Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik wilde voor volgende zondag een nieuwe serie op Zes programmeren, maar er staat vanaf vrijdagavond "geen uitzending". Nochtans maakt de zender wel reclame voor die nieuwe serie. Wanneer wordt die TV Gids geladen ?
Eerst en vooral PX al de onderwerpen betreffende Netflix kan je nergens geen woord meer plaatsen omdat de topics veel te vroeg afgesloten is. Dus weer extra topic erover. Heb vandaag mijn brief ontvangen van PX met de code voor drie maand Netflix en jullie waren van jullie woord, het is binnen tien dagen. Wat ik nu niet snap dat die brief in het Engels is, ben Vlaming wie zegt dat de klant Engels kan lezen? Wat is de reden PX? Mijn huidig abonnement bij Netflix loopt tot einde volgende maand. Vaste lezers van het forum weten dat ik in de maand december tot januari in de V.S zit bij de dochter. Dus mijn is als ik mijn code activeer in januari heb ik vanaf die datum de drie maanden Netflix die starten? grtt
Hoe richt ik mij tot een privé chat? Omtrent tuttimusx
Telkens wanneer ik inlog op de website van MyProximus, wordt mij gevraagd een nieuw wachtwoord in te stellen. Als ik het wachtwoord verander dan kan ik mijn verbruik zien, en surfen op de site, maar wanneer ik even later opnieuw wil inloggen, wordt opnieuw gevraagd mijn wachtwoord te veranderen (Ik heb dit reeds 2 keer gedaan, maar kan uiteraard mijn wachtwoord niet blijven wijzigen telkens ik op de site wil inloggen).
Heeft de Proximus decoder een optische aansluiting om bv. een soundbar aan te sluiten?
Beste momenteel heb ik nog een smart+phone 45 abonnement bij jullie. Dit vervalt op 28/01/2017. Kan ik pas vanaf die datum overschakelen naar een mobilus 25 euro per maand abonnenment, of kan dit ook vroeger en hoe gebeurt de omschakeling? Bedankt voor uw antwoord. Mvg Kim Mertens
heb een sms ontvangen : gefeliciteerd je telefoonnummer heeft £500.000 GBP gewonnen van LEXUS COMPANY ---- daarna moet ik een mailtje via mijn internet sturen of met een token antwoorden....kent iemand dit ?
Dag forumgangers, Ik wil een bepaald programma opnemen, maar door een of andere bizarre reden neemt de decoder 2 voorgaande programma's op waardoor enkel de eerste tien min. van het gewenste programma worden opgenomen. zeer frustrerend alvast bedankt voor de hulp!
laatste dagen probleem met DNS, heropstarten van bbox3 helpt niet echt....nog mensen die hetzelfde voor hebben aub? mvg gaetan
priveberichten verstuurd via dit forum dus ... Kan men die op een of andere manier wissen ? Ik hou van een ietwat chaotische ordelijkheid ...
Hallo, Na tussenkomst van de technische dienst lijkt het pack internet maxi overgezet te zijn naar Tuttimus. - Ik had een korting bij mijn vorig pack als trouwe klant, deze korting blijkt niet overgezet te zijn. - Tuttimus iedereen belt gratis, slaagt dit p de vaste telefonie want gsm is slechts 120min? - Op de GSM krijg ik mijn verbruik te zien, maar er staat geen verbruik van te bellen? Wel van internet en TV - Bij my proximus staat nog steeds internet maxi ipv tuttimus Reden? mvg, Geert B
Ik heb al een tijdje problemen met mijn opnames. Soms worden er willekeurig bepaalde programma's niet opgenomen. Soms verschijnen die achteraf toch nog in de lijst van opnames, soms niet. Maar gisteren heb ik nog een ander probleem gehad: ik wou 'Mijn eerste huis' op Vier HD opnemen als serie. Ik heb dat zo ingesteld via de ProximusTV app voor iOS (de meest recente versie beschikbaar in de appstore). Dat leek gelukt te zijn. Maar 's avonds stelde ik vast dat het programma niet opgenomen werd en ook nergens te zien was in de lijst van opnames of in de planning. Vanmorgen staat het programma nog altijd niet op de decoder, maar ik kan het wel zien staan bij de opnames in de ProximusTV app. Alleen, als ik er naar wil kijken, krijg ik een foutboodschap: 'no url available for this device'. Ik gebruik een V5 decoder met de nieuwste software (waarbij de opnames onder elkaar ipv naast elkaar staan). Hoe kan ik dit oplossen? Ik zou graag de serie-opname wissen en daarna opnieuw inst
Hallo, ben proximus klant maar niet voor de gsm's en zou me overwegen om om tuttimus te nemen en 3 gsm's daaronder te plaatsen. Vraagje: wordt het nummer dan behouden en hoe zou ik dat moeten aanpakken om die gsm over te brengen naar proximus? met vriendelijke groeten kurtgamer
Ik heb deze morgen een email ontvangen maar het lijkt iets verdacht ziehier de tekst U ontvangt deze e-mail omdat u een Belgacom Skynet klant Het team Skynet Belgacom Belgacom Skynet Mail onlangs ontdekt een reeks pogingen van illegale activiteiten op uw Belgacom Skynet-account vanaf verschillende locaties en uw rekening te sluiten zoals het was gemarkeerd als een spam afzender account. Het is daarom noodzakelijk om uw online toegang te garanderen door het handmatig invullen van het formulier hieronder beginnen met een klik op de knop Beantwoorden in de top van het bericht naar een correct invullen van het verzoek om informatie die een keer terug naar de Customer Service Skynet maken Belgacom zal zorgen voor continu gebruik van uw Belgacom Skynet e-mailaccount. Bevestig je identiteit. Controle van uw Belgacom Skynet-account!. naam: Voornaam: Belgacom Skynet Adres: wachtwoord: Bevestig wachtwoord: Is dit mogel
Beste, Als ik mij goed herinner heb ik lang geleden eens iets gelezen op de website over een simkaart die je kan aanvragen om op internet te surfen via 3G, gekoppeld aan het dataverbruik van je internet in je pack. Met andere woorden: is er een mogelijkheid om op internet te gaan als proximus pack klant (internet/tv/telefoon), zonder dat er fon spot in de buurt is, en zonder een mobile gsm prepaid/abo te namen? Kan ik via 3G op internet zonder extra kosten, zonder fon spot in de buurt? mvg, Wim
halloo! heb een vraagje? mag ik als ik een paar dagen weg ben mijn wifibridge volledig aflsuiten bedoel met het zwarte knopje aan de achterzijde?
Ik heb mij een smart 45+ abo aangeschaft met de iphone 7 in september, ik heb momenteel wel interesse in de tuttimus formule, op welke manier wordt dit overgezet en verwerkt?
Vandaag ( 07/11/2016) wou ik op Vijf volgend programma opnemen : Stalker ( 21u30-22u25) dit lukte niet, zowel niet als serie of alleen deze aflevering. Dan maar geprobeerd om het programma ervoor (Rizzoli & Isles) en het programma erna (The Good Wife) op te nemen. Dit lukt wel. Wat is hier gaande? Worden bepaalde programma's geblokkeerd? Heeft iemand dezelfde ervaring en hoe is dit op te lossen?
Ik heb smart TV, de beeldkwaliteit zenders in HD zijn perfect, maar uitzendingen vooral sport wielrennen , snooker op bv Eurosport of NPO 1 zijn niet om aan te zien zeer troebel , wazig en onduidelijk ,missen volledig scherpte , wat is hier het probleem van ? aub en is dit op te lossen . met dank walter
Ik ben een nieuwe klant na jaren Telenet. Toen ik overschakelde verzekerde de installateur mij dat mijn radio zou kunnen blijven spelen via de kabel, die als een soort antenne zou dienen. Helaas heb ik sinds vorige week geen signaal meer. Is er een middel om de radiozenders van mijn Proximus TV te ontvangen op mijn stereo installatie zonder extra kosten te maken? Of moet ik op zoek naar een goede oude antenne? Graag een antwoord. PS Dit is toch iets waar in toekomst werk zou van gemaakt moeten worden.
bestaat er voor de decoder V5 een infrarood extender ? ik werk namelijk met een afstandsbediening van Bose (die stuur mijn surround bar aan en ook mijn tv) en die kan niet radiogestuurd werken om de V5 decoder te bedienen. met een infrarood extender kabeltje op mijn decoder V5 zou ik de decoder netjes in een kast kunnen verbergen en het kabeltje geleiden to naast mijn tv
Sinds anderhalve dag werkt deze app gebrekkig en meer niet dan wel, zowel op pc als op tablet. Verwijderen en herinstalleren al geprobeerd maar helpt niet. Zijn er nog gebruikers die momenteel ditzelfde probleem hebben? Of wordt er bij Proximus misschien momenteel aan gewerkt Hopelijk heeft het niets te maken met mijn overgang van maxi naar familus.
Ik probeer tevergeefs mijn email mariejeanne.vanmiddelem@skynet.be op mijn Huawei Nexus P6 te installeren met de outlook app, ik krijg alleen de mogelijkheid met imap maar ik heb pop ??
Hallo, Is een 2e aansluiting mogelijk in hetzelfde gebouw ? Het betreft een voormalige ééngezinswoning die nu opgesplitst is in 2 appartementen. De bewoners op het gelijkvloers zijn reeds aangesloten op Proximus (VDSL2) . Kan dit vanop afstand gecheckt worden ? Mvg
Hallo, TV overal 3.1 werkt niet meer na update android 4.3 op mijn Nexus 7, tv kijken werkt niet meer alleen de tv gids doet het nog.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.