Beste,
Ik heb gisteren in een proximus punt een iPhone 7 besteld + abonnement voor de actie van €99 + €45 per maand telefonie.
Nu zie ik op mijn bestelbon enkel vermeld €769,99, niets over een actieprijs of bijkomend abonnement. Klopt dit?? Moet er op mijn bestelbon niets vermeld staan over deze actie?
Volgens de kleine letters, telt deze actie alleen op 16/09, maar ze gingen mij bellen wanneer de iPhone binnengekomen is. Wat als deze niet geleverd is op 16/09??
Proximus, gaat hier weer zeer onduidelijk om met info. Via klantendienst kan men mij niet helpen, via Facebook eveneens niet. Ze zitten daar met een acuut leesprobleem.
Ze beantwoorden of lezen de post niet, ze antwoorden dan ook met totaal niet relevante informatie.
Wie brengt duidelijkheid in deze?? wie belt mij hierover?? ik heb dus een bestelnummer, deze kan ik doorgeven indien gewenst......
met dank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.