Op zondag 4 december heb ik online de overstap aangevraagd naar een Tuttimus pack.
Toen ik de TV aanvinkte als cadeau, veranderde de knop "In mandje" naar" Contacteer mij".
De volgende dag werd ik gecontacteerd door één van jullie medewerkers en zei dat dit geen probleem was en dat de technische dienst mij zou contacteren.
Tot vandaag nog niets gehoord.
Moet ik wat meer geduld hebben of is er iets mis gelopen?
Mvg,
Ives Coppens
Antwoord
Overstap oud pack naar Tuttimus
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Daddy007,
Familus + Mobilus = Tuttimus
In dossier 40255828 wordt een overstap naar Tuttimus aangevraagd. Deze is gebeurd.
De moeilijkheid zat in dit geval niet in het overstappen naar Tuttimus, maar in de tussenkomst van je werkgever.
Ik zie dat je als extra TV-bundel het boeket Entertainment Channels NL hebt.
De Samsung TV is helaas niet meer in stock.
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Prettige feestdagen!
Groetjes,
Antonella
Familus + Mobilus = Tuttimus
In dossier 40255828 wordt een overstap naar Tuttimus aangevraagd. Deze is gebeurd.
De moeilijkheid zat in dit geval niet in het overstappen naar Tuttimus, maar in de tussenkomst van je werkgever.
Ik zie dat je als extra TV-bundel het boeket Entertainment Channels NL hebt.
De Samsung TV is helaas niet meer in stock.
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Prettige feestdagen!
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
