Antwoord
Tuttimus klacht
Klantnr. 424928395 Wel gemakkelijk dat al mijn klachten afgesloten zijn en ik van niks weet...Ik moet plots 40e meer betalen dan mijn vorige aanrekeningen en ik heb Familus gevraagd en GEEN Tuttemus...Ik betwist die factuur, online gaat niet! Ze komen af met een creditnota van ocharme 8e...Het zal mijn laatste factuur zijn dat ik betaal bij proximus en deze keer meen ik het met jullie mooie beloftes en mails
Beste antwoord door HeidiE
Dag Johan,
Ik heb dossier 40225511 opgemaakt voor grondig nazicht.
De bevoegde dienst zal je verder contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Ik heb dossier 40225511 opgemaakt voor grondig nazicht.
De bevoegde dienst zal je verder contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
