Hey iedereen,
Ik ben zelfstandige geworden en wil mijn residentieel abonnement omzetten naar een Bizz All-in.
Dit is al een echte nachtmerrie geweest en ik ga jullie de details besparen.
Momenteel werkt bij mij thuis alles perfect, maar toch wil Proximus per se nog een technieker sturen.
Waardoor ik dus een dag niet kan werken en als beginnende zelfstandige (verplicht onsite bij de klant) is dat financieel wel niet zo leuk.
Naar het waarom konden ze me enkel zeggen omdat ik in mijn residentieel abonnement geen actieve telefoonlijn had en nu wel aangezien dat standaard in de Bizz All-in formule zit.
Kan er iemand bevestigen dat er daar effectief een technieker binnen voor moet zijn en wat die dan juist allemaal gaat doen.
Ik heb een apart rack met duur netwerk materiaal waar ik liefst niemand in laat.
Deze nachtmerrie is al een maand bezig, bellen naar de helpdesk of lokaal naar de Proximus winkel gaan helpt allemaal niet.
Alvast Bedankt
Antwoord
Bizz All-in nachtmerrie
Beste antwoord door HeidiE
Ik heb dossier 40528595 opgemaakt voor de Dienst Facturatie die je verder zal informeren! Grt, HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
