Antwoord
Cloud (vanop laptop) 'Uw prullenbak openen' werkt niet ('geen toegang tot Cloud') ??
Na de (onaangekondigde) Cloud 'update.exe' toch maar uitgevoerd te hebben (op laptop), kan ik binnen de nieuwe software versie niet de prullenbak leegmaken, waardoor ik in principe niet langer genoeg ruimte zal overhebben om mijn backup te maken. Ik kom namelijk op een webpagina terecht die beweert dat ik geen toegang tot Cloud heb (alhoewel ik dus doorklikte binnen de Cloud applicatie 🙂. Enige suggestie ?
Beste antwoord door ericbaes
Case closed.
Abonnement geswitcht naar Bizz All-in, met daarin 'OneDrive' 1 Tbyte (in plaats van volgelopen 'Cloud' 10 GByte situatie, wegens prullenbak niet meer te ledigen na recente software update, zie bovenstaande thread).
Wel frustrerend binnen Proximus steeds verkeerd doorgeschakeld te worden (nadat ik na uitdrukkelijke belofte om opgebeld te worden helaas helemaal niet opgebeld werd). Dan maar via de Proximus website de 'Contacteer Proximus' weg gevolgd tot en met 'Cloud, ICT & website' / 'OneDrive for Business', na ingeven van zowel mijn vast als mobiel nummer te horen gekregen dat er eigenlijk geen 'klant naar Proximus' telefonische support zou bestaan voor OneDrive. Dan maar de email weg om hopelijk WEL opgebeld te worden. Back to square 1, dus 😞.
Nog niet dikwijls (als jarenlange business klant) zo'n knoeiboel meegemaakt !
Abonnement geswitcht naar Bizz All-in, met daarin 'OneDrive' 1 Tbyte (in plaats van volgelopen 'Cloud' 10 GByte situatie, wegens prullenbak niet meer te ledigen na recente software update, zie bovenstaande thread).
Wel frustrerend binnen Proximus steeds verkeerd doorgeschakeld te worden (nadat ik na uitdrukkelijke belofte om opgebeld te worden helaas helemaal niet opgebeld werd). Dan maar via de Proximus website de 'Contacteer Proximus' weg gevolgd tot en met 'Cloud, ICT & website' / 'OneDrive for Business', na ingeven van zowel mijn vast als mobiel nummer te horen gekregen dat er eigenlijk geen 'klant naar Proximus' telefonische support zou bestaan voor OneDrive. Dan maar de email weg om hopelijk WEL opgebeld te worden. Back to square 1, dus 😞.
Nog niet dikwijls (als jarenlange business klant) zo'n knoeiboel meegemaakt !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.