Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
26 oktober zijn we overgeschakeld naar Tuttimus. Normaal zouden we binnen 2 weken de code van Netflix ontvangen maar we hebben nog altijd niets gekregen. We hebben ook al twee keer gebeld naar de klantendienst maar krijgen altijd als antwoord dat we nog even moeten wachten. Eerlijk, we hebben het gevoel aan het lijntje te worden gehouden. Ons factuur steekt wel in de bus van Tuttimus... Zou iemand ons hier nog kunnen helpen? Ons klantennummer is 613781209
Mijn overstap naar proximus ben nu 2 maanden bij proximus intussen al aan mijn 4 de klantennummer . De verkoper stelde een pack voor tv internet vaste lijn + 2 gsm met abonement 10 €. Gsm was onmiddellijk klaar de rest zijn ze na 3 weken komen instaleren maar dat ging niet zat een fout op de lijn. Na 4 weken fout komen maken 1 dag later alles komen instaleren . Met gevolg 2 gsm niet in het pakket . Nog maar eens gebeld 1 gsm in pakket . Weer maar eens gebeld gsm kan wel in pakket maar factuur niet moet factuur van 14€ nemen. De verkoper geeft misleidende prijzen om klanten te overtuigen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik vlug en zonder torenhoge kosten mijn contract bij Proximus kan opzeggen? Ik ben al 20 jaar trouwe klant en tekende vorige week in op Tuttimus. Nu blijkt dat ik als trouwe klant geen aanspraak kan maken op de HD tv of smartphone voor 49 euro, wan de voorraad is op! Ik heb er schoon genoeg van. Het is hen gewoon om je centen te doen. Maar een trouwe klant eens plezieren? Neen!!!! Een regelrechte schande!
Beste, Deze namiddag kreeg ik een telefoontje van één van jullie medewerkers om een beveiliging van mijn computer, tablet en smartphone aan te schaffen voor 5 euro per maand. Ik heb daar positief op geantwoord. Hoe moet ik dit nu activeren??? Graag een antwoord. Met vriendelijke groeten, Mia De Meyer. mia.de.meyer7@gmail.com
kan geen e-mails versturen, krijg de volgende melding : fout 0800 CCC 6F under investigation for spam abuse.. iemand een antwoord?
Hoi Ben nieuw op forum, wil naar familie USA bellen voor het eerst met dit abo, krijg te horen NIET TOEGELATEN Kon niets vinden op bestaande topics forum, is dit uniek? Weet iemand, zou graag mn tante ff happy birthday wensen (vandaag);) Grtz, AJ
graag een bijkomende functie in de tv gids, namelijk de mogelijkheid om een eigen profiel aan te klikken zoals: series, theater, muziek, nieuws, films ... als je films selecteert, dat je dan op de tv gids al de zenders ziet maar met enkel de getoonde films voor nu en de komende dagen. dit is mogelijk bij de (analoge) tv gids van Rovi (guideplus). mijn pa (91j) gebruikt deze functie en zou dat ook bij de digitale tv gids willen doen. met dank: luwi
Heb op 23/06/2014 een smartphone Samsung Galaxy S5 gekocht met een abonnement nu heeft mijn man vorige week een aanrijding gehad met een wagen en zijn gsm is aan flarden ,nu vraagt politie om factuur van gsm,door onze verhuis ben ik veel kwijtgeraakt dus bel ik naar facturatiedienst voor Kopie factuur aankoop gsm maar blijkbaar kunnen ze me daar niet meer helpen,gewoon omdat hij van abonnement naar prepaid is gegaan omdat we tijdelijke problemen hadden en nu vinden ze blijkbaar niks meer terug hierover,da kan er bij mij niet in hoor we zijn al 17 jaar klant altijd tevreden geweest,maar moet zeggen vanaf Belgacom en Proximus samen zijn geslagen veel dingen waar ik me enorm aan erger. Dus het enige wat ik vraag is een copy van die aankoop gsm op 23/06/2014 op naam van HEYVAERT Mario nr0474045949.
Hallo, Sinds kort lukt het me niet meer om meer dan 1 programma op te nemen. Heb al de serieopname uitgezet en geprobeerd om op te nemen zonder hd maar helpt niet. Wanneer er een programma een ander overlapt krijg ik sowieso een conflict. Is dit de nieuwe gang van zaken of kan ik dit veranderen? Groeten
ik wil 2 herlaadkaarten omzetten naar een abonnement maar ik heb geen visa of mastercard om die 1 euro te betalen. kan dit niet met een gewone bankkaart?
Misschien is het ergens een instelling, maar valt er iets te doen aan die vervelende blauwe balk die verschijnt wanneer men een programma pauzeert? Bij terug starten blijft die balk nog veel te lang staan, waardoor je de ondertitels een hele tijd niet kan lezen. Bij een NL/EN/FR programma valt dat nog te doen, maar mijn Noors, Deens,.... vallen nog wat licht uit.... Mvg
beste ik kan sinds gisteren van 1 bepaald nr geen sms'en meer ontvangen en ik vroeg mij af waarom dit was? want het nr staat ook niet bij geblokkeerde mensen. mvg huys aiki
Beste Proximus, Ik ben net terug van een jaar in het buitenland, en zie nu dat ik een factuur van 41,28€ heb moeten betalen hoewel ik mijn modem b-box netjes heb teruggebracht. Kan u mij hier meer info over geven? Alvast bedankt.
Nog geen aangesloten klant van Proximus en al een hele reeks problemen! Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vrede leven! eerste telefonisch contact 22-nov-2016. Klantendienst zou me dezelfde dag nog terugbellen, maar nemen terug contact op op 24 nov 2016 terwijl ze weten dat ze een overname van Telenet moeten regelen ( met dank aan een zekere S. van de klantendienst). Alle gegevens doorgegeven en de aankoop van de Smart TV 49 inch ( type kunnen ze niet doorgeven enkel een foto van de tv) geregeld want die zou half december pas geleverd worden op het adres; Op 28 nov 2016 telefonisch contact met Proximus met de vraag om op 29-nov tijdens de kantooruren te bellen. 29-NOV-2016: ze vinden niks van een aanvraag terug en dan zien ze enkele problemen, maar meer info wordt er niet gegeven. klantendienst( Jonas) belooft dat het binnen 72 uur zou opgelost zijn ( nl. 3 dagen) met de nadruk om me vooral geen zorgen te maken. Telefonisch contact op 30-NOV : er is een lang
Beste, Hoe kan ik best mijn opzegging terug annuleren? Mvg, Michel Lenaerts
Beste, Is het mogelijk om duplicaten van de facturen van klant nr. Fc439421 van periode november = 3 facturen door te mailen naar g.verbeke.en.zonen@telenet.be? We kunnen deze facturen niet afhalen via my proximus. Is het ook mogelijk om de facturen in de toekomst via hetzelfde e-mailadres te versturen? Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar het detailoverzicht van de voorbije maanden die langer geleden zijn dan 6 maand. Zoals de maand januari, februari, maart 2016, ... Vanaf juni 2016 zijn deze snel te vinden. Maar waar kan ik die van langer geleden terugvinden?
Ik ben van plan om Tuttimus (vreselijke naam) aan te schaffen. Momenteel heb ik alleen het Internet Maxi pack van Proximus. Mijn TV loopt nu nog via de Telenet kabel. Echter, ik ben een beetje bezorgd dat mijn Internet snelheid onvoldoende is. Momenteel meet ik zo'n 50/4 (terwijl ik eigenlijk 100/15 zou moeten hebben). Omdat we nogal fervente internetters zijn, vrees ik dat met toevoeging van tv het comfort sterk achteruit gaat. Heeft iemand hier een mening over?
Zaterdag langs geweest in de Proximus winkel om een virtueel nummer aan te vragen, ik dacht zal langs gaan dan is zeker alles in orde anders via telefoon.... niets is minder waar, blijkt dat ze mijn bestaand privé nummer hebben omgezet in switch en een nieuw nummer hebben aangemaakt waarop ook een ander abonnement is aangesloten waardoor ik nog mijn voice promo van 5 euro ook nog eens kwijt ben. Dus gevolg nergens meer bereikbaar na het bellen naar de klantendienst ( waar ik trouwens wel heel vriendelijk werd te woord gestaan) blijkt dat hierover een dossier moet worden gemaakt maar dat dit ENKELE dagen kan duren voor dit in orde is. Gevolg nog geen nummer voor mijn zaak en voorlopig ook privé niet meer bereikbaar. BEDANKT proximus na het voortdurend weigeren van andere providers misschien toch maar eens over nadenken!!
Beste, Wij beschikken nu over een pack : internet+tv+vaste tel. @€79.95, met daarbij een Proximus Smart +15 en een Proximus +25, Tv-Replay en 2x B-box. Wat zijn de mogelijkheden en kosten binnen Tutimus, rekening houdend met bovenstaande packs? Proximus +25 is niet voldoende -> wat is de volgende mogelijkheid, en wat is hier van beltijd inbegrepen, dit binnen onze huidige samenstelling van pack, en wat is er mogelijk + kosten binnen Tutimus. Alvst bedankt. ChristopheD
waar is de tool : sms online naar toe? - ik gebruik dit al verschillende jaren en dit is één van de voordelen die jullie hebben op BASE en co. ik heb dit al eens aangekaart, moet dan naar het 0800/22 800 nummer bellen - na 20 min nog geen antwoord, zelfs geen uitleg kunnen vragen - enkel melding "ik schakel u door" in gebrekkig Nederlands - ik moet dan wel een "tevredenheids" enquète invullen ivm de service - welke service??? ik werd niet geholpen. kan iemand uitleggen waarom dit weg is van de site??
Beste, Ik ontving een factuur van €75,36 ipv de gebruikelijke €24,79. Waarvan : €24,79 abonnement, €15 andere kosten(???), - €10 tegoeden (???) en €45,77 dataverbruik. Ik belde 3 maal met de klantendienst en ik kreeg telkens een ander verhaal. Niemand kan me zeggen waar de €15, noch de €10 vandaan komen. Voor het dataverbruik is er een piek geweest op 12/11 om 11h40 die mij €42, 80 kost. Er is een sms verstuurd op 12/11 om 16h23 dat de limiet werd bereikt en de surfsnelheid werd aangepast. Als de limiet wordt overschreden om 11h40, waarom wordt er dan actie ondernomen om 16h23? Dit geeft de klant niet de kans om het dataverbruik uit te zetten zodra het nodig is, waardoor er kosten van meer dan €40 kunnen worden aangerekend. Eerste contactpersoon zei me : Inderdaad mevrouw, we geven onze fout toe en sturen u een mail ter rechtzetting. Twee dagen later niets ontvangen.. Tweede contactpersoon zei me : Mevrouw, ik vind geen dossier terug; maar verbruikt is verbruikt, dus U mo
Klantnr. 424928395 Wel gemakkelijk dat al mijn klachten afgesloten zijn en ik van niks weet...Ik moet plots 40e meer betalen dan mijn vorige aanrekeningen en ik heb Familus gevraagd en GEEN Tuttemus...Ik betwist die factuur, online gaat niet! Ze komen af met een creditnota van ocharme 8e...Het zal mijn laatste factuur zijn dat ik betaal bij proximus en deze keer meen ik het met jullie mooie beloftes en mails
van dinsdag word ik van het kastje naar de muur gestuurd... ondertussen heeft mijn dochter, een iphone waar ze niet eens mee kan bellen, smsen, whappen, enz... enige wat ze kan is ontvangen... haar belkrediet geeft niet eens de juiste waarde aan... dat weten dan wel collegas te zeggen... steken het op de iphone... dinsdag gebeld, de technische dienst belt je wel... woensdag gebeld de technische dienst belt wel rond 3u, weer geen foon gehad... donderdag gebeld zegt die man eens een nieuwe simkaart halen en de telefoon resetten kan je doen... ze heeft al een nieuwe simkaart... ze heeft nu zelfs een ander abonnement en wat denk je, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het werkt nog steeds niet... ga je ff voor de fun maar met apple aan de telefoon hangen om die iphone van boven tot onder te testen... (enkele uren) je zet hem zelfs naar fabriekinstellingen en blijft die persoon mooi netjes heel de tijd mooi wachten aan de telefoon... test nog enkele dingen... en dan bel je naar proximus terug...
Ik heb mijn code gekregen van Netflix maar weet niet waar ik ze moet invullen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.