Onlangs heb ik op 27/10/2016 en 31/10/2016 2 klachten ingediend wegens onregelmatigheden van Proximus TV en in het bijzonder de opnames.
Eén van de klachten zou gisteren (06/11) in z'n geheel afgesloten (en dus ook behandeld) moeten zijn.
Tot op heden nog niets gehoord.
Hopelijk wordt er gehoor gegeven aan zulke klachten en ontevredenheden.
Antwoord
Klachten via MyProximus
Beste antwoord door Joel M
Dag rsca_rsca,
Voor een compensatie is er een dossier 28841228 aangemaakt.
De dossierbeheerder gaat zelf contact met u opnemen binnen de 10 dagen.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Voor een compensatie is er een dossier 28841228 aangemaakt.
De dossierbeheerder gaat zelf contact met u opnemen binnen de 10 dagen.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
