Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Ik merk dat de Nederlandstalige versie van Disney Channel niet in de tv-gids zit van proximustv.be. Hierdoor kan je niet programmeren of bekijken vanop afstand van deze kinderzender. De andere Disney-zenders (zowel NL als FR) zitten er wel op, inclusief Dinsey Channel FR. Kunnen jullie Disney Channel NL toevoegen in de tv-gids met programmeermogelijkheid? Alvast bedankt! :-) Mvg
beste, ik heb een v5 decoder van mijn vriend gekocht. nu wil ik graag weten of als ik mijn huur decoder v4 binnen breng bij proximus er iets van mijn factuur gaat? heb ook al mijn eigen bbox-3 gekocht huur decoder staat niet meer apart op mijn factuur waar door ik twijfel. heb pack mobile-internet -tv (comfort) Vriendelijke groeten Dimitri
ik wil mijn ringtijd verlengen. Telkens als ik de desbetreffende nummer intik krijg ik als antwoord "fout - onbekend" ik heb al een nieuwe sim-kaart gekregen maar dit schijnt ook niet te helpen. kan iemand mij helpen ?
Blijkbaar moet je engelen geduld hebben om klant te worden.
Ik vraag me af waarom Actua TV niet uitgezonden worden op Proximus TV. Naar ik begrijp wordt het alleen op Telenet uitgezonden. Het richt zich toch tot het Vlaamse publiek, dus waarom is deze zender niet aanwezig op Proximus TV; Ik kan moeilijk geloven dat het te maken zou hebben met exclusiviteitsrechten.
Hallo, Ik merk dat FOX en Sundance Channel NL vermeld worden in de tv-gids van proximustv.be, maar dat er geen programmeeroptie is voor hun programma's. Nochtans zijn deze zenders weldegelijk via de decoder op 60 dagen (nPVR) op te nemen. Kunnen jullie de programmeeroptie voor deze beide zenders activeren op proximustv.be? Alvast bedankt! :-) Mvg
Vroeger haalde ik via speedtest een downloadsnelheid van 55 Mbps maar sinds dat vectoring actief ik nauwelijks de helft nl.24 Mbps Als ik zie bij Proximus speedtest-internet-connectie staat er Max.: 45,4 Mbps download - 3,79 Mbps upload Min.: 45,4 Mbps download - 3,8 Mbps upload . Vanwaar dit grootte verschil?
Beste De laatste maanden ondervind ik erg veel problemen bij Proximus (internet op specifiek te zijn). Ik zelf ben een student die zich hier en daar wel eens kan amuseren met online videogames... afgelopen maanden is dit gewoon echt niet meer mogelijk. Ik ben al heel lang een klant bij proximus (het toenmalige Belgacom) en heb nooit echte problemen ondervonden tot nu. Ik belde onlangs om te vragen wat er scheelt en waarom mijn ping om de 5minuten naar boven schiet en het internet gewoon uitvalt. Ik kreeg als antwoord 'restart je router' (dit is het antwoord dat je tegenwoordig altijd krijgt) dit hielp niet en ik kreeg een nieuwe router (overigens een zeer onvriendelijke assistent...) Met mijn nieuwe router die ik nu een maand heb, was het probleem een week opgelost en nu zit ik hier alweer met deze laggspikes. Heb mijn router al verschillende keren herstart zonder verbetering... Hopelijk kan een van jullie mijn probleem oplossen want ik loop hier nu al enkele maanden mee te sukkelen e
Wat is het verschil tss mobiele SMS en SMS nationaal
Sinds deze maand krijg ik m'n gsm-factuur plots enkel per mail. Ik wil dit veranderen, en ze opnieuw per post ontvangen, maar via MyProximus lukt dit niet. Ik krijg steeds een foutcode en een onoverzichtelijk blad te zien.
Wij hebben zojuist een telefoon gekregen , en juist voor je opneemt wordt de verbinding verbroken dit is nu al voor de tweede maal,wij hebben het nummer niet terug gebeld ,nadat we via 1919 het nummer opvroegen leek het ons verdacht,het nummer is de volgende:00332477600359. Vgr.Danny
Wij zijn recent overgestapt naar familus. In dat pack zit per maand een blockbuster gratis. Hoe kan ik van dit aanbod gebruik maken en welke pincode moet er gebruikt worden.
waarom mag ik de inhoud van MYCOMPLAINT op MYPROXIMUS niet zien (het is toch niet publiek, ik weet toch waarover het gaat maar ik zou het eens willen nalezen en eventueel bijsturen zodat jullie de juiste info hebben......maar neen...ik vraag me af waarom?
Hoe maak ik een account aan voor skynet op mijn Samsung Galaxy AR (2016) smartphone?
Om een juiste boodschap te geven aan mensen die ons opbellen dienen we via de software van onze telefooncentrale (Forum 700) de officiële feest- en sluitingsdagen in te geven. Hoe kan ik bijkomende sluitingsdagen ingeven? Of is dit aantal gelimiteerd (momenteel zijn alle lijnen al in gebruik)?
Wanneer komt de terugkijkoptie voor ZES beschikbaar?
hoe verleng ik de ringtijd op mijn gsm ?
Kan je uitgaande oproepnummers uit het verleden terugvinden??
In mijn abbo heb ik 1GB gratis Proximus TV via mobiel internet. Ik vroeg me af hoeveel data een programma bekijken verbruikt. Is het beter om de data enkel te gebruiken om te programeren van op afstand?
Beste, wij hebben momenteel een vaste i-Talk telefoonlijn (privé betaald) en internet BBox-2 (betaald door werkgever) + VOO TV. Van VOO TV wensen wij nu graag over te stappen naar Proximus TV. Tegelijk zou blijkbaar ook de i-Talk en BBox-2 moeten vervangen worden. Voor dit alles hadden we graag een pack-voorstel en totaalprijs ontvangen. Ik probeerde al een afspraak te maken: men zou me binnen de 3 dagen contacteren, maar dat is nog niet gebeurd. Dan maar talloze keren gebeld naar 08822800 (meer dan 1uur wachtmuziek) om uiteindelijk te horen dat men mij daar ook geen pasklaar antwoord kan geven. Dus probeer ik langs deze weg een stap vooruit te geraken. Hopelijk kan iemand mij contacteren met een concreet voorstel alvast bedankt.
ik vind 2 wifi wifi 2-4 wifi 5.0 ik ondervind dat wifi 5.0 maar 1x kan gebruikt worden, is dit juist?
Wat moet je terug brengen als je het tv abonnement opzegt?
beste, weet iemand hoe ik dit best doe? De sms-en ivm verbuik mobiel internet komen altijd met een paar uur vertraging aan. Bestaat er een mogelijkheid om bij bereik van 95%van het volume, om automatisch het mobiel internet te laten afsluiten Dit om extra kosten tov het basis abonnementsbedrag te vermijden met dank Bart
Wij hebben een volledig pakket met drie gsm's inbegrepen en willen veranderen naar tuttimus . Na viermaal te bellen met proximus en na 4keer beloofd te worden dat dit in 24 uur aangepast ging worden, nog altijd geen tuttimus na negen dagen! Niemand die blijkbaar weet hoe dit komt!?
volgens de handleiding moet het wifi lampje vast branden - hier flikkert het steeds - wat moet ik doen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.