Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Binnenkort ga ik (moeten) overstappen van BBOX-2 naar BBOX-3. Voor Internet TV werkte ik tot nu toe met 2x een Ruckus om het signaal draadloos over te zetten. Kan ik die technologie nog gebruiken onder de BBOX-3? Of werkt de BBOX-3 beter samen met een WiFi-bridge? Ik vermoed dat die WiFi-bridge niet samen met de BBOX-3 zal verpakt zijn? En nog één extra vraagje: ik gebruik een Canon Laserprinter die via WiFi werkt. Kan ik die blijven gebruiken met de BBOX-3?
Het Proximus Team Het Proximus Team 17 minuten geleden Dag Linda_039 Dit als antwoord had van proximus Momenteel zijn hiervoor dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst (40640443) Mijn collega zal je hiervoor nog contacteren. Alvast de excuses voor het wachten Met vriendelijke groeten Koen mijn antwoord linda_039 3 minuten geleden Ja dat is niets nieuws hoor dat u mij verteld die dossiers zijn al lang lopende hoelang moeten wij nog wachten, het gaat maar voort dat is nu al meer dan een maand. Iedere keer nieuwe dossiers die dan niet worden afgewerkt.
Is het mogelijk om een volledige map met bv foto's in één keer in de cloud te krijgen?
Geachte, Beloften worden niet nagekomen in het beloofde pakket, ik betaal meer alhoewel anders voorgesteld. Na twee maanden is er nog altijd geen oplossing. Mvg,
Terug een telefoontje naar proximus in verband met mijn aanvragen ! Nemen klanten niet serieus!!! Woedend ben ik
We hadden al een abonnement met vaste lijn, nu heb ik ook een smartphone gekocht in november, nu zou ik die graag toevoegen aan mijn pack, hoe doe ik dat? Kan het nergens vinden
Ons Internet Maxi abonnement heeft het limiet overschreden. Vroeger konden wij gratis limiet bijbestellen maar nu krijgen we dit: "Oeps! Beste klant, MyProximus kan enkel uw meest recente producten tonen. Uw oudere producten zijn dus niet opgenomen in het overzicht. Een tip? Werp een blik op onze productencatalogus en ontdek onze nieuwe producten." Wat nu?
Kan iemand mij aub zeggen waar ik het lidnummer kan vinden dat je moet invullen om een x-aantal punten over te dragen naar iemand anders? Ik vulde al het klantennummer in, maar dan verschijnt er in het rood dat dit niet correct is. Nergens kan ik meer info vinden wat het dan wel moet zijn...
Goedendag, Ik kreeg vanmorgen een reclamefolder ivm Tuttimus in de brievenbus, daarop stond vermeld dat je de keuze had tussen een samsung galaxy s6 en een tv, toen ik echter naar de site ging werd mij enkel een Huawei Nova aangeboden, deze is echter beduidend goedkoper dan de twee opties waarvoor reclame gemaakt wordt. Na rondgekeken te hebben op jullie forum zijn er blijkbaar al problemen met de voorraad tv's 'sinds eind oktober. De Galaxy s6 wordt overigens nog steeds aangeboden op jullie site in combinatie met een Mobilus+Phone35 abonnement. Komt één van beide cadeaus nog terug in stock of is dit valse reclame?
Op zondag 4 december heb ik online de overstap aangevraagd naar een Tuttimus pack. Toen ik de TV aanvinkte als cadeau, veranderde de knop "In mandje" naar" Contacteer mij". De volgende dag werd ik gecontacteerd door één van jullie medewerkers en zei dat dit geen probleem was en dat de technische dienst mij zou contacteren. Tot vandaag nog niets gehoord. Moet ik wat meer geduld hebben of is er iets mis gelopen? Mvg, Ives Coppens
Enkele jaren geleden kon ik via een der diensten van Proximus sms'jes online versturen Ik had er zelfs een eigen adresboek... Bestaat dat niet meer? Waar kan ik die dienst nu vinden? Groeten Jive1
Beste forumgebruiker, beste Proximus medewerker(s) Mijn vorige klacht: Ik geraak sinds donderdagnamiddag 10/11/2016 om 16h30 niet meer op mobiel internet (3G op mijn smartphone). Mijn wifi werkt wel nog, maar dat kan ik niet op verplaatsing gebruiken. En ik heb gisteren én vandaag al geregeld opnieuw geprobeerd om op internet te geraken ... Ik heb ook 11/11 een mail naar Proximus verstuurd en hen 2 keer proberen bellen. Sindsdien: Ik heb maandag 19/12 geen Pokémon Go kunnen spelen via 3G mobiel internet, terwijl ik wel op het gewone internet kon surfen. Bovendien heb ik 11-17/11 geen Pokémon Go kunnen spelen. Nu: Sinds vrijdag 23/12 tot op heden kan ik het spel niet via 3G/mobiel internet spelen, ook al heb ik genoeg belkrediet. Wat is het probleem dat ik of misschien ook anderen ervaren? Ik heb via de kranten vernomen dat alle proximusklanten hetzelfde IP-adres hebben. Als Niantic (bedrijf achter Pokémon Go) een cheater die proximusklant is, bant van hun spel, dan kunnen oo
Hoelang duurt het voor mijn vaste lijn word geactiveerd gisteren onvergestapt naar tittumus heb ook nog geen mail gekregen met alle info enzo?
Nieuw !!!!! Ga ervoor! Kies nu je Tuttimus goesting De sterkste all-in voor iedereen Word Tuttimus met minstens één nieuw product (internet, tv of een mobiel abonnement) en krijg jouw cadeau. Dan moeten ze nog toevoegen : en de miserie neem je er maar bij
Geachte Had me perongeluk afgemeld op mijn account op mijn app, nu ik heir terug op wou gaan geeft de app mij de foutmelding dat dit niet in mijn abbonoment zit maar het is wel degelijk toegevoegd aan myproximus account. Hoe kan ik deze fout oplossen? Mvg
Mijn internetverbinding valt de laatste tijd vaak uit. En dan spreek ik niet alleen over Wi-Fi maar ook over de LAN-verbinding (ethernet, UTP, bedraad). Vreemd is dat er twee mogelijke internetverbindingen zijn (één die ik zelf heb aangemaakt en de andere niet) én toch kan ik met dezelfde login en wachtwoord inloggen op de tweede? Bovendien is mijn downloadsnelheid gezakt van maximaal 50 Mbit/s naar maximaal 18 Mbit/s...daar scheelt dan toch ook iets mee? Zou het kunnen dat ik door de instabiliteit van mijn internetverbinding al twee maal een BSOD heb gekregen met als foutbericht BAD_POOL_HEADER?
Ik heb de allerlaatste software update sinds een aantal dagen. Ik merk dat sommige opnames niet door gaan. Ik check elke dag om 6u 's morgens mijn volledige planningslijst, of alles wat ik wil zien, opgenomen zal worden en gelijk wis ik de overbodige plannings (zoals het nieuws van 13 u en 18 u op VTM). Het is me nu al 2 keer overkomen dat het nieuws om 19u toch niet werd opgenomen, alhoewel die op 60 dagen staat en gisteren werd "My Kitchen Rules" op Vitaya om 17u ook niet opgenomen. Het nieuws van 18u werd dan wel opgenomen, alhoewel ik die telkens wis omdat dat nieuws te kort is. Tweede fout die ik vaststel is dat als er een serieopname in de planning staat (vb. My Kitchen Rules) en ik wil een aflevering bij opnemen, dan gaat die niet alleen in de lijst van de serie staan, maar ook nog eens apart, beiden zonder foto (daar hou ik niet van, want dan mislukt de opname nogal eens). Wis ik dan de aparte opname dan wordt die ook uit de serie gewist. Ik had vastgesteld dat meerdere dagen
Hoi, ik heb video's op mijn cloud geplaatst, met de bedoeling dat die door een groep mensen kunnen bekeken worden. Ik heb ervoor gekozen om een link te laten genereren en dan op een gesloten pagina te zetten van facebook, met de bedoeling dat zij dan gewoon de link aanklikken en de video bekijken op mijn cloud. De video's draaien echter niet en ik heb wel gezien dat video's groter dan 500MB niet op de cloud kunnen bekeken worden en moeten gedownload worden, maar de video's zijn niet groter dan 500 MB!! Kan het iets te maken hebben met het feit dat de video's een m2ts-extensie hebben? Ik zit momenteel zonder computer (crasht voortdurend), dus ik kan ze niet omzetten naar een mp4 bestand of zo. Hoe komt het dat we de video's niet op mijn cloud kunnen bekijken? Telefoneren naar de 0800 20800 helpt niet want daar konden ze mij ook niet verder helpen. De video's dienen als hulpmiddel om een wedstrijdgroep discodansers de gelegenheid te geven hun vorige repetities te herbekijken en volle
Als ik 2 servers in mijn private network heb staan, kan ik dan 2 domeinnamen koppelen aan elk een andere server of kan dit niet aangezien er maar een public ip van de modem is. Hoe zou ik dit eventueel kunnen oplossen?
Weer een dag voorbij waar we niet wijzer van zijn geworden! Weer een dag met beloftes en mooie praatjes! Op naar morgen!!!!! Goe bezig!
Na de (onaangekondigde) Cloud 'update.exe' toch maar uitgevoerd te hebben (op laptop), kan ik binnen de nieuwe software versie niet de prullenbak leegmaken, waardoor ik in principe niet langer genoeg ruimte zal overhebben om mijn backup te maken. Ik kom namelijk op een webpagina terecht die beweert dat ik geen toegang tot Cloud heb (alhoewel ik dus doorklikte binnen de Cloud applicatie 🙂. Enige suggestie ?
Ik heb onze punten op 20 december jl ingeleverd voor een kortingsbon van AS Adventure..... na 15 min zou ik de code doorkrijgen..... dit was bestemd als kerstcadeau voor één van onze medewerkers. Enfin.... tis nu 28 december...nog niets...vervaldatum is wel in maart 2017......... En nu?
Ik ben vlak voor ik een paar maand naar het buitenland vertrok naar Pay&Go overgestapt en kan nu buiten België blijkbaar niet op het lokale netwerk. Als ik via de site of MyProximus support wil contacteren bieden ze me wel een gratis nummer om vanaf mijn Proximussimkaart te bellen, maar ik kan hier dus niet op het netwerk! Ik vind geen chat of onlineformulier om hen te contacteren... Heeft iemand een emailadres vd support/klantendienst? Bedankt!
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen Deze melding krijg ik reeds gedurende meer dan 3 weken als ik iets wil beheren in My Proximus. Noch mijn App op mijn smartphone noch de applicatie op mijn PC werken. Vandaag het bezoek gehad van een vriendelijke meneer van Proximus in het kader van Happy House. Deze heeft getracht om mijn probleem op te lossen maar heeft, na tot 3 maal toe geprobeerd te hebben met de technische dienst van Proximus in contact te komen (NA 3O MINUTEN WERD DE LIJN STEEDS VERBROKEN), er de brui aan moeten geven. Gevolg geen Happy House. Weet er iemand op het forum misschien een oplossing? Vriendelijke groeten, Paul
Als ik kijk op My Proximus zie ik dat mijn GSM abonnementen data volume hebben 3GB, op 1 er van begint men aan te rekenen vanaf 2GB foutje op de website? Heb 3 GSM abonnementen van 15€.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.