Skip to main content
Antwoord

Proximus brengt modem in rekening na opzeggen

  • September 16, 2019
  • 4 reacties
  • 462 Bekeken

Op 26 juli 2019 heb ik mijn Proximus internet abonnement opgezegd vanwege verhuizing naar Nederland. Hiervan heb ik van Proximus ook netjes een bevestiging gehad met daarbij het verzoek om de modem terug te sturen.
Vanwege vakantie heb ik een 2 tal herinneringen hiervoor gehad, de laatste vermeldde dat ik de modem voor 19/08/2019 teug moest sturen. Dat heb ik op 12/08/2019 gedaan.
Vanavond kreeg ik echter een mail met daarin de factuur van 99 euro voor het modem.

De bon van Bpost heb ik nog, maar om een of andere reden kan ik via track en trace niet terugzien of de modem inderdaad ook bij Proximus is gearriveerd.

Wat nu te doen?
Is er hier een medewerker van Proximus actief die mij kan helpen hiermee?

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door KoenN

We hebben een negatieve aanrekening opgemaakt voor de modem die inderdaad is teruggekomen.
Je zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 17, 2019
Dag Kfl,
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Je vindt het dossiernummer terug in je profielgegevens.
Je zal weldra iets horen van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Rookie
  • September 17, 2019
Fijn, dank je wel voor de snelle actie!
Hoe gaat hij/zij mij bereiken?

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • September 18, 2019
We hebben een negatieve aanrekening opgemaakt voor de modem die inderdaad is teruggekomen.
Je zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN

  • Auteur
  • Rookie
  • September 18, 2019
Had idd al een mail van Proximus.
Dank voor de rechtzetting!

mvg