Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Mijn gsm is vannacht geblokkeerd, ben recent veranderd van jim naar proximus. Het zit zo dat ik dat kaartje met de sim en puk code nergens terugvind en ik kan dat enkel terugvinden via het klantennummer (wat ik niet ken want ik heb nog geen factuur gehad) en om aan te melden op MyProximus heb je of te wel een activeringscode via sms nodig of te wel je puk code. Dus geen van beide helpt. Kan iemand mij helpen alstublieft?
Beste, Hoeveel apparaten kunnen er tegelijk streamen in huis? Wij hebben internet maxi, down max 93mbps, min 63mbps; up max 7,5 Mbps, min 5,8 Mbps. Het maximaal verbruik bij ons thuis op uiterste piek is: 4 tablets met Proximus tv via WiFi & 2 tv's met decoders via Proximus WiFi bridges met Netflix. Doenbaar? Grtz Pike
Ik zoek al een half uur de weg om online een klacht in te dienen/factuur te betwisten. Als jullie liever niet hebben dat mensen dat doen mag je dat gewoon zeggen he :) Aanleiding: ik ontving net een SMS met factuur maar heb geen idee waarvoor ik dien betalen? In september ben ik verhuisd. Het idee was om mijn proximus internetabonnement mee te verhuizen. Een technieker van proximus heeft geprobeerd een aansluiting te maken op mijn nieuwe adres. Hij stelde vast dat de lijn die van de kelder naar mijn appartement loopt niet van voldoende kwaliteit is. Omdat mijn appartement op de 5e verdieping gelegen is en de kostprijs voor een nieuwe lijn te hoog, had ik besloten mijn abonnement stop te zetten. Dit heb ik aan jullie klantendienst telefonisch laten weten. Jouw collega vertelde me dat ze de registratie in het systeem had gedaan, en dat ik de modem kon terugbrengen naar een proximus shop. Daar wilde men de modem echter niet aannemen, omdat het abonnement nog niet afgesloten was.
We krijgen error 40 op de display we hebben de decoder al op en af gezet en ook de stroom er al af gehad, maar er blijft altijd weer error 40 op komen
Beste vandaag zou er een technicus langs komen om jullie diensten te activeren. Nog steeds niemand gezien. Terwijl ik om 17u na drie kwartier aan de lijn te hangen re vernemen dat jullie zouden bellen. Ik wacht nog steeds. Geen tv of internet in het weekend, niet leuk voor de kids en niet leuk met de feesten in het vooruitzicht. Ik hoop dat jullie wat behulpzamer zijn dan de collega's aan de lijn?
Op mijn man zijn gsm nummer is plots een abnormaal hoog verbruik. Vroeger hadden wij een Pack waar 1 gb inbegrepen zat per gsm nummer. Hij zat nooit aan de limiet. Tot een maand of 2 terug na een update van apple was het verbruik plots veel hoger. We dachten dat de update misschien via 3G/4G gebeurd was ipv op wifi. Nu hebben wij Tuttimus waar er dus 2 GB per gsm nummer is en nu halfweg de maand zou mijn man zijn 2GB al volledig opgebruikt hebben. Hij gebruikt zijn gsm zeer weinig. Ikzelf en de zoon laten meestal gans de dag betalend internet aanstaan en wij hebben een laagverbruik. Kan dit nagegaan worden waar dit hoge verbruik plots vandaan komt? Zijn er apps achter de schermen die voor een hoger verbruik zorgen?
Op 7/09/2015 ondertekende ik een vernieuwing contract van easy+45 naar smart+65 24m, Nu vandaag ga ik in een proximuswinkel op de meir in Antwerpen binnen om te vragen hoe het kan dat soms 137€moet betalen ,normaal 65+ BTW ,de bediende keek het na en wist mij te vertellen dat ik een contract had normaal van smart 65+, maar dat ze me laten betalen voor 75+ ,een contract dat hij hellemaal niet kende ,ik heb dan gebeld naar 6000 om 11u34 met eigen telefoon (0498/501704) om het probleem uit leggen,maar deze dame zei gewoon "daar kan ik niets aan doen"en dat had u vroeger moeten zien. Ik moet wel zeggen naar klanten service via de telefoon TOP BEDANKT PROXIMUS !!! Daar ben ik enorm mee geholpen. Mvg, Thomas
Veel personen zeggen dat als ze in de wacht staan, het een verschrikkelijk liedje is dat ze horen, graag zou ik dit willen aanpassen maar hoe? Iemand die mij kan helpen?
Dag, In ons PROXIMUS telefoon pakket zit "slimme diensten". Als iemand ons belt via vaste lijn zien we wie de oproeper is, gebeurt de oproep via een gsm zien we enkel het nummer, niet de naam van de oproeper. Vroeger konden we in beide gevallen de naam van de oproeper lezen
Goedemiddag Perfecte ontvangst tot ik 3 g inschakelde en akkoord ging met de betaling van 2 euro voor een Daily Europ pass. Geen ontvangst meer sindsdien. Ik ben momenteel in Malta. Hoe kan dit snel opgelost worden?
Sinds gisteren heb ik een Office 365 abo gekocht. Mooi de "procedure" gevolgd, microsoft account aangemaakt,..... Wanneer ik echter de software wil binnenhalen op mijn pc en mac, dan krijg ik enkel een pagina waar ik de software voor tablet en smartphone kan downloaden. Ik heb hiervoor al uren aan de lijn gehangen om inmiddels 6 verschillende "Proximussers" (zogenaamde bizz experten) te hebben gesproken waarvan er geen enkele mij kon of wou helpen. Om nog maar van de vreselijk enerverende keuzemenu's te zwijgen. Mijn vraag is dus eenvoudig (en het antwoord waarschijnlijk ook): Hoe kan ik aan de slag met office 365 (waar ik sinds gisteren overigens al voor betaal)?
Hey iedereen, Ik ben zelfstandige geworden en wil mijn residentieel abonnement omzetten naar een Bizz All-in. Dit is al een echte nachtmerrie geweest en ik ga jullie de details besparen. Momenteel werkt bij mij thuis alles perfect, maar toch wil Proximus per se nog een technieker sturen. Waardoor ik dus een dag niet kan werken en als beginnende zelfstandige (verplicht onsite bij de klant) is dat financieel wel niet zo leuk. Naar het waarom konden ze me enkel zeggen omdat ik in mijn residentieel abonnement geen actieve telefoonlijn had en nu wel aangezien dat standaard in de Bizz All-in formule zit. Kan er iemand bevestigen dat er daar effectief een technieker binnen voor moet zijn en wat die dan juist allemaal gaat doen. Ik heb een apart rack met duur netwerk materiaal waar ik liefst niemand in laat. Deze nachtmerrie is al een maand bezig, bellen naar de helpdesk of lokaal naar de Proximus winkel gaan helpt allemaal niet. Alvast Bedankt
Beste Proximus, Ik ben een klant voor meer dan 10 jaar. Maar ik vind het ontzettend spijtig dat jullie de volgende zenders niet bieden: - RT (Russia Today) - Foxnews - 24 horas (Spanje) - Telesur (Venezuela) - CCTV (China) Ik vind dat alleen TVE in het Spaans zeer mager is, gezien de vele latinos en steeds meer Spanjaarden die in Brussel wonen. Veel Italiaanse kanalen, Duitse en Arabische, maar slechts 1 in het Spaans? Is het voorzien een extra Spaanstalig kanaal toe te voegen (zuid amerikaans) ? Sinds de Amerikaanse verkiezingen, hebben de meeste mensen begrepen wat een verschrikkelijk FAKE NEWS kanaal CNN (Clinton News Network) is. De Europese media is allemaal gelinkt aan Reuters en dus hetzelfde als CNN, NBC etc. Ik vind dat er veel meer tegenmedia moet komen, om ook de andere kant van het verhaal te horen. Waarom heeft Proximus geen RT (Telenet wel!) in het basispakket en Foxnews ? En CCTV ? Ik denk er echt serieus over om naar Telenet te gaan. Die hebben nl Fox,
Hallo, Ik heb een Huaweitoestel en er zitten twee simkaarten in. Ik kan met beide simkaarten geen smsen sturen naar een bepaald telefoonnummer. Er komt 'Foutcode 38'. Bellen lukt wel. Ik heb de telefoon al heropgestart, simkaarten verwisseld en eruit genomen, enz. Maar het probleem is niet opgelost. Weet iemand wat de oplossing is? Alvast bedankt!
Hallo, ik hoop dat er mij iemand kan helpen... Sinds 2 maanden hebben wij al meer dan 10 dagen zonder internet en TV gezeten omdat de modem telkens terug opstart. Sinds gisteren is het de 7ste keer dat dit voorvalt. De 7ste technieker is onderweg en ze hebben geen idee wat het probleem is. Bijgevolg veel frustraties langs onze kant. Ligt het aan de software of updates die worden doorgestuurd? Of ligt het probleem in de straat? Zijn wij de enigste in België die dit probleem heeft? Ik kan het mij niet voorstellen... En raar dat het ook telkens voor een weekend of voor een feestdag gebeurd. Dit weekend is het Kerst en het probleem komt weeral boven.
Bij het kijken naar een opname, verspringt de herinnering enkel naar het kanaal waar je reeds op stond, niet naar het kanaal waar de herinnering op staat. Vóór de laatste update van de software lukte dit wel zonder probleem. Ik heb het verschillende keren geprobeerd (ook heropgestart), en het resultaat blijft hetzelfde. Bv. ik sta op zender vtm. Ik heb herinnering ingesteld op zender één. Ik kijk naar opgenomen programma. Bij de 5 minuten herinnering doe ik niets, en ik wordt automatisch uit de opname gehaald en naar live kijken verzet (ok), maar dan kom ik altijd op vtm terecht, en niet op één waarop het programma van de herinnering zit. Daarnaast: Twee suggesties ivm herinneringen: - opnieuw invoeren van de 2 minuten herinnering zoals vroeger (2 updates geleden). Liever 5 en 2 minuten, of zelfs enkel 2 minuten, ipv de 10 en 5 minuten nu. - zelfde systeem bij herinnering als bij opnames, dus automatisch naar tv gids terugkeren na zetten van herinnering. (ipv nu herinnering +
Op de nieuwe softwareversie: NTE_6.12.1.56 zit volgende bug: bij doorspoelen of terugspoelen werkt de pauze-knop niet. Het is dus niet mogelijk om te pauzeren direct na doorspoelen. Er moet eerst op play (of back) gedrukt worden. Dit zowel bij opgenomen programma's of tijdens live terugspoelen. Is dit een algemeen probleem en wordt dit aangepakt?
Hoe dat mogelijk is, is mij een raadsel. Ik zal u mijn verhaal even schetsen. Het betreft iets simpels als een nieuwe aansluiting/verhuis....standaard proces zou je zeggen. Lees dan nu maar verder hoe dat bij Proximus verloopt. Op 15 september naar de Proximus winkel in Wijnegem shopping center om een aanvraag voor aansluiting op ons nieuw adres te doen. 2 dagen later een email met daarin dat we binnen enkele dagen gecontacteerd zullen worden. 2 weken later nog niets gehoord, dus opnieuw naar de Proximus winkel. Na wat over en weer gebel blijkt er een "communicatie" probleem geweest te zijn en is er met onze aanvraag niets meer gebeurd. Maar nu zou het in orde moeten zijn en binnen 2 dagen zou er contact moeten opgenomen zijn. Zo niet mag ik terug bellen naar de meneer die het voor ons heeft geregeld. Na 4 dagen weer niets gehoord, dus maar naar 08002800, want iemand rechtstreeks contacteren gaat niet bij Proximus. Na 7 keer te zijn doorgeschakeld ben ik nog steeds niet bij de juiste
M'n mailbox zit vol en ik heb geen enkele mogelijkheid om een mail te wissen via proximus webmail (ook niet de kleinste e-mail). De prullenbak is leeg. Ik krijg telkens de melding: "Fout: This message could not be moved to trash folder. Mailbox is nearly full." (zie screenshot in bijlage)
Mijn vennootschap was vroeger klant bij Belgacom en had een aantal @skynet.be adressen en een website. In 2014 heb ik mijn activiteit stop gezegd en de abonnementen stop gezet. Maar ik zie dat mijn website nog steeds online staat en dat de emailadressen nog steeds actief zijn. Ik heb wel een accountname (fb524187) maar geen mogelijkheid meer om in te loggen. Hoe kan ik dit verwijderd krijgen?
Sinds ik ben overgeschakeld naar tuttimus en met een gsm ben overgekomen van een andere provider kan ik niet meer op my proximus krijg als melding dat mijn e-mail geen toegang meer geeft tot mijn gsm nummer. Heb brief ontvangen op 16/12/2016 om mij opnieuw te registreren met klantnummer , datum in te leiden veld en my proximus activatiecode ; doch krijg steeds als antwoord dat het e-mail adres reeds in gebruik is ;ik kan bijgevolg niets doen. Heb contact genomen met het alomgekende nummer 0800 en kreeg als antwoord dat zij mijn 2 accounts gingen verwijderen en dat er 24 u moest gewacht worden en ik dan moest registreren en inloggen met mijn klantnummer ... Doch nog altijd niets (Bull shit) weet iemand raad?
Met mijn verandering van abonnement naar Familus heb ik ineens een nieuwe gsm besteld. Na meerdere meldingen via mail en sms dat ik gisteren absoluut thuis moest zijn omdat de gsm geleverd zou worden tussen 13u en 18u en ik moest tekenen voor ontvangst, bleef ik dus netjes thuis. Vijf uur wachten op een koerier die ik tot nu toe nog altijd niet gezien heb... Vandaag heb ik andere verplichtingen en door het "huisarrest" van gisteren moet ik ook nog verder op cadeautjes-jacht. Enig idee wanneer ik de gsm alsnog mag verwachten?
24nov2016 is er telefonisch contacten gelegd en een contract af te sluiten voor Tuttimus...we zijn overgegaan met 3 gsm's bij ons abonnement TV, internet en telefonie(vaste lijn)... Levering zoals afgesproken vrij 16 dec 2016 ts 8u en 13u...helaas niemand gezien. Om 13u ben ik beginnen bellen naar Proximus, maar helaas kwam ik op kale buil terecht... Ze stuurde mij van pier naar pol, lange wachttijden, muziek en nog eens muziek en dan word ik door geschakeld naar transport...5keer Brussel en 3keer transport... Tot 15u30 aan de telefoon en NIEMAND NIEMAND kon mij helpen...2u30 aan de telefoon pfffff Brussel zei alles is doorgestuurd en transport zei niets gekregen....amai de service!!!! In de transport zit een TV en 3 SIMKAARTEN...waar zit dit allemaal?????? Want nu mijn laatste oplossing ben ik naar de winkel proximus zottegem geweest... De hele uitleg gedaan, en er waren nog klachten.. Het hele probleem was maandag 19dec zaten wij zonder telefonie met de 3 gsm's, want de si
Hallo, Nieuwe soft reeds 2x geinstalleerd en op de cloud website/"al mijn bestanden" staan 4 items vermeld in rubriek opslagplaats : laptop (1), bureaublad (2), proximus cloud(3) en desktop(4). (1) & (2) : map is leeg en kan niet verwijderd worden, steeds foutmelding "backup kan niet worden verwijderd. Probeer opnieuw" Vraag : hoe deze verwijderen, ik wens geen backups (3) mijn foto's staan in web prox cloud (1.64GB) en ook in desktop prox cloud programma en moet zo blijven . (4) : hier vind ik mappen afbeeldingen (1.5GB)en nogmaals afbeeldingen (1.5GB). Vraag : hoe deze bestanden verwijderen zonder te verwijderen op de desktop., ik wens geen backups In het proximus cloud programma op de desktop krijg ik volgende meldingen : overzicht : opslagruimte : 3.2GB ? syncroniseren : enkel map met foto's aangevinkt (1.6GB) backup : u maakt geen backups vanaf deze computer instellingen : slimme mappen niet afgevinkt mvgr
Gisteren had ik een vraag over mijn abonnement Maxi internet ik ben hiervoor naar Basilix geweest omdat ik van iemand gehoord had dat in het abonnement tuttimus de voetbal nationaal in zat mijn abonnement maxi betaal ik 74.99 euro hierin zat internet tv vaste telefoon en 2 packs van 5 zenders (1 van 5 zenders voor kinderen en 1 van 5 zenders voor natuur) ik vraag uitleg om in mijn abonnement dat ik nu heb ook de voetbal bij in te steken en eveneens aan 74.99 euro dus ja dat ging geen probleem alleen de gsm was een probleem omdat ik nu 1 gsm aan 10 euro betaal en de 2 de gsm aan 13 euro dat bestaat nu niet meer en de 2 gsm zijn nu aan ieder 14 euro oke zeg ik ik krijg een email waar er in staat abonnement aan 74.99 euro die 2 packs van 5 zenders afgeschaft mobiel internet afgeschaft regular simkaart afgeschaft Multi nl opgezegd ik weet niet meer wat ik betaal en wat ik nog heb aan een abonnement
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.