Skip to main content

Starten van mijn TV app

  • December 31, 2016
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Hallo
Ik ben nieuw bij proximus en ook ik heb het probleem dat ik mijn app niet kan opstarten
Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • December 31, 2016
Misschien kan je hierbij nuttige info gebruiken:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Laat iets weten.
mvg.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • December 31, 2016
Blijkbaar zijn er nog klanten met dit probleem, oplossing: bellen naar klantendienst op 080022200.

https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/niet-inloggen-op-proximus-tv-app-37041