Vandaag rond 13.30h in het proximus center in kortrijk een nieuwe prepaid kaartje gaan vragen met nr. overdracht, er zaten 2 medewerkers in de zaak een meisje en een jongen de vraag had ik gesteld aan het meisje en het was precies of ze het hoorde donderen in Keulen, zij tegen haar collega of dat kon. Ik herhaal de vraag tegen hem ( Thibaut) en die gast beweerde dat het niet kon, ik herhaal de vraag voor de derde keer en die knul zegt als ik de vraag beleeft stel dat hij misschien zal kijken of het kan, mijn theewater was op dat moment al behoorlijk aan het overkoken. Ik vind het zeer triestig dat er zo een bedienden aan de balie zitten die hun stiel of werk niet kunnen,
Proximus moet beter kijken wie ze achter de balie zetten, en al zeker kijken of ze hun job aankunnen of ze zullen klanten verliezen.
Ben al 45 jaar klant en van in het begin van het internet en tv abonnement aangesloten bij Belgacom en had graag toch een beetje een beleefdere medewerker verwacht.
Graag reactie van een proximus medewerker.
Ronny
Onbeschoft behandeld in proximus center
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.