Skip to main content
Antwoord

Werking Proximus TV-app

  • November 5, 2016
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Delle
Sinds anderhalve dag werkt deze app gebrekkig en meer niet dan wel, zowel op pc als op tablet.
Verwijderen en herinstalleren al geprobeerd maar helpt niet.
Zijn er nog gebruikers die momenteel ditzelfde probleem hebben?
Of wordt er bij Proximus misschien momenteel aan gewerkt
Hopelijk heeft het niets te maken met mijn overgang van maxi naar familus.

Beste antwoord door Delle

Bedankt Jimmy O voor de aangeboden hulp
Maar via twee telefoontjes naar de helpdesk zijn de problemen ( hopelijk voor lange tijd ) reeds van de baan.
Groeten,

Delle
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • November 7, 2016
Dag Delle,

Kan je ons alvast je login bezorgen van My Proximus en je klantennummer.

Mvg,

OdB

Delle
  • Auteur
  • Antwoord
  • November 7, 2016
Bedankt Jimmy O voor de aangeboden hulp
Maar via twee telefoontjes naar de helpdesk zijn de problemen ( hopelijk voor lange tijd ) reeds van de baan.
Groeten,

Delle