Hallo iedereen. In ben onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus. Nu zit ik met een vervelend probleem en heb al van alles geprobeerd om het op te lossen maar het lukt niet.
Zowel bij de vroegere Telenet Digicorder als het huidige toestel van Proximus was er een verbinding met een witte en rode kabel van het surround systeem naar de box. Dit heb ik nu samen met de installateur ook gedaan. Naar de TV (Panansonic) loopt er een scart kabel die met een omvormer een HDMI aansluiting vormt.
Wat is nu het probleem. Het geluid dat nu geproduceerd wordt via Proximus zit met een enorme "echo" zodat het eigenlijk onbruikbaar wordt. Alle aansluitingen zijn gebleven zoals bij Telenet.
Heeft er iemand onder jullie een oplossingen hiervoor? (niet bepaald koop alles nieuw, want via Telenet werkte dit perfect.)
Met dank bij voorbaat,
Jonny
Antwoord
Surround systeem van Philips geeft enorme echo met het systeem van Proximus.
Beste antwoord door AndyM
Dag Jonny1955,
check even naar deze forum post :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/dolby-surround-sound-28037
Mvg,
AM
check even naar deze forum post :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/dolby-surround-sound-28037
Mvg,
AM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.