Skip to main content
Antwoord

Ringtijd

  • November 23, 2016
  • 4 reacties
  • 464 Bekeken

ik wil mijn ringtijd verlengen.
Telkens als ik de desbetreffende nummer intik krijg ik als antwoord "fout - onbekend"
ik heb al een nieuwe sim-kaart gekregen maar dit schijnt ook niet te helpen.
kan iemand mij helpen ?

Beste antwoord door Helene Marchal

problème opgelost door interventie van proximus. Zelf was het niet te doen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • November 23, 2016
Is het dit hier dat je probeert?

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • November 23, 2016
Het hangt dus ook van af of men met herlaadkaarten of met een abonnement werkt.
Indien met een herlaadkaart dan kan men de ringtijd niet verlengen dat is altijd na 15 seconden, waarschijnlijk is dat bij Helene Marchal het geval.

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • November 24, 2016
problème opgelost door interventie van proximus. Zelf was het niet te doen.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 24, 2016
En zo hoort dat ook !