Skip to main content
Antwoord

Zoomit lukt niet

  • October 25, 2016
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Ik had graag mijn factuur laten komen via zoomit voortaan , krijg dat nu via email aan , maar ik stel telkens mijn rekeningnummer in , en dan verder gaat het niet meer ...staat telkens weer op email .... zou voor mij wel gemakkelijk zijn als dat telkens via zoomit komt elke maand ...Klantnummer: 285169736

Beste antwoord door tina.b

Tony, voor dit klantennummer staat zoomit actief ? kan je eens nakijken ?

groetjes

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 25, 2016
Bel eens naar de klantendienst nr 0800 22 800 of spring eens in een Proximus center binnen.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 25, 2016
Tony, voor dit klantennummer staat zoomit actief ? kan je eens nakijken ?

groetjes

Tina

  • Auteur
  • Rising star
  • October 25, 2016
ja, juist gekeken , en inderdaad het staat actief op mijn bank ... bedankt nog ...