van dinsdag word ik van het kastje naar de muur gestuurd... ondertussen heeft mijn dochter, een iphone waar ze niet eens mee kan bellen, smsen, whappen, enz... enige wat ze kan is ontvangen... haar belkrediet geeft niet eens de juiste waarde aan... dat weten dan wel collegas te zeggen... steken het op de iphone... dinsdag gebeld, de technische dienst belt je wel... woensdag gebeld de technische dienst belt wel rond 3u, weer geen foon gehad... donderdag gebeld zegt die man eens een nieuwe simkaart halen en de telefoon resetten kan je doen...
ze heeft al een nieuwe simkaart... ze heeft nu zelfs een ander abonnement en wat denk je, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het werkt nog steeds niet... ga je ff voor de fun maar met apple aan de telefoon hangen om die iphone van boven tot onder te testen... (enkele uren) je zet hem zelfs naar fabriekinstellingen en blijft die persoon mooi netjes heel de tijd mooi wachten aan de telefoon... test nog enkele dingen... en dan bel je naar proximus terug... heb je een vrouw aan de telefoon die niet eens luisterd... ik vertel haar heb al een nieuwe simkaart, de iphone is terug naar fabriekinstellingen gezet en getest zou bij jullie liggen... krijg je enkele tips van haar... tip 1: u kan een nieuwe simkaart halen... tip 2: u kan de foon eens aan en uit zetten... zucht, dan zakt je broek toch af... dan stuurt ze me door naar technische dienst en ja, gesloten....
weet iemand aub, wat of hoe... want word het zo zat en dochter al helemaal... bus missen of eender iets wat voorvalt,,, ze kan me niet eens bereiken en dit al van dinsdag... bij proximus word ik van kastje naar de muur gestuurd... heb al bijna 2 dagen aan de telefoon gehangen om maar oplossingen te krijgen maar niks... en zo raar ook dat ze nieuw abo heeft en ze heeft nog maar het oude bedrag erop... lijkt wel een fout in de connectie met proximus die niet wil updaten of die niet de juiste informatie aanneemt maar blijft hangen...
maar ja, ben maar een leek maar daar lijkt het wel op nieuw abo en blijft op oude bedrag hangen... PLEASEEEEEEEEEEEEEEEE ZO SNEL MOGELIJK EEN OPLOSSING... morgen ook maar een nieuwe poging voor te bellen poging 6
Vraag
Niet kunnen bellen of smsen enz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.