Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb een gratis webruimte bij mijn internetcontract. Ik heb er een website op geïnstalleerd Ik kan met mijn websitepaswoord niet meer inloggen op mijn website via de proximus site. Kan het Paswoord gemaild worden zodat ik aan mijn site kan. http://users.skynet.be/fb425120/ Groeten Ronny
Waarom als mijn packet gb opgebruikt is en 1gb extra bestel en nog eens 500 mb and en 30euro aan internet gb maar nog steeds geen mobiel internet kan gebruiken?? + het uitgelegde probleem beschrijving hierboven in chat is al 7 werkdagen aan gang kan hier door mijn werk als delivroo leverancier voor eten aan huis te brengen bijna kwijt als job ik ben aant overwegen om van providers abonnement te veranderen support????
Sinds enkele maanden is de hoeveelheid Spam heel erg in opmars. Heel wat emails mails per dag. En aan het aantal meldingen te merken op het forum ben ik zeker niet alleen. Er zijn nu zelfs spam mails waar mijn vast telefoonnummer in opduikt. Ik heb nu al in proximus webmail regels aangemaakt die alle mail uit Equatorial Guinea (.gq), de Centraal Afrikaans republiek (.cf) en Gabon (.ga) blokkeren. Ook mails met in het afzenderveld papal@papal, freebies4u.co, appe.info, mail.accessorize, professorlinchpin.com en nog een reeks gaan er uit. Bijna al die afzenders doen zich voor als aanbieders van Fnac, Carrefour, Lidl, bPost enz. Normaal zou de Spamfunctie zelflerend moeten zijn zodat gelijkaardige mails weggefilterd worden, maar dat is helemaal niet het geval. Proximus heeft het mailadres abuse@proximus.be afgeschaft en nu zou je voor elk spam geval een formulier moeten invullen. Dat is uiteraard onmogelijk bij te houden. Daarom de vraag : laat Proximus zijn klanten in de ste
Beste Graag wil ik via mijn gsm Tv kijken via de Pickx app maar ik krijg steeds de melding dat mijn account jiet gelinkt is aan de app. Nochtans sta ik ingesteld als beheerder🤔 Alle hulp is welkom want zou graag tv kunnen kijken als ik even pauze heb tijdens het werk. Alvast super bedankt mocht dit werken! Vele groetjes! Kimberly
Sinds enige tijd krijgen wij heel veel storing op Proximus TV, zowel beeld (allemaal gekleurde hokjes, vooral bij snelle transities) als audio (haperingen, lag). Na eliminatie vermoeden we dat het probleem aan de Wifi bridge ligt: NIET de decoder: andere decoder (we hebben er 3) geeft zelfde probleem terwijl die op zijn normale locatie (andere TV) geen probleem geeft NIET de TV: met Apple TV werkt alles perfect NIET de HDMI-kabel (andere kabel getest die elders wel werkt We hebben helaas maar 1 Wifi-bridge (de andere TVs hebben een vaste aansluiting vlakbij) (1) Hoe kan ik zeker weten dat dat het probeem is en (2) hoe raak ik aan een nieuwe Wifi-bridge?
Ik heb mijn Pay & Go herladen op 11/9, maar ik heb nog altijd geen code gekregen voor de Play and Gold. Is dat ook gestopt of hoe zit dat?
Hallo bij gebruik e-mail vanuit Outlook 2010 (Windows 10) komen wel mails binnen maar bij verzenden e-mail krijg ik volgend bericht : " Dit bericht kan niet worden ondertekend of versleuteld omdat er geen certificaten zijn waarmee berichten kunnen worden verzonden vanaf het e-mail adres XXXX@skynet.be. Haal een nieuwe digitale id op die bij dit account kan worden gebruikt, of klik op de knop accounts om het bericht te verzenden mat een account waarvoor u over certificaten bezit". Heb dan nog de keuze in dit menu om te kiezen "Beveiligingsinstellingen wijzigen ..." Bij deze selectie heb ik allerhande mogelijkheden geprobeerd , maar zonder succes. Ik maak gebruik van BBOX 3 Het reeds meerdere nieuwe accounts aangemaakt volgens proximus instructies voor Outlook 2010 en Windows 10. Instellingen momenteel : Naam : XXXX E-mailadres : XXXX.skynet.be Accounttype: IMAP Server Inkomende Mail : imap.proximus.be Uitgaande e-mailserver : relay.proximus.be Instellingen : Inkomende e-mail (IMAP
Proximus had een systeem om punten toe te kennen ter gelegenheid van ik weet niet wat allemaal, en zal dat systeem nu veranderen. Ik weet niet juist wat er in de plaats komt,dat zal wel iets zijn om de klanten beter te dienen. De vergaarde punten moeten nu voor een bepaalde datum opgenomen worden, zoniet vliegen ze in de vuilbak. Ik ben er zeker van dat het juridisch wel zal kloppen, maar ik vind het niet echt klantvriendelijk. Zo kocht ik regelmatig uren beltijd zodat we onze vaste lijn ook tijdens de piekuren gratis konden gebruiken. Dat voordeel ben ik nu ook weer kwijt. En is er weer een nadeel meer.
Is IPv6 beschikbaar op mobiel (4G,4G+,4.5G) Proximus Internet? Ik gebruik Android en heb APN protocol : IPv4/IPv6 en APN roaming protocol : IPv4/IPv6 geconfigureerd voor Proximus Internet APN (internet.proximus.be). Maar ik heb enkel een globaal IPv4 address, geen globaal IPv6 address. Prettige feestdagen!
Wie heeft hier proximus en heeft punten over waar hij niets meer kan doen ik heb er nog 114 te kort en zou er graag nog iets willen voor bestellen. Mijn nummer is 2440000235634718 alle beetjes helpen nu.
Wij wonen in de Lobbensestraat te 3271 Zichem. Mijn vrouw heeft een Proximus Gsm abonnement. Ze heeft thuis vaak geen beriek, nul comma nul en is dus hierdoor vaak niet bereikbaar. Onze buren eneveens, kan de zendmast eens nagekeken worden ofzo, of kan er een betere dekking komen? Zo is het echt niet te doen, steeds geen of soms heel zwak bereik of moeten we overschakelen van operator. Met dank en vriendelijke groeten, Felix.
Op mijn vorige afrekening stond plots € 0,15 extra voor 2 smsen internationaal EU. Ik heb geen Iphone (zoals ik elders vond dat daar voor facetime kosten worden aangerekend). Iemand enig idee vanwaar dat komt?
Vanmorgen op GSM vrouw: (altijd berichten in het Nederlands gekregen) Dear customer.... blabla Vertaling: Beste klant, dit is de nieuwe wijze van onze communicatie. Als het je niet aanstaat, kan je uw krediet opgebruiken, en het aftrappen... Amaai, is dat een manier om je jarenlange klanten te bedienen ??, we zullen rap ergens anders zijn ook als dit zo doorgaat Of is dat een laatste stuiptrekking van Leroy ; om de klanten naar KPN te lokken. SMS komt van de gewone berichtgever van Proximus. (Het verwondert mij al, dat het niet in het Frans is als men geen nederlandstalige berichten meer wil sturen). Ben nu eens benieuwd naar de berichten aan mijn GSM, hoe die doorkomen (gisteren nog in het Nederlands, ... uw factuur met domicillie...., enz perfect in 't nederlandsà
Ik probeer Proximus TV als product te toe te voegen in my proximus, maar ik vind geen optie om dit te doen.
Hallo Vanaf wanneer gaan we via de app "My Proximus" weer punten van Premiumclub kunnen inruilen? Zelf heb ik vanmorgen punten via de PC ingeruild...maar de bestelling wordt nog steeds "verwerkt". Punten moeten voor 30/11/19 ingeruild zijn maar dat lukt niet en niemand kan CONCREET zeggen vanaf wanneer dat wel zou lukken.
Beste, ik ben hier nu al geruime tijd rondjes aan het draaien op de website, heb maar één simpele vraag waar ik het antwoord niet op vind : wat moet ik doen om de huur van mijn vast toestel (bijna ouder dan ikzelf) op te zeggen en zeg niet dat ik moet inbellen, want dan word ik ook lange tijd aan het lijntje (sic) gehouden
Beste mijn pickx tv werkt niet. Komt op geen programma's beschikbaar en heb al verschillende browsers geprobeerd en de gsm van men moeder. Niets werkt.. Heb het geprobeerd met een Android telefoon. App werkt niet bij mij blokkeerd. Heb het geprobeerd via de site. Kan iemand me helpen graag? Mvg, Beau Lagae
goeieavond, ik ga mijn computerinstallatie ( desktop - 1ste verdiep van een huis) verhuizen naar een andere kamer ( ook op het 1ste verdiep van een huis). Hoe moet ik de aansluiting ( zie foto in bijlage) wegnemen en terug aansluiten. Ik heb al naar de klantendienst gebeld, ben al naar een Proximuswinkel geweest maar konden mij niet echt helpen. bedankt en groetjes Monique.
hoekan ik email meldingen afmelden?
Ik heb een familus pack. Daar is ondermeer V6 tv decoder inbegrepen, waar ik niet echt tevreden van ben (veel blokjes en loopt regelmatig vast). Ik kon een V5 decoder aankopen van vriend,en heb dus nu mijn eigen tv decoder. Hoeveel gaat er van de prijs van mijn familus pack (huur decoder) als ik de V6 inlever bij Proximus ,gezien ik deze niet meer zal gebruiken ?
Hallo, ik installeerde de tv app maar krijg steeds de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Hoe kan dit opgelost worden?
Hoe kan ik mijn decoder resetten? Ik heb een pack geactiveerd maar deze gaat maar op één decoder bij de andere decoder loopt het steeds vast als ik naar het pack wil kijken?
I het mogelijk om mijn bestelling te annuleren want ben ondertussen al 3 weken aan het wachten en aan telefoon krijg ik te horen dat er iets mis is intern met de computers enzo.... vandaag naar de shop geweest om te horen dat ik de klantenservice terug moest bellen. Ik heb weer gebeld en krijg niet de juiste info voor de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Ik ben het nu wel beu.
Op 26 juli 2019 heb ik mijn Proximus internet abonnement opgezegd vanwege verhuizing naar Nederland. Hiervan heb ik van Proximus ook netjes een bevestiging gehad met daarbij het verzoek om de modem terug te sturen. Vanwege vakantie heb ik een 2 tal herinneringen hiervoor gehad, de laatste vermeldde dat ik de modem voor 19/08/2019 teug moest sturen. Dat heb ik op 12/08/2019 gedaan. Vanavond kreeg ik echter een mail met daarin de factuur van 99 euro voor het modem. De bon van Bpost heb ik nog, maar om een of andere reden kan ik via track en trace niet terugzien of de modem inderdaad ook bij Proximus is gearriveerd. Wat nu te doen? Is er hier een medewerker van Proximus actief die mij kan helpen hiermee? Bij voorbaat dank!
Wifi 5.0 in mijn modem was opeens verdwenen vandaag, geen enkel apparaat verbond er nog mee. In de interface van de modem ontdek ik een nieuw gedeelte dat "Wave" heet, met de volgende boodschap: U krijgt een geoptimaliseerd Wi-Fi netwerk voor al uw apparaten. ...en de boodschap dat dit "geoptimaliseerd netwerk" enkel 2.4Ghz is. Aangezien al mijn extenders en apparaten verbonden zijn met 5.0, en het hele netwerk goed draait, heb ik op "annuleren" geklikt, en na een reboot staat mijn 5.0Ghz gedeelte terug aan. Maar dat was wel even zweten. Betekent dit dat iedereen te maken zal krijgen met deze "Wave" feature?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.