Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Wij hebben sinds 22/12 een tuttimus abonnenment. Ik probeer nu in te loggen op myproximus om mijn producten te raadplegen maar dit lukt me niet. Na telefonisch contact te hebben gehad, wachtte ik geduldig, enkele producten waren nog in aanmaak ... Nog steeds kan ik niet bij mijn producten. Inloggen lukt wel (met mijn eerder gepersonaliseerd account) maar bij het controleren van mijn producten krijg ik steeds een technische foutmelding. Zo kan ik mijn extra's niet activeren. Wat ook opvalt is dat het klantennummer niet overeen stemt met mijn huidig klantennummer. grtjs Nele
Beste, gisteren zijn ze onze Tuttimus komen activeren en installeren. Nu willen wij graag een programma in replay bekijken maar dit is nog niet actief. Wnr zal dit dan actief zijn? En op myproximus zie ik voorlopig enkel het gsm-abonnement en het internet, nog niks van tv-diensten. Wanneer zal ik deze zien staan? Want ik kan dus nog geen tv kijken op mijn app op de iphone ook...
Allez weer een nieuwe dag wat voor excuses zal er vandaag weer gegeven worden! Nu komt er nog bij dat mijn internet zeer traag is sedert die omschakeling. Omschakelen dat kunnen ze maar je geschenk op tijd leveren, daar hebben ze wel een excuus voor . Proximus maakt nooit fouten, nee het is de klant die fout is en als je belt en het staat hen niet aan dan smijten ze gewoon maar de telefoon toe. Ga je naar de winkel om uitleg dan wordt je gewoon uitgelachen, ja want als klant zijn wij de debielen of hoe kan ik het anders noemen. Nee deze keer gaan ze echt te ver. Maar je kan wel het toestel dat je zou gratis ontvangen met je tuttimus meekrijgen als je een abonnement betaald. Waar zijn ze mee bezig zeg is dat hun nieuwe strategie.
ik heb norton 360 ... blokkeert voortaan altijd bittorent..... opgezocht op het internet ...moet naar het knopje instellingen gaan en bittorent in de firewall toestaan ...... probleem is het knopje instellingen gaat gewoon niet , al verschillende keren norton 360 eraf en terug er op gezet elke keer het zelfde probleem knopje instellingen waar je de instellingen kan wijzigen gaat niet open ... nu momenteel norton security 2017 erop gezet.... trial versie ... deze doet het wel ... de instellingen openen zonder problemen ....... laat eens iets weten
De bbox2 heeft geen internet... Het gaat omtrent de bbbox van mijn schoonmoeder. Een aantal maanden viel haar wifi signaal regelmatig weg, ze had naar de support van belgacom gebeld daar hebben ze haar 'geholpen'... Nu viel het me op dat haar wifi signaal niet beveilgd was met passwoord! Toen ik het passwoord wou instellen via de instellingen van de router viel haar wifi signaal weer weg... Nu heb ik de bbox geboot maar nu heb ik totaal geen internet meer ook niet via LAN... Wat zou ik nog kunnen doen? Iemand een idee
kan er iemand mij simpel uitleggen hoe ik mijn internet moet instellen op mijn vaste pc met internetkabel had vroeger 90mbs download en 14 mbs upload heb windows hergeinstaleerd enheb nu nog 10mbs download en 5mbs upload ?
Geachte, Meerdere malen per dag valt mijn telefoongesprek weg op de vaste telefoonlijn. Soms hoort de andere persoon me niet meer of vice versa. Als ik mobiel bel gebeurt dit nog vaker. Het gesprek wordt dus niet afgebroken, maar men kan elkaar niet meer ontvangen/horen. Ik heb reeds een lijntest uitgevoerd, maar er werden geen problemen vastgesteld. Met de toestellen zie ik niet meteen een probleem. Hopelijk kunt u me hier verder helpen. Met vriendelijke groeten, Andrea Cornand
Wat is me dat een ellende bij Proximus ?? Kort samengevat. Mijn zus, een vr. met depressie, angstaanvallen, zelfmoordpogingen .... moest weg bij haar man. Ik regel dus een pack met tv, vast telefoon, internet, en haar gsm. Tot nu gaat het nog niet om de gsm uit het pack te halen van haar ex man. Die tegen zijn zin natuurlijk de rekeningen nog krijgt en betaalt. Ze zijn samen in Proximus winkel geweest en een document ondertekend dat de gsm van haar er uit mag. Tot op heden, na x xxxx aantal keren gebeld te hebben naar 0800 22800, en uren wachten, is het blijkbaar nog niet in orde. Ook xxx aantal keren naar Proximus winkel in Bilzen gebeld, ook zonder hulp. Blijkbaar zijn ze nu dat document dat moest ondertekend worden, verloren geraakt ?? Kan dus ook nog in deze tijden. Weet iemand of dat normaal is ?? Of een ander nummer nemen ? Of ander aanbieder ??
Vanaf woensdag 28 dec.2016 s'avonds omstreeks 19:00 zat ik zonder digitale tv en internet door infrastructuur problemen bij proximus, dit zal tot en met 02 jan. 2017 duren voor het is opgelost!!!! begrijp wie begrijpen kan dat dit niet eerder kan opgelost worden of dat er niet voor een noodoplossing kan gezorgd worden! Mvg. Marc.
Zowel op smartphone als op tabelt krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Ook na herhaalde installatie van de app. Op de laptop / desktop geen probleem.
Graag had ik cloud volledig leeggemaakt maar ik weet niet hoe. Reden: ik wil met een schone lei beginnen, en ook er staan zoveel dubbele en zelfs 4 dubbele foto's en dergelijke in. Ik heb geprobeerd met een tiental, soms meer zaken aan te vinken en dan bovenaan , verplaatsen naar prullebak. Dat lukt, maar is oneindig veel werk en zeer langdradig. Daarom zoek ik snellere methode hiervoor. Sommige zaken kan ik niet verwijderen als er in een wit vierkantje precies een mannetje of kop met blauwe blokjes bij staat Graag hulp a.u.b..
Hoi de laatste tijd werden we geconfronteerd met een aantal technische probleempjes m.b.t. het opnemen van programma's. Een gedeelte is opgelost door de stekker uit het stopcontact te trekken en de decoder te resetten. Eén probleempje blijft echter: onze opnamemodule geeft continu aan dat er 0% opnamecapaciteit beschikbaar is. Ook al wissen we manueel programma's, er verandert niets. En dat is toch vervelend. Dit zouden we toch graag opnieuw aangepast willen zien ... Vertoont onze decoder ouderdomsverschijnselen?
Omdat van vandaag op morgen Proximus het cloud pc back up niet meer ondersteund zijn we dus nu overgeschakeld op Bizz All in om van het alternatief OneDrive te kunnen gebruiken. Echter Vandaag dag 1 van overzetting beginnen de problemen al! Vaste lijn doet het niet! ook geen doorschakeling mogelijk ....en wie weet wat nog allemaal . Kan iemand hulp bieden ?
14 dagen geleden zijn mijn vrouw en ik overgestapt naar mobilus 15 mede omdat ik in de voetnoten gelezen had dat ook bellen en dataverbruik in het buitenland meeging van het verbruik, 120' bellen en 1GB data. Daarna kontakt gehad met een medewerker en dit blijkt echter niet zo te zijn. Heb wel een mooie compensatie bekomen, voor beide nummers 3 euro/maand vermindering voor 1 jaar. Nu gingen ze ook de info aanpassen maar dit is tot nu toe nog altijd niet gebeurt. Dus als er mensen zijn die ook graag overstappen, het is nu de moment hé 🙂. Neem daarna maar kontakt op om de verkeerde info te melden, eens kijken wat ze gaan doen?
Hallo, ik weet niet waar naartoe met mijn vraag dus doe ik het hier, ik zou graag een abonnement nemen met een iphone 6s de iphone moet ik dan 129 euro betalen maar nu is mijn vraag kan ik dit betalen met mijn cadeau bonnen van meerdere keer vijftig euro dat ik krijg door play en gold? Want ik heb 4000 punten op play en gold dus kan gerust daarmee betalen tis 1000 voor cadeaubon proximus van 50 euro Dit is mijn vraag khoop dak geholpen kan worden
Onze dochter is sinds afgelopen zomer verhuist; én heeft samen met haar samenwonende partner een abonnement voor internet + TV + vaste lijn + 2 GSM's afgesloten. Daarom is sinds geruime tijd (paar maanden dus) gevraagd aan Proximus haar nummer én abonnement te verhuizen uit ons Pack (internet + 3 GSM's); zijnde van de ouders. Maanden aan stuk loopt dit nu al zonder resultaat....Tot ik nu de afrekening van oktober / Factuur 12-10-2016 te zien krijg....Haar Pack is herrekend van 01/10 tot 09/10 als volgt: Proximus Smart+ 15 0474 22 01 33 1 okt - 09 okt 15,00 4,35 Proximus-voordeel in Pack 0474 22 01 33 1 okt - 09 okt -1,45 En daarboven op wordt volgende extra gerekend: Proximus Smart+ 15 0474 22 01 33 10 okt - 31 okt 15,00 10,65 Maw. wij als ouders betalen nu nog meer dan voorheen... Ik heb geen zin om terug een uur aan de lijn te hangen om probleem uit te klaren. 't Is nochtans eenvoudig...Pack van dochter gewoon d'r uit bij ons en d'r in bij haar. Graag spoedig een oplos
Ik krijg de laatste weken dagelijks franstalige mails over hoe makkelijk geld te verdienen , telkens met een ander mailadres . Unsurscriben helpt blijkbaar niet . Kan ik hier iets aan doen ?
Waarom heet Proximus geen contact e-mailadres en als ze er al een heeft waar is dan te vinden?
Als werknemer van een lokale overheid hebben wij normaal gezien korting. Met het affinity program kan men 5% korting op gsm's en tablets (geldig van 3/10 tot 31/12/2016). Op 17/12 kocht ik een gsm in een proximus center. Gisteren ging ik langs in het center om alsnog mijn korting van het affinity program te vragen, gezien deze niet verrekend was bij de aankoop. In de winkel zei men mij dat ze dit niet meer konden regelen en dat je daar binnen de 5 dagen voor moet terugkomen. Via de telefoon (0800nr) konden ze deze kortingactie niet terugvinden en werd ik doorverwezen naar de website / sociale media om het probleem aan te kaarten. Mijn vraag kan de korting nog verrekend worden? Bedankt alvast.
: Ik heb sinds deze maand mijn gsm abonnement toegevoegd bij mij pakket zodat ik tuttimus zou krijgen. Ik had gevraagd als dat wel mocht omdat ik met mijn gsm aan die contract zat en bij de klantendienst zeiden ze vanwel en vandaag krijg ik een brief dat ik 200 euro moet betalen wegens contractbreuk?!!! Dit pik ik niet!! vind het niet normaal dat er word gezegd dat het gaat en nu heb ik opeens een contractbreuk?? ben zeer ONTEVREDEN HIEROVER!!!!
Beste, Zou het mogelijk zijn om mij te vertellen hoe ik toegang krijg tot de Expert / Admin user op mijn modem BBOX3. Momenteel kan ik de default DNS server die via DHCP aan mijn apparaten wordt gegeven niet wijzigen. Dit is nochtans een standaard instelling die ik zou moeten kunnen aanpassen. De telefonische support kan / wil me hier niet verder mee helpen. Note: Het wijzigen van de DNS op elk apparaat is geen oplossing, dit geeft problemen met draagbare apparaten met openbare WiFi hotspots. Alvast bedankt.
Hallo Ik ben nieuw bij proximus en ook ik heb het probleem dat ik mijn app niet kan opstarten Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding: "De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
begin november een tuttimus pakket genomen met 2 gsm nr bij een gsm nummer direct ok het andere hadden ze per ongeluk gsmnr bij rubriek klantnr gezet dus geweigerd bij telenet intussen heb ik al 4* geprobeerd telkens kwam het ok... vandaag grondig beu en na 5 *proximus en 3* telenet aan de lijn hebben gehad vrees dat ik het opgeef proximus vraagt schriftelijk overzet van telenet, die hebben dat niet meer en zeggen mij dat proximus maar 1* overzetting heeft gevraagd en alle andere * niets doorgekomen proximus belooft elke * dat het goed komt en dat ze intern het gaan oplossen pftt ik ben het grondig beu...
Al twee dagen krijg ik dat madammeke die met de laptop of tablet op haar buik ligt als ingelogd ben. Kan dus niet verder naar mijn verbruik of mijn factuur. Weet iemand een oplossing aub?
Aan allen met problemen hier op het forum ! Hopelijk komt alles in orde voor ons in 2017 toch van harte een goed einde jaar.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.