Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik gebruik de proximus mail app maar zit soms met het probleem dat deze ongevraagd een geadresseerde toevoegt voor mijn mail. Ik stuur bv een mail naar persoon b, en enkel persoon b staat bij mijn geadresseerden. Kijk ik nadien bij mijn verzonden mails of in een reply dat ik ontvang dan staat daar ook persoon a als geadresseerde. Persoon a is dan steeds de laatste persoon naar wie ik een mail had gestuurd. Hij doet dit niet steeds maar toch al een paar keer tegengekomen. Is hier een gekende oplossing voor?
Hallo Ik had horen vertellen dat je de Wifi boosters van Proximus met elkaar kan verbinden. Klopt dat? Concreet is het zo dat ik met mijn tv en decoder te ver weg zit van de B-Box 3 om genoeg signaal binnen te krijgen via de Wifi Booster die aan mijn decoder staat. Mocht ik echter ergens middenin tussen de modem en mijn decoder nog een wifibooster kunnen zetten, dan kan dit waarschijnlijk wel werken. Mijn vraag is, hoe zet je dit op? Ik wil namelijk verhinderen dat mijn wifi booster aan mijn decoder steeds naar het zeer zwakke signaal vanuit de B-Box 3 zal grijpen. Hij moet het versterkte signaal van de Wifi Booster nemen die dus ergens in het midden zou staan.
Jaren geleden heb ik een sim kaart gekregen bij mijn pack voor de iPad. Nu is de iPad defect en wil ik deze kaart gebruiken in een dongel voor de laptop. Is dit in orde of mag dat niet? Heb gelezen dat dit Telenet niet mag. Begrijp niet goed waarom dit niet mag maar goed ik wil zeker zijn. Liefst reactie een reactie van Proximus, dank u
Ik kan ook niet op de cloud
Beste De iphone 11 64gb in lilakleur komen ze nog binnen? Mvg
12/08 een iPhone Xr besteld via de webshop. enkel een smsje gekregen dat er wat vertraging was omwille van de drukte maar sindsdien geen nieuws meer. na meermaals bellen/chatten te horen gekregen dat er iets foutgelopen was bij de achtergelegen dienst en dat ze de bestelling opnieuw zouden doorgeven. in my proximus heb ik deze nieuwe bestelling dan zien verschijnen op 11/09. jammer genoeg volledige radiostilte en nog steeds geen toestel mogen ontvangen. wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd, van de ene dienst naar de andere. krijg ook steeds verschillende antwoorden: geen voorraad, het is onderweg, even afwachten... na 7 weken is mijn kookpunt bereikt en is mijn geduld op. ik wil niet meer bellen/chatten/ formulieren invullen/.... of gebeld worden door de een of andere dienst. ik wil gewoon mijn toestel!!! ben al jaren vaste klant die correct betaald en qua klantenservice kan dit wel tellen...
Ik ben geïnteresseerd om een nieuwe gsm te kopen gekoppeld aan een bestaand Proximus nummer, maar er komt steeds de melding dat het niet mogelijk is met het betreffende nummer, ook niet als ik met andere nummers probeer. Graag een beetje hulp.
Beste , mijn dochter heeft een Epic stories abonnement. Zij gebruikt enkel de Free App data. In het begin ging dit allemaal goed. De laatste tijd merken we echter dat haar verbruik regelmatig van haar 3Gb verbruik afgaat. Voor deze maand heeft ze nog 10 Gb van de 20Gb over en toch gaat het van de 3Gb mobiel af, waardoor er al een extra kost is van €20. In het begin dachten we dat ze apps gebruikte die niet in de free apps zaten, maar ze zit enkel op instagram, snapchat en whatsapp. Ze controleert haar verbruik dagelijks. Iemand een idee waar dit probleem zit. Voorts wil ik ook nog even aanhalen dat door werken aan de straat wij een hele week zonder TV , internet en telefoon gezeten hebben, waardoor ik genoodzaakt was om mobiele data bij te kopen om van thuis uit te kunnen werken, na telefonisch contact met proximus kreeg ik iemand aan de lijn die gebrekkig nederlands sprak en niet veel voor mij kon doen als enkel die week te compenseren en niet de extra data pakketen die ik heb moeten
Kunnen jullie dit oplossen aub? Ik ben wel beheerder van mijn account.
Vandaag rond 13.30h in het proximus center in kortrijk een nieuwe prepaid kaartje gaan vragen met nr. overdracht, er zaten 2 medewerkers in de zaak een meisje en een jongen de vraag had ik gesteld aan het meisje en het was precies of ze het hoorde donderen in Keulen, zij tegen haar collega of dat kon. Ik herhaal de vraag tegen hem ( Thibaut) en die gast beweerde dat het niet kon, ik herhaal de vraag voor de derde keer en die knul zegt als ik de vraag beleeft stel dat hij misschien zal kijken of het kan, mijn theewater was op dat moment al behoorlijk aan het overkoken. Ik vind het zeer triestig dat er zo een bedienden aan de balie zitten die hun stiel of werk niet kunnen, Proximus moet beter kijken wie ze achter de balie zetten, en al zeker kijken of ze hun job aankunnen of ze zullen klanten verliezen. Ben al 45 jaar klant en van in het begin van het internet en tv abonnement aangesloten bij Belgacom en had graag toch een beetje een beleefdere medewerker verwacht. Graag reactie van e
Hallo, Bij iedereen die ik ken is vectoring geactiveerd op hun modem, maar bij mij is dit niet zo. Mijn internetsnelheid vind ik wat aan de tragere kant en af en toe zijn er blokjes zichtbaar op tv (soms gekleurd, soms in grijstinten). Zelf weet ik niet waardoor dit komt (waarschijnlijk door een slechte of trage verbinding?). Misschien iemand anders wel? Bovendien, hoe zorg ik ervoor dat vectoring geactiveerd wordt (ik heb een bbox3)? Bedankt op voorhand! In bijlage mijn lijnwaarden: By the way, ik wou dit eerst navragen via Proximus chat, maar daar zijn al 2 dagen na elkaar geen chat agents beschikbaar 😞 .
Recent zijn er werken uigevoerd in mijn straat en werd er gezegd dat mijn huidige ADSL Lijn zou vervangen worden door een VDSL lijn of alleszins door een lijn die beteren download- en upload snelheden zou hebben. Kan dit bevestigd of nagekeken worden? De huidige downloadsnelheid van maximum 5Mb/sec is echt wel bedroevend weinig!
Sinds kort gebeurt het regelmatig dat een herhaling van een opname de originele opname overschrijft. Je leest het inderdaad goed: het is niet dat we de opname 2 keer hebben, de originele opname verdwijnt gewoon. Dit heeft al de nodige frustratie opgeleverd, bijvoorbeeld: - een opname Het Uur van de Wolf waarin in twee delen een documentaire over Eric Clapton wordt gegeven. Ik kijk zoiets graag achter elkaar en had de eerste opname (er zat een week tussen) nog niet gekeken. Ik heb 2x gecheckt of het tweede deel opgenomen ging worden en wat is er gebeurd? De eerste opname is overschreven door de tweede waardoor ik dus momenteel enkel het tweede (!) deel heb. - een opname van Belpop die in twee delen de jaren '80 beschrijft. Hier was de programmagids al iets slimmer ingevuld aangezien de delen werden aangeduid met een deel 1 en deel 2 maar wanneer ik net het tweede deel probeer te starten (normaal gezien een opname van maandagavond) blijk ik enkel over een herhaling van dinsdag te bes
Dag Proximus, Al een X aantal weken ben ik aan het proberen om de Proximus Pickx applicatie te laten werken. Echter blijkt dat enkel de zenders: Vier en Vijf werken, maar alle andere zenders weigeren te functioneren? De andere zenders blijven namelijk op het laadscherm hangen. Dit probleem ondervind ik op zowel PC als mobiel toestel via de app. Weet iemand hoe dit komt?
Sinds een maand heb ik internet via proximus, maar de snelheid lijkt me nogal laag te zijn. Als ik een speedtest doe op een laptop die rechtstreeks via kabel aangesloten is op de modem, haal ik maximaal 27 Mbps (geen enkel ander toestel actief op dat moment), terwijl op de website aangegeven is dat mijn minimale snelheid 62,4 Mbps download - 5,6 Mbps upload zou moeten zijn. Kan hier eens naar gekeken worden? Mvg, Koen
Ik heb reeds 2 herinneringen gekregen ondanks dat ik de emails heb beantwoord. " Beste klant, Ondanks onze vorige herinneringen stellen we vast dat het Proximus-materiaal nog altijd niet is ingeleverd. Om je dossier definitief af te sluiten, is het noodzakelijk dat je het materiaal naar een bpost-punt terugbrengt, zoals meegedeeld in onze e-mail/brief van 03/09/2019. Het volgende materiaal ontbreekt: Decoder. Als je het terugbrengt vóór 27/09/2019, wordt geen vergoeding van 149 EUR aangerekend. Als je geen retourstickers meer hebt, bel 0800 22 800 of geef de toestellen af in een Proximus Center. Als je het materiaal ondertussen hebt teruggegeven, hoef je geen rekening te houden met deze brief Je klantnummer is 61xxxxxxx. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team" Ik heb de email beantwoord en toch krijg ik er nu nog een. Bij de email zat ook een foto van mijn kasticket dat ik gekregen heb in het postkantoor. Hoe komt dit en wat moet ik hier nu mee doen?
Zowel bij mij, mijn man en zijn werknemer werkt pickx live niet als we verbonden zijn met wifi. Als we data opzetten gaat het wel! Iemand hier een oplossing voor?
Jammer genoeg kan ik niks bekijken op de laptop. De browsers zijn mozilla en chrome voor windows 10. Live tv geeft hij aan dat hij niks vindt. Tv gids klik ik op afspelen maar er gebeurd ook niets. HELP!
Wij zijn een tijdje geleden verhuisd, met gevolg dat we een nieuw telefoonnummer kregen. Sinds dien is ons opgevallen dat de opnames van voor de verhuis nog op de decoder staan, maar we kunnen deze niet meer bekijken noch verwijderen...er is geen selectiemenu meer...iemand een oplossing?
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account. Kan dit opgelost worden?
Waar of bij wie moet ik mij inschrijven om nieuwe toestellen en surveys mee te kunnen testen, zoals decoders of andere, aub?
Ik had graag gezien dat onderstaande gecontrolleerd wordt. Ik merkte vandaag op dat ik dus 1,58 euro extra moet betalen bij mijn volgende factuur maar volgens mij is dit niet correct of er is iets anders aan de hand. Het betreffende telefoonnummer is ook een klant van proximus, dus valt dit onder het abonnement "free calls nationaal" toch?
Momenteel zit ik met een degelijke internetverbinding via powerline op de BBOX 3 11 ping / 80Mbps DOWN / 14Mbps UP Nu heb ik bij downloads vaak een maximumsnelheid (bijvoorbeeld Steam games) van 10MB/s. Veel vrienden zitten gemakkelijk aan een 20-30MB/s snelheid ondanks een vergelijkbaar abonnement te bezitten. Ter verduidelijking, rechtstreeks aan de modem krijg ik vergelijkbare resultaten als via powerline. 10 ping /84Mbps DOWN / 14Mbps UP Hier is dus geen enorm verlies aan snelheid. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd binnen Steam en Windows 10 om downloadlimieten uit te schakelen. Maar ik krijg de snelheid maar niet omhoog. Buiten dat heb ik af en toe dat mijn snelheid niet stabiel blijft maar opeens zakt naar 40+ ping / 10-20 DOWN / 5-10 UP (Bij dit probleem heb ik al verschillende snelheden gezien) Wat zijn zoal mijn opties om betere prestaties te verkrijgen? Een betere modem aanschaffen? Proximus laten langskomen? ... Ik hoor graag jullie tips. 🙂
Beste, Er stond op 24 september een installatie ingepland door een technieker maar ik heb niemand gehoord of gezien. Het pakket werd besteld door mijn werkgever waardoor er een fout in het gsm nummer zou zitten. Ze hebben me bevestigd dat ze dit hebben laten aanpassen bij de dienst afspraken maar dit lijkt nu toch voor problemen te zorgen.. Vervolgens kreeg ik een e-mail dat ik de installatie gemist heb en deze verplaatst moet worden. Kan ik via hier de nieuwe afspraak vastleggen en eventueel GSM nummer laten aanpassen? Alvast bedankt.
Waarom kan ik mijn punten niet raadplegen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.