Skip to main content
Vraag

Van pack naar tuttimus lukt blijkbaar niet

  • November 21, 2016
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

Wij hebben een volledig pakket met drie gsm's inbegrepen en willen veranderen naar tuttimus . Na viermaal te bellen met proximus en na 4keer beloofd te worden dat dit in 24 uur aangepast ging worden, nog altijd geen tuttimus na negen dagen! Niemand die blijkbaar weet hoe dit komt!?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2016
Wij hebben een volledig pakket met drie gsm's inbegrepen en willen veranderen naar tuttimus . Na viermaal te bellen met proximus en na 4keer beloofd te worden dat dit in 24 uur aangepast ging worden, nog altijd geen tuttimus na negen dagen! Niemand die blijkbaar weet hoe dit komt!? we zijn al meer dan 20jaar klant!

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2016
Nog geen reactie van proximus!!!!!

  • Rising star
  • November 23, 2016
al een online aanvraag ingediend ?

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • November 23, 2016
Dag veerle123,

Vooreerst sorry voor de late reactie.

Kan je ons via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kunnen we je dossier opvragen.

Groetjes,

Jos