Skip to main content
Antwoord

MyProximus niet gelinkt aan Pickx

  • September 19, 2019
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Beste

Graag wil ik via mijn gsm Tv kijken via de Pickx app maar ik krijg steeds de melding dat mijn account jiet gelinkt is aan de app.

Nochtans sta ik ingesteld als beheerder🤔

Alle hulp is welkom want zou graag tv kunnen kijken als ik even pauze heb tijdens het werk.

Alvast super bedankt mocht dit werken!
Vele groetjes!
Kimberly

Beste antwoord door GeertC

Hallo Kimberly

We zullen je account eens nakijken.
Je mag je klantnummer eerst even toevoegen aan je profiel aub.

Geert
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2019
Hallo Kimberly

We zullen je account eens nakijken.
Je mag je klantnummer eerst even toevoegen aan je profiel aub.

Geert

  • Auteur
  • New user
  • September 19, 2019
Hallo

Zie zo gebeurd 🙂

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 19, 2019
@kimberly.d

Je account is gekoppeld.
Kan je de app. eens uittesten?

Geert

  • Auteur
  • New user
  • September 19, 2019
@GeertC

Hallo

Ja het werkt!
Toppie, echt super bedankt :)

Groetjes
Kimberly

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 19, 2019
Graag gedaan!

Geert

Hallo,heb hetzelfde probleem als kimberly, na 4 contacten met Bizzexpert nog pickx account nog niet gekoppeld! Alles geprobeerd! Zou nu toch eindelijk app willen gebruiken,HELP

Martin
  • September 21, 2019
Ter info: zal voor maandag zijn prox medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 23, 2019
Hallo,heb hetzelfde probleem als kimberly, na 4 contacten met Bizzexpert nog pickx account nog niet gekoppeld! Alles geprobeerd! Zou nu toch eindelijk app willen gebruiken,HELP
hi Ingrid
ik zie je account voor tv wel gekoppeld staan
krijg je een bepaalde foutmelding als je wil inloggen ?