Op 7/09/2015 ondertekende ik een vernieuwing contract van easy+45 naar smart+65 24m,
Nu vandaag ga ik in een proximuswinkel op de meir in Antwerpen binnen om te vragen hoe het kan dat soms 137€moet betalen ,normaal 65+ BTW ,de bediende keek het na en wist mij te vertellen dat ik een contract had normaal van smart 65+, maar dat ze me laten betalen voor 75+ ,een contract dat hij hellemaal niet kende ,ik heb dan gebeld naar 6000 om 11u34 met eigen telefoon (0498/501704) om het probleem uit leggen,maar deze dame zei gewoon "daar kan ik niets aan doen"en dat had u vroeger moeten zien.
Ik moet wel zeggen naar klanten service via de telefoon TOP BEDANKT PROXIMUS !!!
Daar ben ik enorm mee geholpen.
Mvg,
Thomas
Vraag
Verkeerd abonnement ingevoerd, juiste ondertekend
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.