Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoe kan ik de optie daily travel passport deactiveren? Ik heb dit nu gebruikt in het buitenland en vind dit veel te veel geld voor het geen ik maar gebruik. Zodra je 1 SMS stuurt of een korte telefoon doet wordt dit geactiveerd en betaal je het volledige bedrag. Ik stuur op een dag in het buitenland amper 5 SMS'en en bel ik kort tot niet. Deze optie kost mij meer geld dan de gewone bedragen. Ik vind op my proximus geen mogelijkheid om die optie uit te schakelen. Met vriendelijke groeten Ewout
Ben op 18/10 overgegaan op Tuttimus met mobilus 20 phone als 2de gsm abonnement in pack. Alles is nu perfect uitgevoerd in" my proximus " met uitzondering van "mijn verbruik" gegevens op web en deze 2de smartphone. Onder "mijn produkten" op deze smartphone staat keurig het juiste abo ,maar onder "mijn verbruik" staat nog steeds "U heeft nog geen verbruik" .Verder ook geen minuten en data beschikbaar. Op web staat onder "belkrediet" voor deze smartphone alleen weergave van minuten die ik gekocht heb met premium punten voor bellen met vaste lijn tussen 08h en 17h.Verder niets.'Geen belminuten, noch data die normaal bij abo horen, nl 120 minuten en 2,5 GB data. Iemand een oplossing?
Geachte, Vroeger kon ik mijn factuur downloaden, nu kan ik nergens nog een pdf file vinden? Mvg, Kristien
hallo, vroeger kon ik gwn online via my proximus mijn factuur downloaden en zo elk detail zien maar nu kan ik deze niet meer downloaden hoe komt dit en hoe kan ik dit terug veranderen zodat ik dit opnieuw kan downloaden gwn?
Kan ik als bestaande klant ook meegenieten van een cadeau tv Samsung voor 49 euro als ik een nieuw abonnement neem van tuttimus
Is het mogelijk om een beperking in te stellen op het volume van mobiel internet via gsm?
Het systeem om online premium punten in te ruilen werkt nog steeds niet, dit is al een paar maanden zo?! "Het spijt ons, maar het is u niet toegestaan deze onlinedienst te gebruiken." Onbegrijpelijk dat een "innovatief" bedrijf als Proximus er niet in slaagt om dit probleem snel te verhelpen?!! Alternatief is om te bellen naar 1910 waar men na 53 minuten luisteren naar de meest irritante "wachtmuziek", bereid is om het telefonisch af te handelen. Is dit de manier dat jullie trouwe klanten willen belonen???
Hoe kan ik een film bekijken van op mijn iPad?
Hallo iedereen, ik ben vanuit Duitsland terug na België gekomen. Maar nu kan ik de "Duitse" telefoon snoer niet in de Belgische aansluiting doen (zie Foto 1-3). Ik dacht, dat die snoeren in Europa standaardiseerd zijn. Of misschien is ook die stopcontact van Proximus niet goed? Ik heb probeert de stecker in een van de beide aansluitingen boven de Proximus stecker te doen, zoals mij de service mens van Proximus heeft gezegd (zie foto 4). Maar dit lukt dus niet. Ik hoop jullie kunnen mij verder helpen en het problem oplossen. Bedankt en groetjes, Rabea
Ik wens extern toegang te krijgen tot mijn bbox via poort 443 om maandelijks vanop afstand het wifi wachtwoord te kunnen aanpassen. Helaas lukt dit niet. Externe toegang staat open op 443, firewall staat low en toch werkt dit niet. Probleem startte een 6 tal weken geleden met Bbox2 en proximus heeft nieuwe modem geplaatst en dit werkt nog steeds niet. Internet werkt perfect, geen ping noch telnet van buitenaf mogelijk. (op WANIP vanop extern toestel)
Krijgt net een mail dat mijn vast internet al over de helft op is...nochtans dacht ik dat ik ONBEPERKT kon surfen??? Heb een abonnement Internet MAXI - denk dat dat nu ineens FAMILUS noemt. Iemand hiervoor een uitleg aub? Mvg Ann
Sinds 11 november stuurt de Home Control geen SMS en geen mail naar de contactpersonen. Bij klikken op my view komt de mededeling "Communicatieprobleem". Is dit een algemeen probleem of is mijn camera stuk?
Hallo iedereen. In ben onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus. Nu zit ik met een vervelend probleem en heb al van alles geprobeerd om het op te lossen maar het lukt niet. Zowel bij de vroegere Telenet Digicorder als het huidige toestel van Proximus was er een verbinding met een witte en rode kabel van het surround systeem naar de box. Dit heb ik nu samen met de installateur ook gedaan. Naar de TV (Panansonic) loopt er een scart kabel die met een omvormer een HDMI aansluiting vormt. Wat is nu het probleem. Het geluid dat nu geproduceerd wordt via Proximus zit met een enorme "echo" zodat het eigenlijk onbruikbaar wordt. Alle aansluitingen zijn gebleven zoals bij Telenet. Heeft er iemand onder jullie een oplossingen hiervoor? (niet bepaald koop alles nieuw, want via Telenet werkte dit perfect.) Met dank bij voorbaat, Jonny
Kan ik via een ip-adres het huisadres van iemand bekomen. Ik heb het IP-adres van de persoon die ik zoek. Domain : belgacom.be ISP Proximus NV Deze persoon biedt mijn gestolen fiets aan op tweedehands.be Ik heb dit gemeld bij politie, maar zij zeggen mij dat het een zaak voor het parket is. En het parket zoekt dit volgens politie waarschijnlijk niet uit aangezien het "maar" om een gestolen fiets gaat Kan ik hiervoor een dienst van Belgacom contacteren?
Geachte Ik heb op mijn zeeaquarium een controller staan van aquatronica; die je op afstand zou kunnen bedienen. maar op een of andere redenen kan ik er niet aan van buitenhuis. intern sta die ingesteld op 192.168.1.17 met poort 9000. hoe kan ik toegang van buiten uit krijgen en hoe graak ik daar en kan het iets t maken hebben dat mijn ip adres steeds veranderd? via deze url kunnen julie de controller en modem instellingen zien https://youtu.be/T3mEVpVFwAk https://youtu.be/cK7uip4r24A
Ik heb gisteren 1.30u naar het wachtmuziekje zitten luisteren en plots was het gesprek gedaan. Vandaag terug geprobeerd en terug 1u hetzelfde deuntje aanhoren.... je zou voor minder je geduld verliezen! Vandaag "proberen" een smartphone te kopen, alles is beschikbaar hoor, tot wanneer je het in je winkelmandje legt, dan is plots alles uitverkocht!! En daarvoor heb ik dan mijn punten ingeruild????? Wat moet je eigenlijk nog doen om geholpen te worden? Service? Geduld? Dikke #failure Ontevreden!! 😠 😠 😠
Hallo, Een vraagje. Mag je de BBox3 gewoon uitzetten zonder eerst het wifilampje uit te doen of niet? Groetjes, Moesty
Proximus tv werkt niet op mijn ipad Gebruikersnaam en pass worden aanvaard maar krijg melding dat het niet geactiveerd is. Technieker van proximus zegt dat alles open staat en mij niet kan helpen en na 10 min lag telefoon neer Wacht nog op hulp Of moet ik naar telenet overstappen en dit na 40 jaar klant bij belgacom/proximus
Ik heb TV overal en vind dat vooral makkelijk om opnames in te stellen. Nu wil ik echter Game Of Thrones opnemen dat zondag start op Q2, maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen want er staat een slotje op en de melding "niet aanbevolen voor minderjaringen". Hoe kan ik deze meldingen uitschakelen want voor mij zijn ze eerder een vloek dan een zegen wegens geen minderjaringen in huis.
wat zijn mijn PPPoE gegevens.? Het lukt nog steeds niet met mijn nat type. ook al heb ik de nodige poorten open gemaakt. Of dat ik dit op een juiste manier doe, weet ik niet, want ik ken namelijk niets van de modem en toebehoren. mvg.
Hoe kan je tegenwoordig je ongenoegen uiten over de behandeling vanwege proximus tegenover mezelf als klant? Wat is voorgevallen : uit mijn 'pack' TV-internet-vaste telefoon vraag ik om de vaste lijn te schrappen. Wat merk ik 's avonds : geen TV wel nog telefoon. Wat is er gebeurt? TV werk geschrapt ipv telefoon. Om een lang verhaal van bellen en doorverwijzen en wachten,wachten, wachten (2u aan de lijn gehangen) geen oplossing. Dus 's avonds : geen televisie kijken. Volgende dag : bij oproep technische dienst aan de lijn : heraansluiting kan 3 tot 5 dagen duren. Waar ga ik een klacht indienen??????? Machtsmisbruik noem ik dat! Ze doen met de klanten wat ze willen. 'Klant is koning' bestaat niet meer, maar betalen moet je wel.
Ik doe niet aa:)n internet bankieren maar kan ik van op mijn laptop mijn aanrekening betalen en hoe gaat dat dan?
hallo, De voorbije weken 3 keer gebeld naar de klantendienst i.v.m vragen over tuttimus. Daar wij met 2abbo's zitten met een joint offer, wilde ik graag weten of het nu al dan niet mogelijk was om alles samen te zetten in 1 tuttimus pack (dus eindelijk alles op 1 factuur i.p.v 3). De eerste medewerker vertelde me dat dit kon: het totaal kostenplaatje ging op 121€/mnd komen! Na overleg hier thuis de dag erna terug gebeld om te zeggen dat ik akkoord ging voor een pack met als prijs 121€/mnd. De mevr. aan de telefoon (die heel vriendelijk was), ging het in orde maken en bevestigde me nogmaals deze prijs. Nu kreeg ik vandaag de bevestiging in de brievenbus, nu blijkt dat maar 1 gsm nummer in het pack is opgenomen. >Ik bel terug naar de klantendienst om dit te melden en de mevr. zag idd dat er maar 1 gsm nummer aan gekoppeld was. Ze ging het 2e erbij zetten. MAAR... nu bleek dat we voor het 2e toch een hoger abbo moesten afsluiten zoals de eerste 2 keer is afgesproken anders moe
Onlangs heb ik op 27/10/2016 en 31/10/2016 2 klachten ingediend wegens onregelmatigheden van Proximus TV en in het bijzonder de opnames. Eén van de klachten zou gisteren (06/11) in z'n geheel afgesloten (en dus ook behandeld) moeten zijn. Tot op heden nog niets gehoord. Hopelijk wordt er gehoor gegeven aan zulke klachten en ontevredenheden.
Ik krijg de melding op mijn smartphoon lumia 830 De instelling van uw account Belgacom zijn verouderd. Ik kan dit niet weg krijgen Waar kan ik mijn gegevens van proximus verkrijgen ,met de juiste gegevens om deze intestellen. Ik ben een oude klant. Frans
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.