Skip to main content

TV overal werkt niet meer na update

• August 2, 2013
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Hallo,

TV overal 3.1 werkt niet meer na update android 4.3 op mijn Nexus 7, tv kijken werkt niet meer alleen de tv gids doet het nog.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 4, 2013

Ik zit met alles nog op android 4.0.4. (Medion Lifetab en smartphone P4013). maar TV-Overal werkt niet correct op mijn tablet en niet op mijn smartphone, behalvde TV-gids en het nPVR programmeren.

• August 5, 2013
Hallo john2,

Dit klopt, TV Overal 3.1 werkt tem. Android 4.2.x. Voordat de app werkt op Android 4.3 is er een update nodig en die komt er zeker, maar ik kan je niet vertellen wanneer deze update voorzien is.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Zoals ik al gezegd heb nieuwe software brengt nieuwe problemen mee en dan is het gewoon afwachten tot de bugs er uitgehaald worden.

't is ook nooit nie goed als de concurentie voor is wordt er geklaagd en als ze dan de concurrentie willen voor zijn met alle gevolgen van dien is het ook weer niet goed.

Immers moest een bedrijf alle tijd nemen om alles degelijk uit te testen, dan komen ze zeker en vast te laat.

'k heb het al dikwijls gezegd eigenlijk klagen wij van weelde en alles is zo relatief in de wereld.

Eigenlijk die android update naar de laatste versie op smarth phones en tablets gebeurt dit automatisch zonder verwittiging, je zou toch de keuze moeten hebben om dit te kiezen wanneer je dit wilt en als je deze keuze gemaakt hebt zou je heel gemakkelijk moeten kunnen terugkeren op een vorige versies als je zit dat bep. apps die nog niet stabiel werken want het is een kat en muis spel tussen die mensne die nieuwe OS uitbrengen en deze die dan maar moeten zien dat de apps foutloos daarop draaien
als er langere tijd,of vaker problemen met proximus zijn,moet ik van mijne kant toch betaald worden,ook al word er gezegd tv overal is gratis,ik heb weinig of geen verstand van deze dingen,wel ben ik degene die elke maand de factuur betaal,dit jaar is t nog niet onder 225 euro geweest.ik wilde op een aanbod in gaan voor een smartphone te kopen aan 1 euro, maandelijks 20 euro,dat kon niet omdat ik al klant ben.
vooral de weelde die jij relatief noemt,het is maar net wat iemand weelde beziet,de ene ziet weelde om na vijf jaar zijn bed uit te kunnen,voor een ander stromend water,dan heb je mensen met een loonbrief waar je u tegen zegt.idd weelde is relatief,maar daar heb je hier niks aan.