telkens : Authenticatieprobleem. Wat zou daarvan de oorzaak kunnen zijn ? Dank bij voorbaat.
Hallo, Ik ben al enige tijd aan het wachten tot dat The Revenant in de aanvraag catalogus komt. Heb ik dit gemist of kunnen jullie mij zeggen wanneer deze film beschikbaar gaat zijn?
Kan er hier iemand enig licht werpen op de chaos ? Eerste aflevering opgenomen op maandag, nagekeken of opname gestart is, opname verdwijnt van nPVR op automagische manier, enkel die van gisteren, dinsdag, verschijnt in de lijst. Weer maar eens de TV-app ingezet .. oh wonder, de aflevering staat in de lijst als "opgenomen" .. jammer maar helaas blijkt de korte inhou dvoor de 2 afleveringen (maandag, dinsdag) dezelfde te zijn namelijk aflevering 2 ? gaat men mij nu vertellen dat ik een tablet moet kopen om, gemakkelijkshalve, de TV-opnames te checken ? Iemand die hier een uitleg voor heeft ? BTW Pittig detail .. in de lijst van mijn opnames staat een aflevering van "De rechtbank" gedateerd op ma 2 November, geen idee van welke jaar, alsook een aflevering van "De dingen des levens" iets waar we nog nooit naar gekeken hebben. ook op ma 2 nov .. Aangezien dit spullen zijn waar 2 Nov op een maandag valt ... moet dit uit 2015 komen !? BTW2 .. wat is het nut van de optie "kijk
Al enkele dagen probeer ik een Mobilus+Phone 45 aan te schaffen, oorspronkelijk wou ik voor de Samsung Galaxy S7 gaan maar deze is niet meer beschikbaar dus zal het een iPhone 6S gray 32GB moeten worden. Echter is het via de site niet mogelijk om Proximus als provider te selecteren als ik aangeef dat ik mijn nummer wil behouden en een abonnement heb. Hiervoor ben ik naar de winkel geweest maar ook daar konden ze mij niet helpen, telefonisch ook geen resultaat en het beloofde telefoontje met meer informatie is ook niet gebeurd. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of hoe dit komt, misschien is hier ook een medewerker die er eens achter wil informeren en/of correcte informatie kan geven?
Hoe kan ik mijn gratis 3 maanden Netflix, van mijn nieuw abonement Tuttimus, activeren? grt Marcel
Eind Mei hebben we alles van Proximus in een Pack gebundeld. Vanaf dan kan ik niet meer op het internet in het buitenland maar wel nog telefoneren met Roaming. Na vele tussenkomsten van Proximuscenters, helplijnen, en klachten via mail! Is dit nog altijd niet opgelost. Laatste klacht is nummer 28198126 van 26/09/2016 welke na 12 dagen nog altijd open staat.
Ik heb nu een Internet Maxi met GSM abonnementen, maar zonder vaste lijn. Kan je een Tuttimus nemen zonder vaste lijn. Zo ja, wat is de prijs?
Ik heb onlangs in de belgacom winkel geweest voor tuttemus om aan te passen,ik betaal nu ongeveer 160euro voor mijn producten tv,gsm,telefoon,internet maxi +1 gsm abonnement van 25 euro , volgens de verkoper zou ik geen winst halen om bij tuttemus te gaan ook zou er geen GB in een smart foon abonnement zitten, Of ben ik verkeerd ingelicht.
Wij willen als ouder graag de detail van de verstuurde smsen bekijken van onze dochter. Vroeger konden we dat nog via my proxumus doen maar nu krijgen we de melding dat het alleen maar lukt door sms te sturen vi het gsm toestel zelf. Kunnen we dit aanpassen?
De iphone 7 staat voorlopig voorradig op in de webshop. Betekent dit dat de gsm vlug geleverd kan worden? En iemand ervaring met hoelang het duurt ?
Gdm, Worden er geen verjaardagsbonuspunten meer gegeven? Ik verjaar op 9 augustus en heb die niet ontvangen. Wilt U even nazien aub. Gr en dank D'Haene Marnix
Hallo Ik ben Wilfried Aeck en mijn klantnummer is 17 73 343 Mijn maandelijkse aanrekening : - Pack/vaste lijn dd 16/10/16 met nummer 6652425407 -ontving ik via mail in PDF formaat . Ik kan dit echter niet openen in Adobe Reader : “ er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document. Het bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd “. Nu wil ik graag mijn aanrekeningen via MyProximus raadplegen echter had ik reeds vroeger een account maar enkel voor mijn GSM met betaalkaart - als mobiele gebruiker . Het lukt me niet dit te wijzigen om in te loggen als beheerder en zodoende mijn andere producten – vaste telefoon – internet – tv - toe te voegen om mijn aanrekeningen online te raadplegen . Wat te doen ????? Groetjes Wilfried
Ik lees hier net in de voetnoten van het Tuttimus/Familus abonnement: 'TV Replay, TV Replay + is gratis voor alle bestaande klanten en die al gekozen hebben voor een Familus- of Tuttimus- pack.' Dus ook TV Replay + ??? Ik ben 'een bestaande klant', ik heb al gekozen voor een Tuttimus pack, dus is het dan gratis of mis ik iets (waarschijnlijk, want het zal wel te mooi zijn om waar te zijn :8)??? Wat betekent trouwens 'die al gekozen hebben'??? In MyProximus, staat nog wel :TV Replay +: 5€. Wat is het nu a.u.b.? Bedankt voor wat meer duidelijkheid hierin. zie ook bijlage
Ik had graag mijn factuur laten komen via zoomit voortaan , krijg dat nu via email aan , maar ik stel telkens mijn rekeningnummer in , en dan verder gaat het niet meer ...staat telkens weer op email .... zou voor mij wel gemakkelijk zijn als dat telkens via zoomit komt elke maand ...Klantnummer: 285169736
Enkele weken geleden had ik nog de zender MS beschikbaar, plots niet meer! Wat is de oorzaak?
Beste, hoe kan ik voetbal 11 op mijn laptop kijken. Ik heb een abonnement op 11.
Wij vertrekken woensdag naar Tenerife. Vandaag heb ik Daily Travel Passport geactiveerd. Zo heb ik mobiel internet in het buitenland. Nu is mijn vraag of ik in Tenerife data roaming moet aanzetten om mobiel internet te hebben via Daily Travel Passport of kan dit gewoon via mobiele data 3G zonder data roaming aan te zetten op mijn gsm?
Heb momenteel een pack internet- tv- vaste lijn met extra decoder en Belgisch voetbal en tevens 2x smart+phone20 met 120 min en 1,5gb Op mijn pack heb ik 6 maanden een korting van 14 euro, blijf ik deze behouden bij tuttimus? Hoe zit het met de gsm abonnementen? Bij tuttimus zijn er andere tarieven
Hallo, sinds januari 2016 proberen verschillende mensen binnen mijn organisatie onze vaste nummer in een gidsnummer te veranderen. Helaas is de communicatie met Proximus tot nu toe heel heel slecht. Er wordt geen contact met ons opgenomen, ook als hier actief om gevraagd wordt. En in bijna alle gevallen zijn e-mails niet beantwoord. Er werd ons gezegd een gidsnummer is niet mogelijk, dan was het weer wel mogelijk, enz. Dit "spelletje" gaat nu al sinds januari en gaat ons binnenkort geld kosten, omdat we dan gaan moeten verhuizen, maar voor onze klanten onbereikbaar gaan zijn (?!) Ik zou proximus dan ook vriendelijk willen vragen met spoed iemand mij te laten contacteren, mijn organisatie is maar een kleine klant, maar de voor ons potentiele schade is groot en die zullen wij dan ook via het gerecht afdwingen als het moet. Het enige wat wij willen is iemand die mogelijke oplossingen met ons doorgaat EN deze omzet EN ons daarna dat bevestigt. En niet zoals het nu ga
had woensdag effen gebeld met 0800..over de mobiele hotspots in Leuven, ze gingen mij dadelijk terugbellen (een zekere Theo....) helaas dadelijk is niet het woord want tot op heden nog een antwoord (4 dagen !!!!!)
hoe kan ik mijn compact V5 decoder aansluiten op mijn audio (radio) installatie voor FM-ontvangst; de geleverde kabel door Proximus center, zijnde ronde scart (V5 decoder) en aan de andere kant 2 tulp-stekkers helpen mij niet, om aan de radio aan te sluiten heb ik een coax-uitgang nodig !
Beste, Op 6 november 2014 heb ik een abonnement afgesloten bij Proximus omdat mijn zus graag een gsm wou die toen in actie was bij het nemen van een abonnement. Nu wil ik echter graag ook genieten van zo een actie die op dit moment bezig is. Is dit mogelijk zonder enige verdere kosten aan mijn vorige abonnement? En is het mogelijk om mijn nr te behouden bij het sluiten van zo een actie? Dit was de vorige keer echter niet mogelijk.
Beste, Ik heb gisteren in een proximus punt een iPhone 7 besteld + abonnement voor de actie van €99 + €45 per maand telefonie. Nu zie ik op mijn bestelbon enkel vermeld €769,99, niets over een actieprijs of bijkomend abonnement. Klopt dit?? Moet er op mijn bestelbon niets vermeld staan over deze actie? Volgens de kleine letters, telt deze actie alleen op 16/09, maar ze gingen mij bellen wanneer de iPhone binnengekomen is. Wat als deze niet geleverd is op 16/09?? Proximus, gaat hier weer zeer onduidelijk om met info. Via klantendienst kan men mij niet helpen, via Facebook eveneens niet. Ze zitten daar met een acuut leesprobleem. Ze beantwoorden of lezen de post niet, ze antwoorden dan ook met totaal niet relevante informatie. Wie brengt duidelijkheid in deze?? wie belt mij hierover?? ik heb dus een bestelnummer, deze kan ik doorgeven indien gewenst...... met dank
Hey, Ik weet het totaal niet meer omdat jullie het blijkbaar zelf ook niet goed weten, na 5 winkels heb ik er genoeg van. Ik ben laatst naar een winkel geweest ik heb nu het 25 abonnement en wou dan de iphone 7+ met het 45 abonnement dus ga ik naar de winkel. Ik stel daar de vraag en doe de ganse uitleg die melde me oooo dit is geen probleem kzeg maar ik ben al klant? Jaja geen probleem tot de dag dat die uit komt. Opnieuw ga ik naar de winkel om allee in orde te brengen krijg ik de melding a ja maar dit gaat niet met de iphone 7+ enkel met de 7, ja zeg ik maar ik zou de 7+ willen. A maar da kan u on line regelen dat is geen probleem, wat we dan ook doen we proberen het thuis on line want dit weekend stonden ze beschikbaar. Eeeeen tot we kwamen op da je moet aanvinken of je abonnement of kaart hebt neem ik abonnement maar dan kan je enkel andere providers aanvinken. Als we verder gaan zoeken voor de iphone 7+ krijgen we de melding indien u van deze actie wenst te genieten kan
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.