Skip to main content
Antwoord

Klachten via MyProximus

  • November 7, 2016
  • 5 reacties
  • 615 Bekeken

Onlangs heb ik op 27/10/2016 en 31/10/2016 2 klachten ingediend wegens onregelmatigheden van Proximus TV en in het bijzonder de opnames.
Eén van de klachten zou gisteren (06/11) in z'n geheel afgesloten (en dus ook behandeld) moeten zijn.
Tot op heden nog niets gehoord.

Hopelijk wordt er gehoor gegeven aan zulke klachten en ontevredenheden.

Beste antwoord door Joel M

Dag rsca_rsca,

Voor een compensatie is er een dossier 28841228 aangemaakt.

De dossierbeheerder gaat zelf contact met u opnemen binnen de 10 dagen.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 8, 2016
Dag rsca_rsca,

De technische diensten werden op de hoogte gebracht per e-mail en er werden technische interventies aangevraagd. Ben je inmiddels al gecontacteerd door de technische dienst?

Er loopt sinds vandaag een nieuw dossier voor een compensatieaanvraag.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • November 8, 2016
Dag rsca_rsca,

De technische diensten werden op de hoogte gebracht per e-mail en er werden technische interventies aangevraagd. Ben je inmiddels al gecontacteerd door de technische dienst?

Er loopt sinds vandaag een nieuw dossier voor een compensatieaanvraag.

Groetjes,

Antonella


De meeste problemen inzake opnames zijn opgelost. Van een compensatie tot op heden nog niets concreets gehoord.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 9, 2016
Dag rsca_rsca,

Voor een compensatie is er een dossier 28841228 aangemaakt.

De dossierbeheerder gaat zelf contact met u opnemen binnen de 10 dagen.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • November 15, 2016
Er staan inmiddels 5 klachten open (er is er net 1 bijgekomen van een factuur die langs geen kanten klopt) en op geen manier een reactie of een oplossing. Bijzonder jammer, net zoals het weer buiten......

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • November 16, 2016
Dag rsca_rsca,


Een collega zal je zo snel mogelijk contacteren als de dossiers behandeld zijn.

Groetjes,

Jos