Ik lees hier net in de voetnoten van het Tuttimus/Familus abonnement:
'TV Replay, TV Replay + is gratis voor alle bestaande klanten en die al gekozen hebben voor een Familus- of Tuttimus- pack.'
Dus ook TV Replay + ???
Ik ben 'een bestaande klant', ik heb al gekozen voor een Tuttimus pack, dus is het dan gratis of mis ik iets (waarschijnlijk, want het zal wel te mooi zijn om waar te zijn :8)??? Wat betekent trouwens 'die al gekozen hebben'???
In MyProximus, staat nog wel :TV Replay +: 5€. Wat is het nu a.u.b.? Bedankt voor wat meer duidelijkheid hierin.
zie ook bijlage
Antwoord
TV Replay, TV Replay + in Tuttimus en Familus
Beste antwoord door Marleen
Ah, der Dritte im Bunde.
Ik heb daarnet de klantendienst opgebeld en de medewerker was formeel: TV Replay + blijft betalend en men gaat doorgeven dat de informatie in de voetnoten allicht tot verwarring kan leiden.
Case closed, neem ik aan.
Ik heb daarnet de klantendienst opgebeld en de medewerker was formeel: TV Replay + blijft betalend en men gaat doorgeven dat de informatie in de voetnoten allicht tot verwarring kan leiden.
Case closed, neem ik aan.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

