Hoe kan je tegenwoordig je ongenoegen uiten over de behandeling vanwege proximus tegenover mezelf als klant?
Wat is voorgevallen : uit mijn 'pack' TV-internet-vaste telefoon vraag ik om de vaste lijn te schrappen.
Wat merk ik 's avonds : geen TV wel nog telefoon.
Wat is er gebeurt? TV werk geschrapt ipv telefoon.
Om een lang verhaal van bellen en doorverwijzen en wachten,wachten, wachten (2u aan de lijn gehangen) geen oplossing. Dus 's avonds : geen televisie kijken.
Volgende dag : bij oproep technische dienst aan de lijn : heraansluiting kan 3 tot 5 dagen duren.
Waar ga ik een klacht indienen??????? Machtsmisbruik noem ik dat! Ze doen met de klanten wat ze willen. 'Klant is koning' bestaat niet meer, maar betalen moet je wel.
Vraag
Machteloosheid van klant tegenover Proximus
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
