Skip to main content

bestelling annuleren

  • September 18, 2019
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

I het mogelijk om mijn bestelling te annuleren want ben ondertussen al 3 weken aan het wachten en aan telefoon krijg ik te horen dat er iets mis is intern met de computers enzo.... vandaag naar de shop geweest om te horen dat ik de klantenservice terug moest bellen. Ik heb weer gebeld en krijg niet de juiste info voor de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Ik ben het nu wel beu.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 18, 2019
Ter info: Als de Proximus medewerkers hier terug de draad opnemen zullen ze u zeker hierbij verder kunnen helpen.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 19, 2019
Dag Ally88,
Er is een dossier (43074825) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen