Skip to main content
Antwoord

Extra te betalen?

  • April 10, 2018
  • 9 reacties
  • 460 Bekeken

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
Ik had graag gezien dat onderstaande gecontrolleerd wordt.
Ik merkte vandaag op dat ik dus 1,58 euro extra moet betalen bij mijn volgende factuur maar volgens mij is dit niet correct of er is iets anders aan de hand.
Het betreffende telefoonnummer is ook een klant van proximus, dus valt dit onder het abonnement "free calls nationaal" toch?

Beste antwoord door HeidiE

Dag Magistermagic, 'Free Calls National' is van toepassing op weekdagen vanaf 17u, de gesprekken overdag worden aangerekend. Grt, HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 10, 2018
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html

Indien enkel verwezen wordt naar free calls national vrees ik ervoor, gratis enkel van toepassing in weekends en daluren (oproepen van 03 & 05/04 starten om 12/15h)

Martin
  • April 10, 2018
inderdaad ik was daar in het begin ook ingelopen, free calls zijn niet zo free als men denkt 😉

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2018
Dag Magistermagic, 'Free Calls National' is van toepassing op weekdagen vanaf 17u, de gesprekken overdag worden aangerekend. Grt, HeidiE

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • April 11, 2018
ok, maar is niet dat dat ik wil zeggen.
Zitten die twee telefoons die ik pleegde dan niet in mijn "120 gratis minuten" die zijn gekoppeld aan mijn tuttimus abonnement?
Ik vind het gewoon raar dat ik zogenaamd 120 gratis minuten heb en 7 min bellen kost me dan geld.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 11, 2018
?
120 min vanaf uw GSM: ja (anders: neen)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 11, 2018
Hallo,

helaas kunnen wij uw lopend verbruik nu nog niet nakijken. Wij kunnen dit pas nakijken wanneer u uw factuur ontvangen heeft. Wij raden u aan om ons gerust hiervoor terug te contacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft. Wij kunnen dit dan nakijken en eventueel het foutief aangerekend bedrag crediteren voor u.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • April 12, 2018
ja, ik zal het in de gaten houden!

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 12, 2018
Dag Magistermagic,

De 120 belminuten zijn gekoppeld aan je Mobilus S gsm abonnement. Deze zijn niet van toepassing op de vaste lijn. Met de Free Calls National op de vaste lijn kan je gratis bellen tijdens de daluren. Dat is door de week tussen 17u en 8u, in het weekend en op feestdagen.

Het bedrag voor de gesprekken van april dat klaarstaat om gefactureerd te worden is bijgevolg correct.

Groetjes,

Antonella

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2019
Ik vind het toch maar allemaal een beetje bedenkelijk en verwarrend, maar... ga er niet meer over zeuren.
Wat ik ook zo raar vind is dat de tarieven ooit, ergens veranderd zijn blijkbaar, nu is het reeds 80 cent voor een telefoontje, al duurt het maar 10 sec, slim bekeken die gasten.
Als ik dus meer dan 12 telefoontjes heb in een maand is het beter dat ik een base herlaadkaart neem. Of ik doe beter verder zoals nu: bellen via Whatsapp, da's gratis dan.