Beste forumgebruiker, beste Proximus medewerker(s)
Mijn vorige klacht:
Ik geraak sinds donderdagnamiddag 10/11/2016 om 16h30 niet meer op mobiel internet (3G op mijn smartphone). Mijn wifi werkt wel nog, maar dat kan ik niet op verplaatsing gebruiken. En ik heb gisteren én vandaag al geregeld opnieuw geprobeerd om op internet te geraken ... Ik heb ook 11/11 een mail naar Proximus verstuurd en hen 2 keer proberen bellen.
Sindsdien:
Ik heb maandag 19/12 geen Pokémon Go kunnen spelen via 3G mobiel internet, terwijl ik wel op het gewone internet kon surfen. Bovendien heb ik 11-17/11 geen Pokémon Go kunnen spelen.
Nu:
Sinds vrijdag 23/12 tot op heden kan ik het spel niet via 3G/mobiel internet spelen, ook al heb ik genoeg belkrediet.
Wat is het probleem dat ik of misschien ook anderen ervaren?
Ik heb via de kranten vernomen dat alle proximusklanten hetzelfde IP-adres hebben. Als Niantic (bedrijf achter Pokémon Go) een cheater die proximusklant is, bant van hun spel, dan kunnen ook heel wat andere proximusklanten het spel niet meer spelen. Wat is er van aan van datzelde IP-adres, toen afgelopen zomer (19/8/2016) vele proximusklanten die dag geen Pokémon Go konden spelen?
Ik heb al verschillende malen geprobeerd in te loggen via 3G/mobiel internet, maar dit lukt niet. Het lukt wel via wifi, maar dit is wifi van Telenet, dus ik weet niet of dit ook voor Proximus wifi geldt.
Ik zou het op prijs stellen, mocht Proximus dit keer antwoorden op mijn bericht. Zoniet zie ik mij genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider. Ik wacht immers al vanaf 11/11 op een antwoord (referentienummer: #161111-000822).
Ik vind het niet correct hoe Proximus mij behandeld heeft of behandelt, als ze beweren dat je binnen de 10 dagen wordt geholpen nadat ik een mail naar hen heb gestuurd. Ik heb geen antwoord van hen gehad of op geen enkele andere wijze iets van hen over een oplossing voor mijn probleem gehoord.
Ik betaal dan nog eens minstens elke maand 10€ om 200 MB internet gratis te krijgen en dan heb ik zo o.a. 11-16/11 & 23-24/12 voor niets betaald omdat ik toen Pokémon Go niet kon spelen en meestal niet op websites kon surfen.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Met vriendelijke groeten
Kevin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.