Skip to main content
Vraag

bizz punten

  • September 17, 2019
  • 5 reacties
  • 506 Bekeken

Waarom kan ik mijn punten niet raadplegen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 18, 2019
Beste,
Via de onderstaande link kan je meer info vinden hoe je de punten kan omruilen met uw My Proximus-account
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_exchange/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club-en-enjoy/premium-club-punten/premium-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html
Mocht het nog niet lukken kan je altijd klantgegevens aanvullen via uw profiel en de foutmelding doorsturen die je krijgt.
Mvg, Koen

  • Newbie
  • September 24, 2019
Beste,

Ook ik vind nergens mijn gespaarde punten terug.
link hierboven werkt niet!!!
hoe geraak ik er nu aan?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 25, 2019
@Thierry M Krijg je deze niet te zien via het tabblad 'Mijn voordelen' in je MyProximus-account?
Groetjes, Antonella

  • Newbie
  • September 25, 2019
nee

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 25, 2019
Dag Thierry M,
Ik heb hiervoor dossier 43155743 opgemaakt voor de bizz club. Zij houden u verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella