24nov2016 is er telefonisch contacten gelegd en een contract af te sluiten voor Tuttimus...we zijn overgegaan met 3 gsm's bij ons abonnement TV, internet en telefonie(vaste lijn)...
Levering zoals afgesproken vrij 16 dec 2016 ts 8u en 13u...helaas niemand gezien.
Om 13u ben ik beginnen bellen naar Proximus, maar helaas kwam ik op kale buil terecht...
Ze stuurde mij van pier naar pol, lange wachttijden, muziek en nog eens muziek en dan word ik door geschakeld naar transport...5keer Brussel en 3keer transport...
Tot 15u30 aan de telefoon en NIEMAND NIEMAND kon mij helpen...2u30 aan de telefoon pfffff
Brussel zei alles is doorgestuurd en transport zei niets gekregen....amai de service!!!!
In de transport zit een TV en 3 SIMKAARTEN...waar zit dit allemaal??????
Want nu mijn laatste oplossing ben ik naar de winkel proximus zottegem geweest...
De hele uitleg gedaan, en er waren nog klachten..
Het hele probleem was maandag 19dec zaten wij zonder telefonie met de 3 gsm's, want de simkaarten zitten in transport...
Het winkelteam heeft ons GERED VERLOPIG ....met 3simken apar te activeren op een ander systeem...dwz nu moeten wij onderling betalen en anders was dit gratis, omdat het in eenzelfde gezin was...
Wie gaat die kosten nu betalen tot nu tuttimus in orde is??????????????????????
Een zeer ontevreden klant,.......verkopen, uitleggen aan de telefoon kunnen ze genoeg...maar helaas...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.